Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

על זה נאמר מה שזול עכשוו יהיה יקר אחר כך. חיפשת מוסך עם מחירי רצפה וקיבלת בהתאם את התמורה, אין פה הפתעה.

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
פורסם (נערך)

לי מוסך מידרכה עשה טיימינג לא טוב. במקום לפרק התחיל לתת סטרטרים ולהסתכל במחשב שלו-הרס לי ראש מנוע שרף 2 סטרטרים +הייתי צריך גרר

והמון עוגמת נפש האי ודאות ומחשבה אולי לותר על האוטו

עד היום לא פיצה אותי גם לא באחוז מסויים מהנזק

כיום לדעתי חלק מהאוטו זה לברר ולדעת מקום טוב שיטפל בו

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם

אני עובר על התגובות וקולט את הטעות שלי, - שכחתי לציין בכותרת שהפוסט לא מיועד לאלו שנעולים על מוסך מורשה, זה הכל,

אלו שטוענים שגם רכב בן 9 שעבר 300K ק"מ ושווה 10K ש"ח בלחץ, חייב לעשות כל טיפול במורשה ולשלם עשירית משווי הרכב על החלפת שמן, פשוט תדלגו לשרשור אחר, לא התכוונתי אליכם.

כולה טיפול קטן של החלפת שמן ופילטר שאני יכול גם לעשות לבד אם היה לי את הסביבה המתאימה, וכפי שציינתי - למרות ההתכחשות של אחד המגיבים - גם טרחתי לברר על האמינות לפני ביצוע הטיפול. אז כל מי שזה לא מתאים לו לא חייב הגיב כאן.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

א יש לי סטארט-אפ בשבילך תיפתח פורום רכב רק עם עצמך ככה לא יפריעו לך מגיבים

ב מי שמטפל אצל מישו יגיד שהוא אמין כי הוא לא מבין בזה

ג ברגיל הטיפול במידרכה יהיה טוב ולפעמים שלא הוא יתרץ עצמו שהתקלה בגלל משו אחר במיקרה שלך זה לא משתמע לשתי פנים

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, chezik כתב:

אני עובר על התגובות וקולט את הטעות שלי, - שכחתי לציין בכותרת שהפוסט לא מיועד לאלו שנעולים על מוסך מורשה, זה הכל,

אלו שטוענים שגם רכב בן 9 שעבר 300K ק"מ ושווה 10K ש"ח בלחץ, חייב לעשות כל טיפול במורשה ולשלם עשירית משווי הרכב על החלפת שמן, פשוט תדלגו לשרשור אחר, לא התכוונתי אליכם.

כולה טיפול קטן של החלפת שמן ופילטר שאני יכול גם לעשות לבד אם היה לי את הסביבה המתאימה, וכפי שציינתי - למרות ההתכחשות של אחד המגיבים - גם טרחתי לברר על האמינות לפני ביצוע הטיפול. אז כל מי שזה לא מתאים לו לא חייב הגיב כאן.

 

מורשה מה?

מורשה יבואן? אתה צודק.

מורשה משרד התחבורה? אתה טועה. ממש לא בכל מוסך כזה אתה חותם משכנתא.

 

לעניין האמינות- טרחת והטעו אותך. מנסים להגיד לך. מה שווה הטרחה אם המידע מתברר כלא אמין?

 

בקשר לסביבה מתאימה לטיפולים- אני מטפל לבד. אני גר במרכז שכונה עירונית. אין לי סביבה מתאימה.

אז כשצריך לטפל אני לוקח את הכלים ואת החומרים, ונוסע 5 דקות למקום שאפשר לטפל בו. בשקט, בצל. לא סיפור.

הבוקים, אגב, קבוע בתא המטען.

 

אין לך מה להפגע. שיתפת במשהו, מנסים להסביר לך במה טעית. אתה יכול להמשיך להפגע, להגיד שאתה צודק ו(אולי) גם לחזור על הטעות בעתיד, ואתה גם יכול להגיד "וואלה, המליצו לי על חובבן סוג ז', עשיתי טעות, שילמתי עליה ולמדתי ממנה".

הבחירה שלך בלבד.

 

אף אחד לא נולד כשהוא יודע הכל. אני מטפל לבד. להגיד שאני גאון ולא עשיתי טעויות עד שלמדתי? אין מצב.

להצהיר שאין מצב שאעשה טעות בעתיד? אין מצב.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 21 דקות, אורח לרגע כתב:

מורשה מה?

מורשה יבואן? אתה צודק.

מורשה משרד התחבורה? אתה טועה. ממש לא בכל מוסך כזה אתה חותם משכנתא.

 

גם לא מדוייק. אני רגיל לטפל במורשי יבואן. אחד הבנים שלי בדק מה ההפרש לטיפול בין מורשה היבואן (סוזוקי) לבין מוסך כללי - אני לא זוכר מה בדיוק היה מפרט הטיפול - וההפרש היה זניח. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...