Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך את עזרת בעלי הניסיון בפורום הנכבד:

הילדה נהגת חדשה, מחפש עבורה רכב בתקציב סביב 20-25 אלף ש"ח. נתקלתי בסיטרואן C4 קומפורט 1.6 שנת 2014, שהוא במקרה גם נמוך מהתקציב וגם בשנתון גבוה בהרבה מרוב מה שבדקתי.

אני מכיר בעיקרון את הבעייתיות ואת ירידת הערך, ומצד שני את ההזדמנות בגלל שווי השוק הנמוך.

מבקש את עצתכם:

האם אתם ממליצים לא להתקרב - למה, והאם יש בעיות ספציפיות האופייניות לדגם?

ואם כן לבחון את האופציה - מה חשוב במיוחד לבדוק?

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

בשנתון הזה, הדגם 1.6 אטמוספרי הוא אמין יחסית עם עלות אחזקה שפוייה. 

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

למה ננעלת דווקא על ה-c4?

שלא תבין לא נכון, מדובר ברכב לא רע בכלל, אני מחזיק בעצמי אחת כזאת (עם מנוע דיזל), אבל אני לא בטוח שזה הרכב שהייתי ממליץ לנהג/ת חדשים בתור רכב ראשון. 

דבר ראשון מדובר ברכב לא קטן, מה שמעט מקשה על כניסה לחניות, כמו כן ההגה שלו אינו מהקלים.

בנוסף אני מאמין שבשילוב עם המנוע המדובר וגיר - 4 הילוכים תקבל רכב עצל ושתיין לא קטן. 

מה אני הייתי עושה?

מחפש דווקא את האחות הקטנה ה-c3 או את הפיג׳ו 208 עם אותו המנוע. 

יש לי היכרות ארוכה עם c3 2014 עם אותו שילוב מנוע - גיר כמו של ה-c4 עליה אתה מדבר.

הc-3 מתאפיינת בתנוחת נהיגה גבוהה בהרבה מה שמאפשר ראות מעולה החוצה, בת הזוג שלי (הנהגת העיקרית של הסיטרואנים המדוברות) ממש התקשתה במעבר ל-c4, ללא ספק מדובר בפער משמעותי. 

בנוסף ל-C3 הגה קל בהרבה, שמקל מאוד על תימרונים עירוניים, כמו כן הגודל הקטן יותר מספק חווית נהיגה חביבה עם השילוב מנוע גיר הנ״ל. 

 

בנוגע לתקלות, ה-c4 סובלת מיחידת מיזוג פנימית דולפת, למיטב הבנתי התקלה מאוד נפוצה, אך במקרים רבים ניתן לפתור אותה עם חומר לאיטום דליפות. 

כמו כן המנוע הנ״ל סובל מנזילות מהטרמוסטת (שעשוי פלסטיק) - טיפול של כ-2000 שח. 

הגיר על אף שאמין בהרבה מגרסאות קודמות עשוי להזדקק להחלפת סולונואיד, סיפור של כמה אלפים במוסך מומחה כמו גבע. 

 

לסיכום אחלה VFM, לא הייתי חושש אבל צריך להיות מודעים לתקלות הפוטנציאליות. 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
  • מעניין 1
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

תודה על התשובה 🙏

לא נעול בכלל. פשוט נתקלתי אז חושב על האופציה, שלא חשבתי עליה קודם.

לגבי C3, יש לי רתיעה ממנועי 3 צילינדרים כלשהם. נסעתי פעם-פעמיים ברכב לא שלי (אטראז' ועד רכב שאינני זוכר), לא נוח ועם ויברציות מוגזמות.

 

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

ה-C3 בשנים המדוברות לא 3 צילינדרים. 

מנוע ה-1.2 3 צילינדרים הגיע רק בדגם החדש יותר החל מ-2016/2017. 

ה-C3 (וגם הפיג׳ו 208) עד 2015/2016 מהצורה היותר עגלגלה משתמשת במנוע 1.6 120 כ״ס (כמו ה-C4) וגיר AL4. 
מצרף מודעה, למען הסר ספק אין לי שום קשר אליה -
https://www.yad2.co.il/s/c/r448n3nc

  • רעיון טוב! 2
 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...