Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם עצה כללית אמאזון היום כבר מיני אליאקספרס ומציעה אינספור פריטים מסין במחירים ממש דומים. ועם שירות ושילוח משמעותית עדיפים יותר.

אניאישית עברתי כמעט ל90 אחוז הזמנות באמאזון.

פורסם

עניין עלויות המשלוח באמזון לא ברור לי לכן נמנע מלהזמין שם .
באופן כללי ,כנראה אין לי מזל עם רכישות בחו"ל כי גם בפעם היחידה שכן הזמנתי מאמזון הגיע מוצר שונה מהתיאור ועד שקיבלתי עליו החזר לקח כ10 מיילים למחלקת שירות :)

פורסם
לפני כשעה, amit_a כתב:

אני רכשתי לא ממזמן מעליאקספרס מערכת מולטימדיה לרכב גם ב600 שקל שלא הייתה תקינה 100%  בעיית סאונד שבוידאו ששלחתי אליהם היה די קשה להוכיח את הבעיה.

מהר מאד הציעו לי שתי אופציות, החזר של 30% והמוצר נשאר אצלי או להחזיר את המוצר והחזר מלא.

לא היו לי תלונות על השירות מעלי ואני מזמין מהם המון.

 

במה בחרת?

ואם בחרת להחזיר האם זוכית בסוף?

פורסם

עניין דמי המשלוח באמאזון ברור מאוד: או שהמוצר כלול בתוכנית המשלוח חינם, או שלא. אם הוא כלול, והרכישה כוללת רק מוצרים כאלה בסכום מעל 49.90 דולר, המשלוח חינם. בכל מצב אחר, או שההזמנה מאמאזון שאינו ארה"ב, משולמים דמי משלוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, yd b-4 כתב:

סתם עצה כללית אמאזון היום כבר מיני אליאקספרס ומציעה אינספור פריטים מסין במחירים ממש דומים. ועם שירות ושילוח משמעותית עדיפים יותר.

אמת ויציב.

יצא לי לא פעם לשקול את אותו מוצר בדיוק (תחת שמות מדבקה שונים כמובן) בשתי הפלטפורמות - ולבחור באמזון בגלל הביטחון ב-100% בשירות שלהם. לפעמים יצא אפילו זול יותר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

רגע תמתין. האם ניסית את המחשב עם מגוון כבלי HDMI ומגוון מסכים ?

האם יש עוד כניסה ?VGA ?

קניתי השבוע NUC . חברתי לו מסך דרך usb-C

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מעולם לא נתקלתי בדחייה באלי אקספרס, ויצא לי לדרוש כמה פעמים.

אמנם רק 10$, אבל לפני שבועיים הגיע מצת משולבת עם שעון שקניתי לחבר, השעון לא עבד, לא הצלחתי לשלוח וידאו כהוכחה, החזירו את מלוא הכסף ולא דרשו את המוצר חזרה.

יכול להיות שזה קשור להתנהלות בעברית, אולי טעות תרגום מובילה לבעיות, אני מתנהל מולם באנגלית בלבד, תמיד עזרו לי בשירות לקוחות שלהם, אם כי לוקח לא מעט זמן לתפוס אחד אנושי.

רכשתי לפחות כמה פעמים משם בסכום גדול יותר מ600 ש"ח וכל המכשירים שקניתי עובדים מצויין עד היום.

 

ראיתי מוצרים זהים שנמכרים באמזון, אך תמיד ביותר כסף, וגם אם המשלוח חינם, הוא כרוך בהוספת פריטים לרכישה עד סכום 49$ וגם פריטים אלה חייבים להיות בקטגוריית משלוח חינם, כך שעוד לא מצאתי עסקה שמשתלמת יותר באמזון מבחינת המחיר

כבר חתמתי...

פורסם

יש גם את עניין של המסים מעל 75$, באמזון זה מחושב כחלק מההזמנה

באליאקספרס נדיר שמשלמים את המע"מ(אני אישית שילמתי פעם אחת בלבד סכום מעבר למה ששולם בהזמנה - שחרור של DHL בעלות של פחות מ-10 אחוז מעלות המוצר)

בשורה התחתונה, כמעט תמיד אליאקספרס ייצא זול יותר. במוצרים עלומי שם בדרך כלל האיכות זהה, מה שכן, בכמה וכמה הזמנות האחרונות שלי המשלוחים של אליאקספרס הגיעו לפני המשלוחים של אמזון, שזה...מוזר.

לגבי השירות, כמובן שאין מה להשוות. אמזון אולי הטובים ביותר שנתקלתי בקניות ONLINE(וגם OFFLINE אם חושבים על זה).

פורסם
לפני שעתיים, Nakamichi כתב:

 

במה בחרת?

ואם בחרת להחזיר האם זוכית בסוף?

החזר מלא, זוכתי בסוף

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

@aviaviaviכיום עליאקספרס מדווחים מראש על היבוא, עושים את המוות עם אישורי יבוא, ואני מניח שלא תחמוק ממיסים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, Octavia-TSI11 כתב:

אתמול קיבלתי מייל ובו דחיה למחלוקת .
אני מעוניין לבטל את העסקה שבוצעקה דרך ישראכרט ולא בטוח מה בדיוק צריך לעשות.
אני קונה הרבה בסין אבל לרוב ,מדובר בסכומים קטנים . זו פעם ראשונה שקיבלתי דחיה לבקשת החזר כספי בעקבות תקלה .
 תודה


היה לי מקרה דומה לפני שבועיים.

הזמנתי מוצר יחסית יקר (100 דולר) מאליאקספרס והוא הגיע לא תקין. 

שלחתי וידאו למוכר אבל ב DISPUTE לא היתה אפשרות למשלוח חוזר של מכשיר חדש (תכל'ס אני רוצה את המכשיר - אבל אחד כזה שבאמת עובד), אז בחרתי בזיכוי כספי.
כמובן שהוא סירב ושלח לי הצעה נגדית לשליחה של מכשיר חדש.

הסכמתי ובאמת אחרי כמה ימים הוא כבר שלח לי מספר מעקב ואני ממתין כרגע שזה יגיע.

בצד השני של הסקאלה - אמאזון.
נדיר שיש בעיות, אבל גם נדיר קורה לפעמים.

הזמנתי לפני 3 שבועות כמה פריטים מאותו המוכר.

תוך כמה ימים זה הגיע לארץ, עבר מכס והועבר לחברת השילוח (ב 14/9/2022).

מאז ועד היום - למרות שהבטיחו שעד 25/9 (ערב חג, יום ראשון) זה אצלי, זה לא הגיע.

שלחו הודעה שיש עיכובים בגלל החגים ועליי לצפות להגעת החבילה בין ה 26 ל 29 לחודש. במידה ולא מגיע - יום למחרת לבקש זיכוי כספי.

כמובן שהחבילה לא הגיעה והיום כבר ציפתה לי הודעה בסגנון "you'r package may be lost" ואופציה לזיכוי כספי.

מצד אחד, יש סיכוי שהיא עוד תגיע. מצד שני - מעצבן שחברת השילוח בארץ פשוט שמה זין על חבילה שעומדת אצלה כבר שבועיים וחצי והיתה אמורה להימסר מקסימום עד יום ראשון האחרון.
מצד שלישי, אני רוצה לקבל את המוצר ולשלם את התמורה בעבורו. פחות הייתי רוצה לקבל זיכוי מלא ואז לקבל את המוצר.
האם אמאזון מחייבים את חברת השילוח בעלות החבילה ? מי תכל'ס נושא בנזק הזה ?

בקיצור, מה הייתם עושים ? מחכים עוד כמה ימים ואם לא מגיע אז לוקחים זיכוי או שבכל מקרה לוקחים עכשיו זיכוי ואם מגיע אז נהנה מהמוצר בחינם ? :-P 
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני קודם כל לוקח את הזיכוי כשמציעים לי אותו.

אני לא יודע אם זה מוגבל בזמן או לא. מה שנקרא - נותנים לך תיקח.

אם המוצר באמת מגיע אח״כ אני נוהג לפנות למוכר ומבקש לשלם עליו.

 

אני לא יודע מה ההסדר של אמזון עם דואר ישראל לגבי הפיצוי. אבל בגדול הם צריכים לדעתי לשלם לאמאזון על השירות שהם נותנים ולא ההפך.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, save כתב:

רגע תמתין. האם ניסית את המחשב עם מגוון כבלי HDMI ומגוון מסכים ?

האם יש עוד כניסה ?VGA ?

קניתי השבוע NUC . חברתי לו מסך דרך usb-C

במכשיר  ישנה כניסת VGA , לא מוצא אצלי כבל VGA .
אין   USB C .

×
×
  • תוכן חדש...