Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי לאחרונה רכב חדש באמצעות 100% מימון.

הייתי בקשר רציף מול הסוכנות והגעתי עד לאולם התצוגה על מנת לאסוף את הרכב.

רק לאחר שנסעתי הביתה ראיתי שברישום המקורי ריק ובעלים קודמים הוא 00.

האם יש כאן איזשהו תרגיל?

לי נאמר שהרכב יהיה בבעלות פרטית 00 והדבר לא כך.

מאני מפספסת?

 

תודה מראש.

פורסם

הכל טוב.

קיבלת בדיוק מה שהבטיחו לך.

את הבעלים הראשון ולכן לא היו בעלים קודמים.

 

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם לא כתוב השכרה/שם של חברה/צה"ל/משרד ממשלתי/דיפלומט פירוש הדבר שהבעלים הוא פרטי.

ה00 מציין שלפנייך לא הייתה שום בעלות אחרת.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני איך אני מוציאה גליון רשמי? מרגיש לי קצת חשוד.

אצל אחרים שרכשו בדרך הזו כן כתוב בעלות פרטית...

פורסם

תכנסי לאיזור האישי שלך באתר הממשלה ובדקי. או שלמי כמה לירות ברישיומט. אבל זה מיותר .

לפי התאור שלך הכל תקין - את היד הראשונה המחזיקה ברכב.

 

ה"מימון" הוא ההלוואה שנטלת לצורך רכישת הרכב, ואין לה כל השפעה על היסטוריית הבעלויות זאת להבדיל מ"אפס קילומטר מיד ראשונה" שבה מספר הבעלויות הקודמות הרשום ברשיון הוא 01 - את הבעלים השני - והמקוריות רשומה לפי הבעלים הראשון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, sperial כתב:

תכנסי לאיזור האישי שלך באתר הממשלה ובדקי. או שלמי כמה לירות ברישיומט. אבל זה מיותר .

לפי התאור שלך הכל תקין - את היד הראשונה המחזיקה ברכב.

 

ה"מימון" הוא ההלוואה שנטלת לצורך רכישת הרכב, ואין לה כל השפעה על היסטוריית הבעלויות זאת להבדיל מ"אפס קילומטר מיד ראשונה" שבה מספר הבעלויות הקודמות הרשום ברשיון הוא 01 - את הבעלים השני - והמקוריות רשומה לפי הבעלים הראשון.

אפשר בבקשה את הקישור לאתר הממשלתי?

פורסם

בבקשה

 

תצטרכי להרשם לאתר, יש בו מידע רב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש טופס באתר של האזור הממשלתי שנקרא " פרטי הרכב",מצאת אותו?
שם למטה יש את הפירוט של כל הבעלים, תאריכים וסוג הבעלות - אמור להיות כתוב פרטי.
 

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
לפני 19 דקות, redcurry כתב:

תודה על הקישור.
נכנסתי וגם שם בדיוק כמו ברישיון ריק...

ברישיון בסעיף "בעלים" מופיע השם שלך?

אם כן, אין צורך להדוק מעבר.

 

זה פרטי ואת היד הראשונה. 

 

 

פורסם

אם היא מצאה את הרכב באתר האישי הוא רשום על שמה. האין זאת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אם היא מצאה את הרכב באתר האישי הוא רשום על שמה. האין זאת?

כן ברור. 

 

הכוונה שברגע שהיא ראתה את הרישון בו היא מופיעה כבעלים ויד 00 כל יתר הבדיקות כולל כניסה לאתר הממשלתי היו מיותרת. 

 

אין דבר כזה שרכב שנרשם על שם קונה פרטי יד 00 לא יוגדר כפרטי. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, redcurry כתב:

אני איך אני מוציאה גליון רשמי? מרגיש לי קצת חשוד.

אצל אחרים שרכשו בדרך הזו כן כתוב בעלות פרטית...

את ראית שכתוב אצלם "בעלות: פרטית"? או שהם טוענים שזה כתוב בלי שהם בדקו בכלל?

Ford Fiesta 2014 Manual

×
×
  • תוכן חדש...