Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לבחור בין מאווררים?


URSH
שימו לב! השרשור הזה בן 658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה מאוורר? תקרה? לרדיאטור של רכב? לCPU?

כל אחד מהם זאת תורה שלמה.

אבל בכולם - ככל שזה יותר יקר זה עושה יותר רוח. והמשמעות של מאוורר חזק מאוד, כמו ברמקול - ניתן להפעיל אותו רוב הזמן בעוצמה חלקית ויותר בשקט.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספר אחד שמשנה באמת.

CFM ואם אתה רגיש לרעש - גם כמות הדציבל שהוא מוציא.

כל השאר עם תכנון הכנפיים וכו - זה סמנטיקות. אל תכנס לזה בכלל.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל CPU אתה צריך שהוא יתאים לסוקט של המעבד.

מעבר לזה צריך יותר מידע:

אתה מתכנן אוברקלוק? צריך שקט כמו במחשב הקלטות?

אם לא יחידת הקרור סטוק תהיה מספיקה כמעט תמיד (גוף הקירור יותר משמעותי מהמאורר)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...