Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להבין מה נמצא ליד המקלחון - ארון דלת כניסה? שירותים? אם אין כלום אז אפשר להתקין מקלחון שעשוי משתי דלתות ואם המידות סטנדרטיות אז אפשר לקנות את המוכנים.

ההמלצה של כל בעלי המקצוע שבדקתי איתם זה לא לחרוג מעבר לאיזור המשופע. לאורך זמן זה יתנקם בך ויהיה מגעיל אלא אם כן אתה מנקה בטירוף כל יום יומיים.

בנוסף אם יש ראש גשם צריך להבין מה הגובה שלו. שלא ישפריץ מחוץ למקלחון.

העסק של המקלחונים מתחלק לשני סוגים -

זולים - כאלה מוכנים שמיוצרים בסין בעיקר, עובי זכוכית 6ממ, מקווה שזה מחוסם - נא לבדוק. ממה שאני מבין - הם מגיעים לא עם שני צירים אלא עם פרופיל לכל האורך שמתחבר לקיר. לא ברור לי העניין של המידות - אולי הפרופיל זה כמה סמ והמידות שרשומות זה הזכוכית?

במקלחונים האלה נדמה לי שיש משחק של איזה 1-2 סמ באמת, משהו שקשור לפרופיל. או שגם הסגירה המגנטית מוסיפה עוד מרחק. לא התעמקתי במקלחונים האלה כי הכל אצלי היה צריך להיות לפי מידה.

מקלחונים שמיוצרים לפי מידה - ממה שאני מבין - יש 500 מתקיני מקלחונים, רובם לוקחים מידות, מישהו אחר מייצר את הזכוכית עפ מידה (צריך לחתוך, לעשות קדחים ואז לחסם), כנראה שיש מספר מועט ביותר של חברות שבאמת מייצרות זכוכית למקלחונים ע"פ מידה. ניתקלתי בחנות שבהתחלה חשבתי שהוא חברה גדולה שעושה הכל מא עד ת - אבל מסתבר שהוא פשוט מתקין מקלחונים לשעבר שפתח חנות, והוא פשוט עוד יד בעסק הזה - הוא אמנם בא אליך בעצמו לקחת מידות, מזמין לך מקלחון ושולח מישהו אחר להתקין שאתה משלם למישהו האחר על ההתקנה שמחירה נקבע מראש.

כל אלה שמיוצרים לפי מידה הם 8ממ עובי ממה שניתקלתי, המחירים מאוד מאוד שונים, ממה שבדקתי האיכות לא מאוד שונה בין חברה אחת לשנייה (וכנראה זהה בהינתן שרובם עובדים עם אותם הצירים ומספר חברות ייצור זכוכית) ! אפשר לשלם עוד 30-50% לדעתי על מוצר זהה לחלוטין. הלקיחת מידות היא קריטית וגם ההתקנה.

יש כאלה שגם עושים דלתות זכוכית לאמבטיה או חדר ארונות. הם ניתנו לפתיחה לשני הכיוונים. לא ניתנות לנעילה. תשקלו. ממליץ.

פורסם
לפני 5 דקות, KipodYam כתב:

בנוסף אם יש ראש גשם צריך להבין מה הגובה שלו. שלא ישפריץ מחוץ למקלחון.

בכל מקרה אתה רוצה דלת גבוהה, כי הטלפון נוטה לאבד שליטה ולעתים משפריץ מעלה מעלה.

 

לי יש 2 מקליונים ואמבטיון שנרכשו בהום סנטר, לצירי הפלסטיק נטיה להשבר, לפחות השירות (סניטק מראשל"צ) טוב. מקלחון נוסף, עם גיאומטריה בעייתית (המקלחת בקוקיה בעלית הגג) נבנה על ידי איש אלומיניום והזכוכית ממוסגרת.

לפני 5 דקות, KipodYam כתב:

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, KipodYam כתב:

צריך להבין מה נמצא ליד המקלחון - ארון דלת כניסה? שירותים? אם אין כלום אז אפשר להתקין מקלחון שעשוי משתי דלתות ואם המידות סטנדרטיות אז אפשר לקנות את המוכנים.

ההמלצה של כל בעלי המקצוע שבדקתי איתם זה לא לחרוג מעבר לאיזור המשופע. לאורך זמן זה יתנקם בך ויהיה מגעיל אלא אם כן אתה מנקה בטירוף כל יום יומיים.

בנוסף אם יש ראש גשם צריך להבין מה הגובה שלו. שלא ישפריץ מחוץ למקלחון.

העסק של המקלחונים מתחלק לשני סוגים -

זולים - כאלה מוכנים שמיוצרים בסין בעיקר, עובי זכוכית 6ממ, מקווה שזה מחוסם - נא לבדוק. ממה שאני מבין - הם מגיעים לא עם שני צירים אלא עם פרופיל לכל האורך שמתחבר לקיר. לא ברור לי העניין של המידות - אולי הפרופיל זה כמה סמ והמידות שרשומות זה הזכוכית?

במקלחונים האלה נדמה לי שיש משחק של איזה 1-2 סמ באמת, משהו שקשור לפרופיל. או שגם הסגירה המגנטית מוסיפה עוד מרחק. לא התעמקתי במקלחונים האלה כי הכל אצלי היה צריך להיות לפי מידה.

מקלחונים שמיוצרים לפי מידה - ממה שאני מבין - יש 500 מתקיני מקלחונים, רובם לוקחים מידות, מישהו אחר מייצר את הזכוכית עפ מידה (צריך לחתוך, לעשות קדחים ואז לחסם), כנראה שיש מספר מועט ביותר של חברות שבאמת מייצרות זכוכית למקלחונים ע"פ מידה. ניתקלתי בחנות שבהתחלה חשבתי שהוא חברה גדולה שעושה הכל מא עד ת - אבל מסתבר שהוא פשוט מתקין מקלחונים לשעבר שפתח חנות, והוא פשוט עוד יד בעסק הזה - הוא אמנם בא אליך בעצמו לקחת מידות, מזמין לך מקלחון ושולח מישהו אחר להתקין שאתה משלם למישהו האחר על ההתקנה שמחירה נקבע מראש.

כל אלה שמיוצרים לפי מידה הם 8ממ עובי ממה שניתקלתי, המחירים מאוד מאוד שונים, ממה שבדקתי האיכות לא מאוד שונה בין חברה אחת לשנייה (וכנראה זהה בהינתן שרובם עובדים עם אותם הצירים ומספר חברות ייצור זכוכית) ! אפשר לשלם עוד 30-50% לדעתי על מוצר זהה לחלוטין. הלקיחת מידות היא קריטית וגם ההתקנה.

יש כאלה שגם עושים דלתות זכוכית לאמבטיה או חדר ארונות. הם ניתנו לפתיחה לשני הכיוונים. לא ניתנות לנעילה. תשקלו. ממליץ.

אין צורך בעובי 8 ממ

פורסם

אתה יכול ללכת על הכי גדול שאפשר ולהרכיב מיקלחון מתקפל ״אקורדיון״ (אצלי מורכב כזה בדיוק מאותה סיבה שיש נקודת ביקורת) לדלתות יש סף סיליקון שמשמש מגב, לא ישארו מיים בחלק שאינו משופע.

image.png.4ec968e335474883762e4956db7fa89e.png

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אצלי יש 3 אקורדיון + חלק קבוע מעל הניאגרה הסמויה.

ממה שאני יודע 0 צירים בודדים זה יותר יקר מאשר פרזול לכל אורך החיבור לקיר כמו בתמונה האחרונה.

בעיקרון יותר קשר לתחזק צירים כאלה, וגומיות אפשר להחליף לבד או עם איש מקצוע.

הבאתי 3 אנשים מקלחונים + 2 הצעות דרך הוואטצפ (ששלחתי תמונות ומידות) עד שנפלתי על אחד שגם קיבלתי עליו המלצות, גם פדנט וגם נתן מחיר נורמלי וגם מתקין בעצמו עם עוד עובד.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...