Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שטח, 7 מקומות, וחסכוני בדלק. מה מומלץ?


yossi_or
שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, om2 כתב:

אם כבר, לדעתי דאסטר דיזל יתן לך צריכת דלק של 1/16 

לגמרי,

בנהיגה רגועה ניתן להגיע 1/20,

אבל שיהיה ברור בידוד רעשים לוקה בחסר, ולא אוטו הכי נוח,

בשבילי עד האוטו הבא זה מושלם.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, WE988244 כתב:

לגמרי,

בנהיגה רגועה ניתן להגיע 1/20,

אבל שיהיה ברור בידוד רעשים לוקה בחסר, ולא אוטו הכי נוח,

בשבילי עד האוטו הבא זה מושלם.

זהו זה שאם זה להסיע נוסעים בשכר

סובארו הם רכרבים מפנקים יותר מאשר דאצ'יה

  • רעיון טוב! 2

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת מזוית שלא מוכרת לי.

בסיטואציה בה אני נוהג ברכב 4x4 כאשר המצב בתיבת ההעברה (ככה קוראים לזה?) הוא על 2x4,

האם הנתונים, בדגש על צריכת דלק, לא יושפעו מיכולות השטח של הרכב ויהיו זהים לגירסה הרגילה?

 

כאמור לעיל , אני זקוק ל4x4 לרישיון מדברי, ולא ליכולות השטח שלו.

 

תודה לכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן מושפעים, לרעה.
בגלל שברכב 4X4 יש לך עוד דיפרנציאלים, גלי הינע וכו' שמעלים את המשקל שלו ולכן תמיד צריכת הדלק תהיה גרועה יותר מאשר בדגם מקביל ללא הנעה כפולה, גם אם אתה לא משלב את ההנעה הכפולה לעולם.
אתה סוחב עוד איזה 100-200 קילו ברזל כל הזמן איתך.

  • רעיון טוב! 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, elibaba כתב:

כן מושפעים, לרעה.
בגלל שברכב 4X4 יש לך עוד דיפרנציאלים, גלי הינע וכו' שמעלים את המשקל שלו ולכן תמיד צריכת הדלק תהיה גרועה יותר מאשר בדגם מקביל ללא הנעה כפולה, גם אם אתה לא משלב את ההנעה הכפולה לעולם.
אתה סוחב עוד איזה 100-200 קילו ברזל כל הזמן איתך.

תודה!

ידוע לך מה הצריכה היחסית או שזה זהה לגמרי ל4x4?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yossi_or כתב:

שאלה נוספת מזוית שלא מוכרת לי.

בסיטואציה בה אני נוהג ברכב 4x4 כאשר המצב בתיבת ההעברה (ככה קוראים לזה?) הוא על 2x4,

האם הנתונים, בדגש על צריכת דלק, לא יושפעו מיכולות השטח של הרכב ויהיו זהים לגירסה הרגילה?

 

כאמור לעיל , אני זקוק ל4x4 לרישיון מדברי, ולא ליכולות השטח שלו.

 

תודה לכם!

אתה מורה דרך?

בשביל רישיון מדברי צריך להיות כזה לא?

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, om2 כתב:

כאמור, אני עם פאג'רו.

לא שמתי לב לצריכה שונה בין 4*4 /2*4

 

אבל בקבוצה של הרכב מדברים על 5-7% הבדל צריכה.

 

לא הבנת.
ההשוואה היא מול פג'רו 2X4 לו היה כזה.
במצב שבו הרכב בעל מכללי 4X4 בכל מקרה, וההבדל הוא רק לשלב הנעה קדמית או לא, העלייה בצריכת הדלק כמעט בלתי מורגשת

  • רעיון טוב! 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...