Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן חברים משו חדש קרה לי ביאריס 2002 כשאני לוחץ על טיפה גז הטורים עולים והאוטו לא מגיב בהתאם לגז אז חשבתי שזה עניין של הקלאץ אני מסתפק האם לתקן או למכור אותו ככה מכיוון  שהוא כבר ישן אשמח לדעת האם זה עניין של כיוון כבל קלאץ או קלאץ או שחייב להחליף וכמה זה אמור לעלות תודה רבה אחלה יום

פורסם

אוקיי תוכל להמליץ לי איפה כדאי לתקן או לקנות סט מצמד בנפרד ממקום מסוים ולהחליף במקום אחר ? תודה רבה

(אם אני ימשיך לנסוע ככה זה בעייתי ויכול לגרו לנזקים נוספים?)

וא"כ איך אני יכול לדעת האם נגרם עוד נזק מהמשך נסיעה או לא

תודה רבה 

 

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

זה החלפת קלאץ'. מחיר להערכתי משהו כמו 1500 - 1800 שקל (נגיד סט מצמד 500-600 שקל + 1000 שקל עבודה)

מצאתי את זה אני חושב שאני יקנה את זה וילך לכל מוסך שיתקין לי

פורסם (נערך)

מישו מפה אולי מכיר את האתר הזה האם הוא אמין  פשוט הזמנתי משם ובתשלום הוא אמר שהפרטי אשראי שגויים ובאמת ירד לי מהאשרי הסכום ולא קיבלתי חשבונית והם לא זמינים 

(מקווה שזה לא סתם אתר פייק  😏😏

עריכה אחרונה על ידי יונתן הקטן
×
×
  • תוכן חדש...