Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברנו אקספרס שלנו אין שעון, וכן יש שבר מעצבן בדשבורד, אז חשבתי להחליף את השבר בשעון דיגיטלי נחמד.

היכן ניתן למצוא כזה שמתאים ספציפית לרכב? האם יהיה בחנות חלקים או שמא במקום אחר?

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
שלום רב!

אז חשבתי להחליף את השבר בשעון דיגיטלי נחמד.

אם אתה מצליח אז,

יש לי גם כמה שברים להחלפה.

אתה עושה טרייד אין?

 

שלי במצב מצויין

מוכן להתחלף על 4 קלפים נדירים של פוקימון.

או ידית עמברקס מאלומימיום

 

תוספת ועריכה

יש לי גם חורים של גבינה צהובה

אפשר לשים שם שעון?

פורסם
רק אם אלה שברים עשרוניים.
איזה עשרוניים

כל השברים בצורת טורקס או כוכב.

בגלל זה יש אותם להרבה צרפתיות

פשוט קשה לפרק ולשים שעונים:-D

פורסם
נו בטח

 

בגלל שלא שמת שעון בזמן.

איזה לא שמתי שעון ?

בגלל השברים נאלצתי לשים שעון קוקיה במקום השעון הדיגיטלי.

 

במקום הציפור יש בומבה שיוצאת .

פורסם

טיוב... לא התכוונתי שתחחילו להתחרפן חבר'ה...

ויש לי שען שאני מכיר היטב ואמר לי שאין לו דברים כאלה... אתם בטוחים שניתן להשיג אצל שען?

...Carpe Diem

פורסם

הפתרון הכי פשוט הוא לקנות שעון דיגיטלי פשוט עם ספרות גדולות, משהו כמו זה:

jumbo_clockswc2.JPG

זה עולה גרושים בחנויות חשמל פשוטות שיש בכל רחוב ראשי מצוי, זה בא עם דבק דו צדדי מאחור וההתקנה לוקחת שניות.

 

החסרון? אין תאורת לילה קבועה לדבר הזה.

 

אם אתה רוצה שעון אמיתי, זוהר בחושך וכו' - לך לפירוקיה הקרובה לביתך ובקש לפרק שעון מדשבורד של איזה רכב. לא חייבים מרכב שוויצרי (למרות שהם יותר מדוייקים) אפשר גם מרכב יפני. כמעט לכל מכונית ב-15 שנה האחרונות יש שעון דיגיטלי איפה שהוא, וכל מה שתצטרך זה לוודא שהוא עומד בזווית מתאימה לזוית ההתקנה שאתה מתכנן. אחר כך תצטרך לעשות כמה נסיונות עם החיווט כדי לראות מה מגיע לאן, וזו לא נשמעת לי כמו התקנה מסובכת, אם כי יכול להיות שהתוצאה תיראה קצת חאפרית בסוף, אז תהיה זהיר עם הניסורים בדשבורד.

פורסם

לאייל - בערך מה שחיפשתי! זה אומר שיהיה את זה גם בחנויות אביזרים... וכן - מן הסתם חשוב שיהיה לו תאורה בלילה...

...Carpe Diem

פורסם

אתה יכול לחפש חבר עם פיג'ו 306XN מהשנים הראשונות( 94-95-96)

להסיר את הכיסוי של כפתורי המזגן, ולגלות שם שעון חדש ובתול שלא מחובר לכלום, בגלל הגיון צרפתי עקום

שברמת אבזור נמוכה אין שעון, אבל במקום שלא יהיה אותו, אז מכרו אותו יחד עם הרכב ולא עשו לו חלון

:-D

 

** מבוסס על מקרה אמיתי ברכב הקודם שלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...