Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להזמין מקלחון פינתי.

עכשיו מדדתי את החלק המשופע בריצוף והגודל שלו 80*80. (תמונה מהרשת. אני מדבר על החלק הצבעוני)

שיפוע מקלחון עם מרצפת 80 על 80

 

עכשיו מקלחונים מגיעים ב-2 מידות בד"כ -

80*80 - ואז רשום בהמשך "בפועל מגיע מ-75 עד 77".

ו-90*90 - ואז רשום בהמשך "בפועל מגיע מ-85 עד 87".

 

אז מה אני אמור להזמין?

 

פורסם

לא יודע מה הקטע של המידות הלא מדוייקות האלה, זה ככה אצל כל המוכרים?

 

לדעתי תזמין 85*85, גם אם יהיה כמה ס"מ בלי שיפוע

75*75 זה פשוט צפוף מידי

פורסם

אתה קונה מקלחון מהמדף? מחנות?

אצלי הזמנתי משהוא שיבנה אחד.

בא קודם ליום לקחת מידות, שיפוע, ושיתאים.

ואחרי שבוע חזר להרכיב.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

יש מקלחונים במידות יותר גדולות. לדעתי תזמין את הכי גדול שנכנס בחדר ללא הפרעה.

תתעלם מהריצוף: גם ככה זה נראה כאילו זרקו שם שאריות. אני הייתי מבקש מרצף להחליף\מחליף בעצמי (בגלגול הבא) ולסדר את השיפוע, אבל גם ככה נראה שהשיפוע שקיים מספיק. מקסימום 20 שניות עם מגב לפני שיוצאים מהחדר.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

יש לך שם פתח ניקוז ( קופסת ביקורת) , ממש  צמוד בצד שמאל . 

לא היית מכסה אותו עם הסף שמדביקים לריצפה,  אולי תצטרך לפתוח אותו ( ולהוציא שיערות ) , אם המים לא יירדו כמו שצריך.

לכן, כנראה תצטרך להזמין מקלחות בגודל הריצוף הצבעוני.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם כך, ואין שום דבר שמגביל,  אז 90*90.

כי פחות מזה צפוף מדי.

 

להבא, כדאי לצלם את החלל עצמו, ולא לצרף תמונות מהרשת. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

פות"ש מציין שזו תמונה מהרשת, לא המקלחת שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, itaysamurai כתב:

התמונה מהרשת, לא שלו.

 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

פות"ש מציין שזו תמונה מהרשת, לא המקלחת שלו.

אני מבין מהפעם הראשונה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ולכן אין צורך להתיחס לפתח הביקורת.

 

טוב יעשה פות"ש אם יעלה תמונות של המקלחון שלו, ולא רק הרצפה אלא גם הקירות (כולל סרגל מדידה, אם יש שם מכשולים כמו חלון).  

 

אגב המידות - שטח הרצפה אצלי הוא 80X85 ס"מ בערך והוא מרווח מאוד (אם כי לחלק הגוף העליון יש לי עוד כמה ס"מ מעל ספסל קרמיקה שעליו מונחים כלי הרחצה).

 

עוד דבר - כנראה שהסנטימטרים ה"חסרים" (77 לעומת 80) הם הצירים, ואם הדבר נכון הרי שמדובר בגודל פתח הכניסה, אבל שטח העמידה לא נפגע. אבל צריך למדוד בחנות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, Nakamichi כתב:

אני רוצה להזמין מקלחון פינתי.

עכשיו מדדתי את החלק המשופע בריצוף והגודל שלו 80*80. (תמונה מהרשת. אני מדבר על החלק הצבעוני)

שיפוע מקלחון עם מרצפת 80 על 80

 

עכשיו מקלחונים מגיעים ב-2 מידות בד"כ -

80*80 - ואז רשום בהמשך "בפועל מגיע מ-75 עד 77".

ו-90*90 - ואז רשום בהמשך "בפועל מגיע מ-85 עד 87".

 

אז מה אני אמור להזמין?

 

לכל מקלחון יש פרופיל U שמתחבר לקיר ומאפשר לך את משחק המידות. אתה צריך מקלחון 80*80.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למקלחון יש את הפרופיל שמצמידים לקיר ואז עליו מתלבשת המסגרת של המקלחון

זה U על הקיר ו U הפוך טיפה קטן יותר שנכנס אליו

לכן יש אפשרות משחק של 2/3 סמ. 

לפעמים הקיר עקום או הרצפה עקומה ואז חלק תחתון נכנס יותר או פחות פנימה מהחלק העליון. 

 

 

פורסם

להבנתי המספר המדובר הוא אחרי המשחק. לא?

 

לדוגמא:

https://www.ambatshop.co.il/product/מקלחון-פינתי-שני-קבועים-ושתי-דלתות-שחור?aff=GoogleMerchant&gad=1&gclid=CjwKCAjwoqGnBhAcEiwAwK-OkX9zJCBk9TCQqyoBMDdSPyoyQmTzU3hqHgS71aqmXpT3ansowQ-DDRoCFYcQAvD_BwE

 

image.thumb.jpeg.9c9a5c02eacd18cac92aa9a8f873088a.jpeg

 

 

לגבי שאר השאלות:

1. אין לי כרגע תמונה של המקלחת שלי וייקח עוד כמה ימים עד שאהיה שם. לא מבין האמת מה זה משנה. פינה. האיזור של השיפועים הוא 80*80.

 

2. אני רוצה מקלחון מהמדף. מקלחון בהזמנה זה מחיר כפול פחות או יותר.

 

 

פורסם

ה- 80X80 יהיה קצת צפוף.   עדיף  90X90  (נטו 85).

אתה לא רוצה לחרוג בהרבה מעבר לשטח המשופע,  באזור השטוח עלול להווצר טחב.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

תזמין את הגדול יותר.

אני הייתי שוקל להזמין מקלחון פינתי מעוגל,היתרון בו שיש פרופיל תחתון שלא מאפשר למים לצאת כאשר האטם התחתון נישחק במקלחון ריבועי או שהאיטום לא 100%,התקנתי 2 מקלחונים פינתי מעוגל בדירה שאני משכיר וזה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...