Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז קניתי 2 מוצרים חשמליים בארצות הברית ושלחתי אותם לחברת דילטאס. 
צירפתי קבלה מקורית, שילמתי עבור המשלוח לארץ ואת כל המיסים הנדרשים כחוק. עלות המוצרים מתחת ל $500 יחד. שמתי לב באתר שדילטאס  סיווגה את המוצרים בתור חלקים לרכב. פניתי אליהם ורשמתי שזה לא חלקי חילוף לרכב זה מוצרי חשמל. אם נניח קניתי שואב אבק מדוע אתם מתייגים את זה בתור חלק לרכב? זה שואב אבק. אם אני מנקה את הרכב אז זה נחשב חלק חילוף לרכב? אמרו שהם ישנו את סיווג החבילה לא יודע אם הם עשו זאת או לא. מיענתי את החבילה לאחותי כי האחיינים שלי בבית בחופש והם יוכלו לקבל את החבילה בזמן שאני בעבודה. 
החבילה הגיעה לארץ ואני מקבל הודעה מדילטאס שמכס ישראל החליט לעצור את החבילה. בנוסף המכס מבקש ממני הסברים בכתב מדוע קניתי 2 מוצרים, מה אני הולך לעשות איתם, מה מהות השימוש ומדוע שלחתי אותם לאחותי.
אני שילמתי את כל המסים וכל התשלומים על מנת לקבל את החבילה עד הבית עם שליח. זה שהמכס לא מאמין לחברת דילטאס ומחליט לפתוח חבילות למרות שהכל כדת וכדין מראה על רמת האמינות של החברה מבחינת המכס ככל הנראה. 
קיבלתי היום הודעה "משמחת" מדילטאס, המכס  מאמין לי, ווואו איזה כיף. אממה, כאן מגיעה הקומבינה של דילטאס. עכשיו אני צריך לשלם "עמלת בדיקה פרטנית" של $43. 
ממתי מכס ישראל גובה כסף על פתיחת של חבילה ובדיקה? הוא לא. העמלה הזאת היא עוד קומבינה של חברת השליחויות וזה כולל את דיל טאס. 
לי רק נותר לשאול "הגם אתה ברוטוס"? מסתבר שגם לדילטאס יש קומבינות בשרוולים שלהם.
נשאלת השאלה, מאיפה לי לדעת שהמכס באמת עיכב את החבילה? שהרי הקבלה על "הבדיקה הפרטנית" היא לא מאת המדינה אלא מאת החברה עצמה. אולי לא היה עיכוב כזה מעולם וזאת עוד קומבינה של חברת השילוח להוציא ממני עוד כסף?
אני את הלקח שלי למדתי.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex
  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

"עמלת בדיקה פרטנית" מופקעת יש אצל כל חברות השילוח. לפעמים גובים את זה, לפעמים לא.

אפילו דואר ישראל לפעמים גובים את זה (בערך 140 ש"ח אצלם).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 20 שעות, Cerebral Cortex כתב:

נשאלת השאלה, מאיפה לי לדעת שהמכס באמת עיכב את החבילה? שהרי הקבלה על "הבדיקה הפרטנית" היא לא מאת המדינה אלא מאת החברה עצמה. אולי לא היה עיכוב כזה מעולם וזאת עוד קומבינה של חברת השילוח להוציא ממני עוד כסף?

אתה יכול ליצור קשר עם המכס לאימות הנושא.

פורסם

זה תמיד מבאס לשלם מיסי שקר, במיוחד אם אתה משלם כחוק על הכל מראש. היה לי מקרה דומה עם ups שהסתכם בהרבה יותר מ 43 דולר לצערי.

 

אני הזמנתי פעמיים דרכם ובשתי הפעמים היה מצויין.

 

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני שעה, mcaspi כתב:

אתה יכול ליצור קשר עם המכס לאימות הנושא.

אפשר לקבל בבקשה דרכי התקשרות איתם?

 

לפני שעתיים, shugiflex כתב:

"עמלת בדיקה פרטנית" מופקעת יש אצל כל חברות השילוח. לפעמים גובים את זה, לפעמים לא.

אפילו דואר ישראל לפעמים גובים את זה (בערך 140 ש"ח אצלם).

משהו פה מאוד מסריח. ששולחים פריט מסויים דרך הדואר והוא נעצר מסיבה כזאת או אחרת, איש המכס שבא לבדוק את החבילה לא גובה שקל שחוק אחד. לדוגמה מישהו הזמין אגזוז לאופנוע. מן הסתם ברוב המקרים הדואר יעצור את החבילה וישלח הודעה לנמען שהוא צריך לספק אישור משרד תחבורה. במידה ואיש המכס מתעניין בחבילה ובודק אותה הוא לא גובה שקל שחוק על הבדיקה. אז מה זה הבולשיט הזה של "עלות בדיקה פרטנית"? חברות השילוח גובות עוד עמלה בכדי לממן בן אדם שיהיה נוכח עם איש המכס בזמן שהוא פותח את החבילה?

מה זה הבולשיט הזה בדיוק?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

לפני שמפתחים קונספירציות כדאי לקרוא את התקנון כי הכל רשום שם. עלות בדיקה פרטנית קיימת בכל חברה כולל בדואר דרך EMS
המכס לא גובה את זה (אבל אגרת בטחון,מחשוב וכו' כן), אבל נציג של החברת שילוח מחוייב להיות נוכח והזמן שלו עולה כסף.

https://israelpost.co.il/media/3189/מחירון-מעודכן-עמילות-מכס-מונגש.pdf

דואר אוויר\רגיל לא רלוונטי במשקל\שווי הזה

לפני 23 שעות, Cerebral Cortex כתב:

בנוסף המכס מבקש ממני הסברים בכתב מדוע קניתי 2 מוצרים, מה אני הולך לעשות איתם, מה מהות השימוש ומדוע שלחתי אותם לאחותי.

המכס שאל אותך, אתה היבואן במקרה הזה וזכותו של המכס לבדוק- מה הקשר לחברת שילוח?

 

 

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, Giant_TA כתב:

כדי להבין מי באמת צודק כאן צריך קצת יותר מידע מ-״מוצר חשמלי״. מה בדיוק קנית? ואיזה מיסים שילמת?

 

לפני כשעה, shake כתב:

לפני שמפתחים קונספירציות כדאי לקרוא את התקנון כי הכל רשום שם. עלות בדיקה פרטנית קיימת בכל חברה כולל בדואר דרך EMS
המכס לא גובה את זה (אבל אגרת בטחון,מחשוב וכו' כן), אבל נציג של החברת שילוח מחוייב להיות נוכח והזמן שלו עולה כסף.

https://israelpost.co.il/media/3189/מחירון-מעודכן-עמילות-מכס-מונגש.pdf

דואר אוויר\רגיל לא רלוונטי במשקל\שווי הזה

המכס שאל אותך, אתה היבואן במקרה הזה וזכותו של המכס לבדוק- מה הקשר לחברת שילוח?

 

 

איזה יופי, מדוע נציג של חברת השילוח צריך להיות ליד המוכס שהוא פותח את החבילה? נניח שאני אזמין אגזוז לאופנוע מאייביי לישראל. ככל הנראה הוא ייעצר על ידי הדואר כאן בארץ. הדואר ישלח לי הודעה שאני צריךלספק אישור משרד תחבורה. נציג המכס ונציג הדואר יושבים באותו מבנה. אחד ליד השני (כמו שקורה בחיפה). אם מתחשק לנציג המכס להתבונן בקפוסה בכדי לוודא שאני לא מקבן הוא יכול והוא יעשה את זה. הוא לא גובה ממני שקל שחוק עבור הבדיקה. אני מדבר מניסיון עבר שבו הזמנתי חלקים לרכב שהצריכו אישור משרד תחבורה. המכס בדק את החבילות ואף פעם לא שילמתי כלום. למה כאן זה שונה כאשר מדובר על חברת שילוח? 

לגבי המוצרים שקניתי, זה ממש משנה אם קניתי מיקסר או שואב אבק או משאבת לניפוח אוויר בגלגלים או מברגה חשמלית או נטענת? מדובר על מוצר חשמלי שעלות הקניה שלו מוצהרת בקבלה מקורית מבית העסק בו הוא נקנה. 

אם כל הניירת היא תקינה וכל המיסים הנדרשים על ידי המדינה שולמו כדת וכדין מה פאקינג איכפת למכס למה קניתי 2 מיקסרים ומה אני הולך לעשות איתם?

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כי יש להם סעיפים סטייל: 

 

״מכונות ומכשירים חשמליים בעלי פונקציות עצמאיות מהסוג המשמש ברכב״

 

שאין לי מושג מה זה אומר, אבל זה נתון לפרשנות ולכן החליטו לעשות בירור נוסף… 

 

מה שאני מנסה להגיד שבסבירות גבוהה הבעיה שלך היא מול המכס וזה לא קשור לדילטאס

פורסם
לפני 1 דקה, Giant_TA כתב:

כי יש להם סעיפים סטייל: 

 

״מכונות ומכשירים חשמליים בעלי פונקציות עצמאיות מהסוג המשמש ברכב״

 

שאין לי מושג מה זה אומר, אבל זה נתון לפרשנות ולכן החליטו לעשות בירור נוסף… 

 

מה שאני מנסה להגיד שבסבירות גבוהה הבעיה שלך היא מול המכס וזה לא קשור לדילטאס

אני שילמתי את כל התשלומים לקבל את החבילה עד הבית. כולל שיחרור מהמכס וכל זה. 

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, shake כתב:

לפני שמפתחים קונספירציות

כשלא נותנים שירות אלא רק רוצים כסף,  ולא מספקים מסמכים על בדיקה פרטנית, מפתחים קונספירציות. אתה לא צריך לשלם כמו ילד טוב. עסק צריך להראות שאכן הדברים קרו, וזה לא קרה כאן. זה החוק:

 

2.    (א)  לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

(1)   הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, mcaspi כתב:

כשלא נותנים שירות אלא רק רוצים כסף,  ולא מספקים מסמכים על בדיקה פרטנית, מפתחים קונספירציות. אתה לא צריך לשלם כמו ילד טוב. עסק צריך להראות שאכן הדברים קרו, וזה לא קרה כאן. זה החוק:

 

2.    (א)  לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

(1)   הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

בדיוק, הם טוענים שהקבלה היחידה שהם מסוגלים לספק זה שלהם על גבייה עבור בדיקה פרטנית. אין להם יכולת להוכיח שהמדינה גבתה ממני את הכסף הזה כי הם כביכול גובים את הכסף ממני עבור המדינה ומעבירים את הסכום אליה. לכן הם לא מסוגלים לספק קבלה מטעם מכס ישראל אלא קבלה אך ורק מטעמם שבה כתוב שנגבו ממני 43 דולרים עבור בדיקה פרטנית לחבילה מספר XYZ. 
יתרה מכך, אני לא יודע אם זה קיים היום אבל בעבר אני זוכר שחברות שילוח הבטיחו שאם משלמים להם דמי חבר חודשיים בסכום מסויים אז תמורת זאת מקבלים הנחה בעלות הבדיקה הפרטנית. כלומר, אם מתחשק לחברת השילוח היא יכולה לגבות פחות עבור הבדיקה אז מה קרה פתאום? זה מוכיח שלחברת השילוח כן יש יכולת לגבות פחות או לא לגבות בכלל. היא רק לא רוצה.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...