Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ברשותי מזגן של אלקטרה, בן כ 11 שנים, אינוורטר מיני מרכזי 4 כ"ס

יש לו בעיה מעצבנת, במקרים מסוימים אני מדליק אותו והמדחס לא נכנס לעבודה,

אין לזה חוקיות, זה יכול לעבוד תקין חודשים ופתאום להפסיק לעבוד

משחקים עם הדלקה/כיבוי/מנוחה/כיבוי שלטר/הדלקה וכו', בסופו של דבר אחרי הרבה התעסקות ועצבים המזגן חוזר לעבוד.

בפעם הבאה הוא יכול לעשות עוד פעם בעיות או יכול לעבוד תקין חודשים קדימה.

 

הוא מתנהג ככה כבר דיי מההתחלה (זמן קצר לאחר סוף האחריות), זכור לי שהתייעצתי בפורום אחר (או אולי אפילו כאן) ונאמר לי שצריך להחליף את הכרטיס.

בזמנו כרטיס היה סיפור יקר שלא רציתי להוציא (6/7 אש"ח), איני יודע כמה עלותו היום.

 

שלשום התנהג ככה שוב, הפעם לא משנה מה עשיתי לא הצלחתי להדליק אותו, כבר התחלתי לחשוב שאולי מדובר בקבל או משהו אחר

כבר באתי לצאת החוצה לפרק כדי לצלם את הקבל ולקנות חלופי, לחצתי על הדלקה ופתאום התחיל לעבוד.

מאז כבר פעם שלישית אני מדליק אותו והוא עובד תקין.

 

מה כדאי לעשות ?

 

א. להחליף כרטיס (אמצא כרטיס כזה שהוא לא תחליפי/קומבינה כזו או אחרת?)

ב. להביא טכנאי (קשה לסמוך על טכנאי שיעשה עבודה כמו שצריך - במיוחד כי זה אינוורטר)

ג. להשאיר ככה עד לפעם הבאה

ד. לפרק את הכרטיס ולשלוח לבדיקה (יש מישהו שמתעסק עם זה ?)

ה. כל רעיון יתקבל בברכה.

 

תודה רבה.

 

 

 

פורסם

א. בד"כ אפשר למצוא כרטיס שהוא לא תחליפי. לא מבין למה, כי ה"מקורי" עשה בעיות די מהר. 

ב. אינוורטר זה כבר לא פסגת הטכנולוגיה, מדובר במערכת מאוד נפוצה היום.

 

אני לא יודע אם הבעיה בכרטיס ואם יש מישהו שבודק.

 

אבל יש כמה חנויות שמציעות חלקי חילוף למזגנים. לדוגמא:

https://197.co.il/spare_parts_for_electrical_appliances/product-category/חלפים-למזגנים/כרטיס-למזגן/כרטיס-למזגן-אלקטרה/

https://www.dubin.co.il/items~187~9048~87.htm

 

שווה לבדוק מה המחיר של החלק. אפילו חליפי, ואם העלות שלו סבירה ואתה יכול להחליף לבד, הייתי הולך על זה. 

  • אהבתי 1
פורסם

התייעצות בפורום לא מחליפה ביקור טכנאי שיבדוק במקום מה הבעיה. לרכוש ולהחליף כרטיס מבלי שטכנאי איבחן שזו אכן הבעיה נשמע לי טעות. 

תמצא טכנאי טוב ותתקדם משם. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...