Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברלינגו אוטומטית חדשה כרכב משפחתי


יוסי פרנקוס
שימו לב! השרשור הזה בן 697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן להחליף אחד מהרכבים, ומהרכבים החדשים שאני רואה, אין הרבה שמצדיקים את המחיר, והחשמליים "עדיין לא שם" מבחינת טווח.


ראיתי לא מעט סקירות בחו"ל על הרכב וגם קראתי את זו שפה באתר ולא הבנתי איזו גרסה מוכרים פה בעצם לעומת האירופאית.

אני רואה שפה אין בלם חירום חשמלי ושחסרות כמה וכמה אופציות, אבל יכול להיות שבינתיים זה השתנה, כי עברו כמה שנים.

ראיתי גם שאין אפשרות לגג פנורמי ועוד כמה דברים נחמדים, והאתר של לובינסקי לא ממש עוזר.

 

בשבוע הבא אלך לבדוק בסוכנות עצמה אבל אשמח לדעת מהניסיון של אנשים אמיתיים.

האם זה רכב שבאמת משתווה מבחינת נוחות לפרייבטים במחיר דומה?

האם הגרסה שמגיעה לארץ היא יותר מסחרית או יותר משפחתית?

מה עם רעשי מנוע? אף פעם לא היה לי רכב פרטי דיזל אז אני לא יודע אם זה יהיה בלתי נסבל בנסיעות ארוכות.

 

הצפי הוא לסביבות ה12,000 ק"מ לשנה כי חצי מהזמן אני עובד מהבית.

השימוש יהיה 100% פרטי כי העבודה היא משרדית אבל יהיה נחמד ליהנות מסופ"שים עם קמפינג ולהיות מסוגלים לקחת הרבה דברים.

 

אשתי לא מוכנה לשמוע על רכב משומש, וברלינגו בכל מקרה לא קונים משומש כי לרוב ישתמשו בו כרכב עבודה.

 

הרכב המוחלף הוא פיג'ו 107 שהולך בגלל שהתחלתי לעבוד רחוק מהבית והוא לא בנוי ל30 קילומטר לכל כיוון של נסיעה בינעירונית.
הרכב השני שקיים בבית הוא סיטרואן C4 פיקאסו קצר, שממנו אנחנו מאוד מבסוטים.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על קצה המזלג והכי ברפרוף -

הגרסה שמביאים לארץ ערומה יחסית, אל תחפש פינוקים ובטח ובטח שלא גג פנורמי. דיפונים פשוטים ומושבים פשוטים.

מבחינת שימושיות משפחתית מדובר בתצורה מעולה. מבחינת מתלים - בסדר גמור.

בידוד הרעשים פחות טוב ממשפחתיות ברמה הגבוהה, אבל לא בעייתי. אין שום רעש מיוחד שקשור לדיזל.

 

עריכה:

מה שכן, יש לך פה בעייה של תמורה למחיר לדעתי. הגרנד-טורר כל כך "יותר אוטו" שאני לא יודע מאיפה להתחיל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שהספייסטורר משווקת רק עם מנוע ה-1.2, שכל עוד הוא מיוצר בתצורה של רצועת תזמון טבולה, יש סימן שאלה גדול לגביו. 

הסיטרואן c5 aircross נמכר במחיר דומה עם מנוע 1.5 דיזל, אז כדאי לשקול אותו - מבחינת אבזור וגימור, הוא עדיף על הברלינגו.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, יוסי פרנקוס כתב:

קראתי את זו שפה באתר ולא הבנתי איזו גרסה מוכרים פה בעצם לעומת האירופאית.

אני רואה שפה אין בלם חירום חשמלי ושחסרות כמה וכמה אופציות, אבל יכול להיות שבינתיים זה השתנה, כי עברו כמה שנים.

ראיתי גם שאין אפשרות לגג פנורמי ועוד כמה

אני כתבתי את הסירה שפה באתר, מאז נוסף בלם יד חשמלי וחיישני רוורס. 

 

כל יתר האיבזור ללא שינוי, אין גג פנורמי. 

 

התייחסתי שם די בהרחבה לרוב השאלות. זה לא רכב פרטי עדיין. אם אין כוונה להשתמש בו לעבודה, אין סיבה לקנות אותו, עדיף 3008 דיזל או C5 Aircross או משהו אחר דומה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקדמות המסחריות היא תמיד אחרונה ביחס לדגמים הפרטיים, ולעיתים זו סיבה (כמו במקרה שלך) לא להעדיף אותן.
הברלינגו דור-3 קיבלה את שילדה ה EMP2 רק בשנת 2018 כמודל 2019, בעוד ה 3008 קיבלה אתה ב 2017 (סוף 2016) והפיקאסו ב 2014 (סוף 2013).

כמכונית משפחתית, אם הברלינגו היתה מוצעת במחיר אטרקטיבי - הייתי אומר, לך על זה.

אך מאחר והמחיר דיי מטורף (מישהו שם החליק על השכל בלובינסקי) - אין שום סיבה לקנות אותה, כי ההפרש בין ברלינגו אוטומטית (שיין פק)  130 כ"ס (164K ש"ח) ל C5 איירקרוס FEEL (162K ש"ח על הכביש) הוא 2000 שח פחות לטובת ה C5 איירקרוס דיזל. כמובן שאם נשווה לשיין פק ההפרש גדול יותר (186K) אך זו לא סיבה לפסול את ה FEEL ביחס למחיר של הברלינגו.
ה 3008 עולה 176K (אקטיב פק) לגרסת הדיזל וזה עדיין הפרש של כ 12K ש"ח שאתה מקבל בו ה-ר-ב-ה יותר אוטו.
 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודות מעניינות.

אלו בדיוק הדאגות שלי, שבעצם אני משלם לא מעט על משהו שהוא לא טוב כמו האלטרנטיבות באותו מחיר.

מצד שני, הסיבה היחידה שאני מוכן לקנות עוד סיטרואן היא אם זה ברלינגו, בגלל הפרקטיות.

אם היו מוכרים את הספייסטורר עם מנוע עם 165 כ"ס כמו שיש לנו בפיקאסו, הייתי שוקל אותו, אבל המנוע קטן יותר ועם פחות כוח.
אם לא, אני מעדיף להוציא 55,000 ש"ח פחות ולקנות יאריס או משהו חסכוני מאוד.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו הרכב קיים גם בטויוטה וגם באופל.

למיטב ידיעתי האופל מגיע יותר מאובזר (ביחס למחיר) ועם 4 שנות אחריות במקום 3 בסיטרואן וטויוטה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, יוסי פרנקוס כתב:

אלו בדיוק הדאגות שלי, שבעצם אני משלם לא מעט על משהו שהוא לא טוב כמו האלטרנטיבות באותו מחיר.

הוא טוב. אין בעיה לעשות איתו גם 500 ק"מ ביום ולא להתעייף, אין שם שום רעש בלתי נסבל והנוחות בסדר, לא מאוד רכה ונוחה אבל סבירה לחלוטין. 

פשוט זה רכב עם ייעוד מסויים, לעבודה ולמשפחה. 

 

אם אין כוונה להשתמש בחלק "של העבודה" זה יהיה מהלך מוזר מאוד להעדיף ברלינגו על פני מכוניות משפחתיות יעודיות שהרבה יותר מאובזרות, מתקדמות ונוחות כמו 3008 או C5 Aircross. 

 

אז כן, הן פחות מרווחות עם תא מטען קטן יותר. אבל האם באמת אתה צריך אך כל הנפח הזה במיוחד שאתה עובר מפיז'ו 107?

 

פעם כשברלינגו עלתה איזה 40 אלף פחות מקרוסאובר משפחתי, היה הגיון מסויים להעדיף אותו. 

היום כשהיא עולה אותו דבר, אין הגיון כזה אלא אם באמת אתה מתכוון להוביל 3 זוגות  אופניים בפנים או 20 מזוודות וכו'. 

לפני 4 שעות, פריג'י כתב:

למיטב ידיעתי האופל מגיע יותר מאובזר (ביחס למחיר)

נכון וזה בגלל שבאופל זה מנוע בנזין 1.2 ולא דיזל. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Buki כתב:

בגלל שבאופל זה מנוע בנזין 1.2 ולא דיזל

לא לכך התכוונתי, חבר קנה לפני שנה + עם מנוע דיזל, וגם בעבודה קיבלו מהליסינג. בכלל לא ידעתי שיש גם בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר יש רכב משפחתי מרווח כמו הפיקסו שאתם מרוצים ממנו אני לא רואה למה לקנות גדול נוסף, ועוד ברלינגו. ההגיון שלי הוא לרכוש רכב נוסף קומפקטי שיהיה חסכוני בנסיעות לבד וגם נוח יותר לסידורים בעיר.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Buki כתב:

אבל האם באמת אתה צריך אך כל הנפח הזה במיוחד שאתה עובר מפיז'ו 107?

 

צריך? ממש לא. רוצה? כן.
אבל לא במחיר של 162,000 ש"ח

 

לפני כשעה, Mike808 כתב:

אם כבר יש רכב משפחתי מרווח כמו הפיקסו שאתם מרוצים ממנו אני לא רואה למה לקנות גדול נוסף, ועוד ברלינגו. ההגיון שלי הוא לרכוש רכב נוסף קומפקטי שיהיה חסכוני בנסיעות לבד וגם נוח יותר לסידורים בעיר.

כי אני צריך רכב נוח לנסיעה בין עירונית, ואשתי גם צריכה רכב.
אם היה רכב קטן ואמין עם אותה רמת נוחות כמו רכב "נורמלי" בבין עירוני, הייתי קונה.

אני יכול להמשיך להשתמש ברכב שלי אבל זה לא נעים במהירויות מעל 90 ומרגיש שהרכב מתאמץ.
לצערנו רכבים קטנים שמגיעים לארץ הם פחות מתאימים לנסיעות ארוכות, ואלו שכן מתאימים עולים כמו רכב גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כש- @Mike808 כתב קומפקטי הוא התכוון למשפחתית קומפקטית - אז זו גם הדעה שלי.

 

 

לפני שעתיים, Buki כתב:

בדקתי באתר שלנם לפני שכתבתי, כרגע מופוע רק דגם בנזין בגרסת אופל.

 

כרגע, אולי. אבל בהרבה כתבות ומבחנים דובר כל הזמן על גרסת הדיזל, בין אם במרכב הקצר או הארוך.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסופר מיני היום מספקות סביבת מחיה מספיק מרווחת והן נוחות ומציעות ביצועים מספקים ומעבר לזה לנסיעה בין עירונית. אני אישית לא מרגיש בעונש כשאני צריך לנסוע מהמרכז לצפון בסופר מיני.

המשפחתיות הקומפקטיות שהן לטעמי האישי הולכת ונעלמות או מתייקרות, אבל פוקוס האצ' חדשה יכולה להיות אפשרות מעולה. היא פשוט יקרה ב-28K מסיאט איביזה למשל, ובשביל להסיע נהג בודד רוב הזמן זה פשוט מיותר בעיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מניסיון העבר,  רכבים מסחריים גם מאבדים הרבה יותר במחיר לעומת ג'יפונים. הם נסחרים בפועל משמעותית מתחת למחירון, שהוא גם ככה נמוך.

לא רואה שום היגיון למהלך הזה,  בטח לא ל 12 אלף קילומטרים בשנה.

ב 120 אלף₪  אתה קונה מאזדה cx3 - רכב שישרת אותך שנים ללא בעיות וברגע שתרצה למכור - יעוף מהר מאוד, כנראה במחיר יותר גבוה מאותו סיטרואן ברלינגו שעלה בתור חדש 40 אלף יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...