Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שייצור של כונס מאלומיניום לדוגמה לא יהיה זול ויש להוסיף את עלות הפילטר.

אני בכוונה משתמש במילה "כונס" ולא ram air זה אולי אופנתי אבל כל משפכי ה-D.I.Y רחוקים מלהיות הדבר האמיתי כל עוד לא נבדקו במעבדה.

 

וכמו שאמרתי קודם זה דורש שינויים נוספים במיפוי המחשב, יותר אוויר צריך להיות מגובה ביותר דלק וכמו כן בשינויים בטבלאות ההצתה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנתי. טוב, אז בהנחה ועלויות המיסים למיניהם לא יהיו גבוהות במיוחד, אני אשמח להזמין כזה דבר מחו"ל... עוד מישהו?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יאללה.טלפון לR TEC ואפשר לארגן כמה ראמים.

 

נדבר עם "סיוונית" לגבי שילוח בינ"ל.

 

תגידו לי מתי-ונתחיל לעבוד על הקטע של הקבלות עבור המכס :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

כשבכותרת נרשם "לבעלי 106/סקסו"הכוונה היתה לפנות בעיקר ל...בעלי 106 /סקסו שיודעים מהו ראם אייר ויכולים להרוויח מהתקנתו.

 

יפה מאוד שרשמת "לבעלי 106/סקסו", אבל אני אשמח אם תפרט גם לאלו שיש ברשותם פג'ו/סיטרואן ולא מבינים מהו ראם-אייר.

ראם-אייר קיים להמון סוגים של רכבים, ולא רק ב 106/סקסו אפשר להפיק ממנו תועלת - לכן ביקשתי הסבר מפורט יותר.

אם אתה לא מעוניין להרחיב (שחס וחלילה שאר הצרפתיות/יפאניות/גרמניות יהנו מהתועלת של ראם אייר) או שסתם אין לך זמן או חשק, אין בעיה - רק תגיד - אבל אל תשליך את העניין "לבעלי 106/סקסו" ותענה לי בתשובה סתומה.

 

בנוגע להמשלת העניין לפורום של פוקו אז:

1. פוקו כאן גם בשביל להסביר

2. זה שאתה לא שואל אותו - זכותך המלאה לא לדעת מה שפוקו יכול ללמד אותך ואותי ביחד. אני יודע שאני לא התביישתי לשאול בפורום של פוקו שאלות - ופוקו ואייל טרחו לענות ולהסביר בצורה יפה את מה שלא ידעתי או לא הייתי בטוח לגביו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
1 ישי -אוויר קר משחק תפקיד,אבל לא תפקיד חשוב כמו זה של אפקט דחיסת האוויר,שנכון להיום נחשב האפקטיבי ביותר.(משחק מילים).

תומר צר לי לאכזב אותך אבל שוב -

 

היתרון העיקרי של המערכות האלה הוא בהורדדת הטמפ' של האוויר הנכנס למנוע!

 

לידיעתך, מכוניות מהסוג שמריצים באמריקה על משטחי המלח הענקיים שקיימים שם, אותן מכוניות שמגיעות למהירויות מטורפות של 600+ קמ"ש מייצרות רק רבע PSI מעל הלחץ האטמוספרי בעזרת מערכות RAM AIR למיניהן וגם זה רק בשיא המהירות שהמכונית (?) מגיעה אליה... למי שלא יודע סופרצ'רג'ר ממוצע עובד על לחץ של בערך 6-9 PSI לשם השוואה.

 

לצער כולנו אוויר נחשב ללא דחיס וזאת עד למהירויות של לפחות חצי מאך.

 

שוב לצער כולנו אף מכונית סטנדרטית וגם הרוב המוחלט של המכוניות הלא סטנדרטיות אפילו לא מתקרבות למהירויות האלה.

 

היתרון מגיע מהורדת הטמפ' של האוויר הנכנס למנוע!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...