Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליף את צינור הטורבו ברכב. חדש בארץ עולה 1300 ש"ח. 

 

המט"ק של החלק הוא 1440.q6 

https://www.amazon.com/labwork-Citroen-Peugeot-2008-2015-1440-Q6/dp/B07X92JBD1

 

בחיפוש עצמי לא מצאתי אתר שהחלק במלאי (מקורי בלבד) והוא גם מבצע שליחות לישראל. 

למישהו יש המלצה לאתר ממנו אני יכול להזמין את הצינור הזה מחו"ל במחיר יותר שפוי?  או להשיג אותו בארץ במחיר הגיוני? 

פורסם
לפני 9 שעות, TZR84 כתב:

תבדוק אצל ג'אן חלפים בתל אביב חושב שיש לו תחליפי במחיר טוב

המוסך שלי הדגיש שלגבי החלק הזה - מקורי בלבד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הזמנתי את החלק מאתר MOTO DINAMIC אתר פולני שהומלץ לי פה ע"י אחד החברים.

 

החלק עלה 89 אירו ומשלוח בפדקס עוד 45 יורו (אין להם אופציית שילוח זולה יותר). 

 

את הכאפה חטפתי מהמייל שקיבלתי היום מפדקס:

 

צפי עלויות השחרור: 

מס קניה – 114 שח 

מע"מ – 121 שח 

אגרת מחשב – 20 שח 

אישור תחבורה –      94 ₪ כולל מע"מ 

עמילות מכס - 268  ₪ כולל מע"מ 

דמי ניטול ואחסנה – 49 ₪ כולל מע"מ  נכון להיום 

  

                                                          **דמי אחסנה מצטברים החל מהיום הרביעי. 

                                                                                          *** במידה והמכס ידרוש בדיקה פיזית, תחויבו בעמלה נוספת בסך של 58  

 

עדיף היה כבר לקנות בארץ מהיבואן לובינסקי (הידוע לשמצה...).

 

ממש מבאס. מתלבט אם לשחרר את החלק או להשאיר אותו במכס...

עריכה אחרונה על ידי bnaya029
  • מבאס 1
פורסם (נערך)

למה לא הזמנת מהפולני שהמלצתי לך ? זה מגיע בדואר ישראל . לרוב ללא מיסוי ועמלות שקר. והחלקים מקוריים. 

או היית מזמין מלטביה (cars245) אם יש להם אופציה ללא חברת שילוח. 

בלי קשר לפריט :חברות שילוח זה מתכון לניפוח נוראי. 

עכשיו מה שנותר זה לסרב ולהחזיר את החלק לשולח. ביצעתי את זה מספר פעמים. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

לא מזמינים חלפים מחול עם חברות שילוח כמו dhl אחרת יהיו מאות שקלים נוספים.

 

מזמינים בדואר רגיל, לא עוברים את ה-75$ במחיר המוצר עצמו לא כולל משלוח, וזה מגיע ללא בעיות ועלויות נוספות. 

 

מנסיון של מעל מאה הזמנות חלפים מחו"ל (כן אני בעלים של צרפתיה מזדקנת).

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, save כתב:

למה לא הזמנת מהפולני שהמלצתי לך ? זה מגיע בדואר ישראל . לרוב ללא מיסוי ועמלות שקר. והחלקים מקוריים. 

או היית מזמין מלטביה (cars245) אם יש להם אופציה ללא חברת שילוח. 

בלי קשר לפריט :חברות שילוח זה מתכון לניפוח נוראי. 

עכשיו מה שנותר זה לסרב ולהחזיר את החלק לשולח. ביצעתי את זה מספר פעמים. 

 

הוא ביקש על החלק 117 דולר פלוס 24 דולר משלוח

 

לפני 12 שעות, save כתב:

למה לא הזמנת מהפולני שהמלצתי לך ? זה מגיע בדואר ישראל . לרוב ללא מיסוי ועמלות שקר. והחלקים מקוריים. 

או היית מזמין מלטביה (cars245) אם יש להם אופציה ללא חברת שילוח. 

בלי קשר לפריט :חברות שילוח זה מתכון לניפוח נוראי. 

עכשיו מה שנותר זה לסרב ולהחזיר את החלק לשולח. ביצעתי את זה מספר פעמים. 

CARS245 החלק לא היה מקורי אלא תחליפי

עריכה אחרונה על ידי bnaya029
פורסם (נערך)

שים לב שהפולני דרש 141$ כולל משלוח ואתה הזמנת בסוף ב €134 . פער של 3$ לטובת הפולני.   רק ההבדל שהפולני שולח בדואר רגיל לגמרי. היה חוסך לך עמלות חברת שילוח. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בתאריך 18.2.2023 בשעה 08:53, save כתב:

שים לב שהפולני דרש 141$ כולל משלוח ואתה הזמנת בסוף ב €134 . פער של 3$ לטובת הפולני.   רק ההבדל שהפולני שולח בדואר רגיל לגמרי. היה חוסך לך עמלות חברת שילוח. 

 

רק שאצל הפולני החלק לא מקורי. יכולתי לרכוש מעליאקספרסס לא מקורי ברבע מחיר

×
×
  • תוכן חדש...