Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי סיטואציה שאני לא יודע איך להתנהל מולה-

בולן תנועה הוריד את הרכב שלי מהכביש בטענה לזיהום אוויר. 

נתן לי עד למחרת בבוקר גם לתקן את הרכב, גם לעשות טסט. 

העניין הוא שהזמן של הנסיעה שהשוטר נתן עבר כי לא הצלחתי למצוא מוסך שיתקן את הבעיה...

אני צריך בכל זאת לסדר אותו וכאמור להגיע לעשות טסט לאחר מכן אבל, אני לא יכול לנסוע ברכב לפי החוק. 

מה אני עושה במצב כזה, אני חייב להתנייד על מנת לתקן מצד שני אסור לרכב לנוע על הכביש. אני נמצא בין הפטיש לסדן ואשמח לחכמת ההומנים- תודה רבה לכולם העונים!!

 

 

פורסם

לגרור את הרכב?

  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לרכב ללא טסט יש אפשרות לקבל אישור תנועה זמני (עד 3 פעמים בשנה). אני מניח שגם במקרה שלך אפשר אבל לא בטוח. אתה יכול לנסות, יש קישור בפנים:

 

 

 

פורסם

גש עם הרכב לאחר ממכוני הרישוי, בין אם בצעת תיקון ובין אם לאו.

הצג את טופס ״הודעת אי-שימוש״(הורדה מהכביש).

המכון יבצע בדיקה כללית לרכב.

במידה והרכב יפסל על פליטת זיהום אויר, תקבל 7 ימים רשיון תנועה זמני לצורך התיקונים.

במידה והרכב יצלח את הבדיקה, גש אל משרד הסיכום וסיים את ההליך.

בתום ההליך, תרשם שוב לבחינת טסט(אין צורך להכנס שוב למסלול), הבוחן יעדכן מחדש את רישום הנסועה.

יש לגשת שוב אל משרד הסיכום כדי לקבל חותמת כשירות

*לא משלמים פעם נוספת על סיכום הליך הטסט(במידה ובצעת את ההליך תוך 72 שעות מסיום הליך ההורדה).

 

  • אהבתי 4

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 7 שעות, kompy כתב:

גש עם הרכב לאחר ממכוני הרישוי, בין אם בצעת תיקון ובין אם לאו.

הצג את טופס ״הודעת אי-שימוש״(הורדה מהכביש).

המכון יבצע בדיקה כללית לרכב.

במידה והרכב יפסל על פליטת זיהום אויר, תקבל 7 ימים רשיון תנועה זמני לצורך התיקונים.

במידה והרכב יצלח את הבדיקה, גש אל משרד הסיכום וסיים את ההליך.

בתום ההליך, תרשם שוב לבחינת טסט(אין צורך להכנס שוב למסלול), הבוחן יעדכן מחדש את רישום הנסועה.

יש לגשת שוב אל משרד הסיכום כדי לקבל חותמת כשירות

*לא משלמים פעם נוספת על סיכום הליך הטסט(במידה ובצעת את ההליך תוך 72 שעות מסיום הליך ההורדה).

 

תודה רבה על התגובה. 

יש כמה דברים שלא הבנתי,

למה אם אני מסיים את ההליך לעשות שוב טסט?

מאיפה המידע שלך? 

לפני 10 שעות, itzik123 כתב:

לרכב ללא טסט יש אפשרות לקבל אישור תנועה זמני (עד 3 פעמים בשנה). אני מניח שגם במקרה שלך אפשר אבל לא בטוח. אתה יכול לנסות, יש קישור בפנים:

 

 

 

אבדוק את האפשרות תודה!

פורסם

זהו הנוהל של משרד התחבורה.

ההליך הראשון נקלט במערכת כהליך ביטול הודעת האי-שימוש(הורדה מהכביש).

לאחר סיום ההליך הראשון, יש לקלוט את הרכב שוב במערכת הפעם כהליך של טסט, כשבעצם מזינים רק את כמות הנסועה מחדש(היך זה הנו ללא תשלום במידה והוא מבוצע תוך 72 שעות מסיום ההליך הראשון).

מניין המידע? אני ״שתול״ של המערכת פה בפורום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 6 שעות, kompy כתב:

זהו הנוהל של משרד התחבורה.

ההליך הראשון נקלט במערכת כהליך ביטול הודעת האי-שימוש(הורדה מהכביש).

לאחר סיום ההליך הראשון, יש לקלוט את הרכב שוב במערכת הפעם כהליך של טסט, כשבעצם מזינים רק את כמות הנסועה מחדש(היך זה הנו ללא תשלום במידה והוא מבוצע תוך 72 שעות מסיום ההליך הראשון).

מניין המידע? אני ״שתול״ של המערכת פה בפורום.

מה זה כמות הנסועה?

תודה לך.

פורסם
בתאריך 28.7.2023 בשעה 15:53, kompy כתב:

גש עם הרכב לאחר ממכוני הרישוי, בין אם בצעת תיקון ובין אם לאו.

 

 

אסור לנהוג ברכב עד שיעבור טסט או יקבל אישור זמני! רק לקחת אותו עם גרר. אם הרכב יתפס בנסיעה הנהג יקבל הזמנה לדין וקצין יהיה רשאי להשבית את הרכב לחודש.

בתאריך 28.7.2023 בשעה 12:54, itzik123 כתב:

לרכב ללא טסט יש אפשרות לקבל אישור תנועה זמני (עד 3 פעמים בשנה). אני מניח שגם במקרה שלך אפשר אבל לא בטוח. אתה יכול לנסות, יש קישור בפנים:

 

 

 

לדעתי זה לא תקף לרכב שהורד מהכביש, כי באישור הזמני כתוב "ינוע ברכב תקין בלבד".
אם במכון רישוי ימצאו שהתקלות לא מסכנות את הזולת אז יתנו לו אישור תנועה לשבוע.

פורסם
לפני 6 שעות, 2pac כתב:

אסור לנהוג ברכב עד שיעבור טסט או יקבל אישור זמני! רק לקחת אותו עם גרר. אם הרכב יתפס בנסיעה הנהג יקבל הזמנה לדין וקצין יהיה רשאי להשבית את הרכב לחודש.

האם ציינתי בהודעתי איך לגשת עם הרכב אל מכון הרישוי?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני כשעה, kompy כתב:

האם ציינתי בהודעתי איך לגשת עם הרכב אל מכון הרישוי?

לא, אבל היית צריך להדגיש שאסור לנהוג ברכב.

פורסם

ביום שישי עצר אותי שוטר ועשה לי בדיקה יסודית על תקינות הרכב

בסוף הוא מצא שהמצבר לא תפוס מספיק חזק

הוא אמר לי שאחרי התיקון אני צריך סייר/בוחן שיבדוק את התיקון ויאשר

אני כבר יומיים מתקשר לכל תחנת משטרה אפשרית 

ואם עונים !!! לא יודעים היכרן משיגים סייר בוחן

אם משהו יוכל לעזור אודה לו מאוד

נ.ב. אני מירושלים

פורסם
לפני 5 שעות, sook כתב:

ביום שישי עצר אותי שוטר ועשה לי בדיקה יסודית על תקינות הרכב

בסוף הוא מצא שהמצבר לא תפוס מספיק חזק

הוא אמר לי שאחרי התיקון אני צריך סייר/בוחן שיבדוק את התיקון ויאשר

אני כבר יומיים מתקשר לכל תחנת משטרה אפשרית 

ואם עונים !!! לא יודעים היכרן משיגים סייר בוחן

אם משהו יוכל לעזור אודה לו מאוד

נ.ב. אני מירושלים

מתנ״א ירושלים.

אם לא תגיע במועד הנקוב, השוטר יעלה זאת למחשב והרכב יחשב שנמסרה לו הודעת אי-שימוש(הורדה מהכביש), אזי תצטרך להגיע אל אחד ממכוני הרישוי ולבצע ביקה כללית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...