Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היתי רוצה טורבו הייתי אומר מה שהמאורר הקטן הזה אמור לעשות זה רק להרחיק מהפילטר אויר חם ולהזרים לו אויר קר יחסית רק שאלתי אם זה אפשרי .. לא נראה לי שהבנתם המאורר לא יהיה תחליף לזרימת אויר קר מבחוץ הוא יהיה בנוסף הדברים שרציתי לעשות זה דבר ראשון מיקום הרחק ממקור חום דבר שני צינור שיבוא אולי מהטמבון הקידמי פשוט יהיה פתח שיהיה סגור יחסי ע"י רשת אלומניום ותהיה תעלה שתגיע עד הפילטר ותזרים אליו אויר ובנוסף יהיה המאורר שירחיק אויר חם מהפילטר שמגיע בגלל החום שסורר במנוע

ובחיית בלי תשבות מזלזלות רק אם זה אפשרי או לא ואם לא אז למה ..

תודה לכל מי שעזר

 

-אבי-

חתימה עד שלוש שורות בלבד!

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאן בדיוק תרחיק את האוויר?

תא המנוע קטן יחסית, וטמפרטורת העבודה בתוכו די קרובה לטמפרטורת המנוע...

זו בערך גם הטמפ' של האוויר שהמנוע יונק...

 

אם תתקין מאורר בתא המנוע, חוץ מלהזיז את האוויר קצת ימינה או שמאלה, הטמפ' שהמנוע יינוק תהיה זהה (פחות או יותר)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

עוד משהוא ???

 

הקטע שאני לא יכול לשים ראם אייר בגלל שהפילטר שלי הרבה יותר גדול מהפילטר שבא על הראם אייר ולא דיברתי ספציפית על הרכב פיג'ו דברתי על כל רכב בכללי ..

חתימה עד שלוש שורות בלבד!


×
×
  • תוכן חדש...