Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ברשותי פולקסווגן פולו 1.2 שנת 2013,

בשבועיים-שלוש האחרונים הרכב התחיל לעשות רעשים של תקתוקים בזמנים אקראיים,

לרוב אחרי נסיעה של כמה ק״מ ובעיקר כשלחצתי על הגז ובשיפוע כלשהו שהרכב נמצא בו בזמן הנסיעה.

 

היום הרעש הזה התחיל להחמיר, נסעתי משהו כמו 20 ק״מ במהירות של עד 100 קמ״ש, והרעש הופיע

כמעט כל הנסיעה. בחלק מהזמן הוא הופיע גם בלי שנגעתי בגז, בשלבים האחרונים של הבלימה לפני שהרכב נעמד.

 

אין הרגשה של שינוי כלשהו בביצועים, יש לי צ׳יפ obd מחובר למערכת מולטימדיה, הוא לא מזהה שגיאות - מה זה יכול להיות? :(

 

מצורף סרטון להמחשה

 

 

לא יודע עד כמה זה רלוונטי, באוגוסט לפני הטסט החלפתי:

- 2 תפוחים

- 2 משולשים

- 3 גומיות צירייה

פורסם
לפני 14 שעות, Shab00 כתב:

זה נשמע מהמרכב, אולי מוט מקשר? אולי אחד מהדברים שהחלפת מאיכות נמוכה.

זה קורה בעיקר בשיבושים בכביש? שאתה פונה? 

 

כשמחליפים תפוחים /משולשים/ גומיות לציריה זה מצריך פירוק והרכבה של מוט מקשר?

אם כן, יכול להיות שאחרי חצי שנה משהו השתבש שם פתאום?

 

זה קורה בשיפועים מסוימים בעיקר - עליה/ירידה ופחות במישור,

זה גם לרוב לא קורה בתחילת נסיעה, רק אחרי רבע שעה - 20 דק נסיעה

פורסם

הרעש ותדירות הדפיקות מתגברים עם עליית המהירות.

תנסה לבדוק אם הרעש קיים בניוטרל. לצורך זה את צריך כביש נידח או חניה ממש גדולה.

תבדוק גם אם מופיע ברוורס..

 

 

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...