Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקרה כזה החולה הוא בעל הרכב

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, WE988244 כתב:

כשהחולה עולה על האבמולס הזה הוא מגיע לביה"ח או למוסך?😄

שגר פגר.

 

עד שנות ה-60, אפילו 70, הדבר הזה היה סטנדרטי (לא רק בארץ), מד״א נהגו לפרסם בגאווה את אחוז האמבולנסים שהיו ואנים.

 

וגם הואנים לא היו מציאה. כשהוחל שירות הנט״נ בסוף שנות ה-70 (היה קרוי שח״ל - שירות חולי לב, כינוי שלא התאים לשירות ובסופו של דבר אומץ על ידי חברה מסחרית) נעשה שימוש בוואן רחב (בין כנפי הדלת האחורית היה פאנל שלישי שהיה מחובר לאחת הדלתות), הדבר הכבד הזה צוייד במנוע לא מתאים, נקודת ההזנקה היתה ברמב״ם וטיפוס לכרמל היה בקצה כוחותיו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמה ג׳סטי יש למשפחה הזו? 3 או 4?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

זה לא ג'סטי. זה סוברו 700. יותר קטן מה ג'סטי. חנתה לפני שנים אחת לידי. מנוע שני צילינדר. לפי מה שאני יודע. היתה גם סוברו 600. מנוע אחורי.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה כמו סיינה שהשאירו בשמש יותר מדי זמן

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, yor2 כתב:

זה לא ג'סטי. זה סוברו 700. יותר קטן מה ג'סטי. חנתה לפני שנים אחת לידי. מנוע שני צילינדר. לפי מה שאני יודע. היתה גם סוברו 600. מנוע אחורי.

זה סובארו REX.

בדור הראשון שיובא לארץ החל מלא יודע בדיוק מתי, משהו כמו 1976 או 1977  ועד 1981 היה מנוע אחורי 544 סמ"ק, הנפח הזה הוא בגלל שהאותה תקופה הנפח המקסימלי ל Kei cars היפניים היה 550 סמ"ק. עוד קודם לכן עד 1976 הנפח המקסימלי היה 360 אז הייתה סובארו 360.

 

ברקס דור ראשון היה מנוע אחורי, דור שני (זה מה שבתמונות) עבר למנוע קדימי. בהתחלה ב 1982 עדיין מנוע 544 סמ"ד שכונה רקס 600 ובשנים 1983-1984 מנוע 665 סמ"ק שיועד לשווקי יצוא (רקס 700). ביפן עדיין הייתה הגבלת נפח ל 550 שרק בשונת ה 90 שונתה ל 660 סמ"ק שבתוקף עד היום.

 

ב 1985 הרקס בארץ הוחלפה בג'אסטי שכבר לא הייתה Kei car (גדולה יותר) אבל סובארית שיבאה במקביל, כן הייתה. 

 

@nisim91 משש מגניב לראות 4 רקסים אצל אותם בעלים, תודה על התמונות!

  • אהבתי 4

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

זה סובארו REX.

בדור הראשון שיובא לארץ החל מלא יודע בדיוק מתי, משהו כמו 1976 או 1977  ועד 1981 היה מנוע אחורי 544 סמ"ק, הנפח הזה הוא בגלל שהאותה תקופה הנפח המקסימלי ל Kei cars היפניים היה 550 סמ"ק. עוד קודם לכן עד 1976 הנפח המקסימלי היה 360 אז הייתה סובארו 360.

 

ברקס דור ראשון היה מנוע אחורי, דור שני (זה מה שבתמונות) עבר למנוע קדימי. בהתחלה ב 1982 עדיין מנוע 544 סמ"ד שכונה רקס 600 ובשנים 1983-1984 מנוע 665 סמ"ק שיועד לשווקי יצוא (רקס 700). ביפן עדיין הייתה הגבלת נפח ל 550 שרק בשונת ה 90 שונתה ל 660 סמ"ק שבתוקף עד היום.

 

ב 1985 הרקס בארץ הוחלפה בג'אסטי שכבר לא הייתה Kei car (גדולה יותר) אבל סובארית שיבאה במקביל, כן הייתה. 

 

@nisim91 משש מגניב לראות 4 רקסים אצל אותם בעלים, תודה על התמונות!

 

הרקס הוחלפה בדגם שנקרא ויויו שכבר לא יובאה לארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...