Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שלישי 24:00 בלילה.

 

החלטתי שאני שוטף את המכונית בלילה (הכי טוב! אין שמש מעיקה), מוציא את המכונית המחנייה של השר אולמרט, מעלה אותה למדרכה, מחנה אותה מול הכניסה לבניין.

 

קר ויש משב רוח, מתחיל עם תא הנוסעים, מרסס תחליב ניקוי של STP (משאיר ריח מרומז של שקדים ומשאיר ברק) גומר עם תא הנוסעים.

 

מוציא נוזל שטיפה של סימוניז (נוזל ירוק), מביא דליים של מים מתחיל לשפוך (כל האבק פשוט הגעיל אותי), אנשים עוברים, מסתכלים, לא מבינים מה אני עושה באמצע הלילה :shock::D , גומר עם השטיפה, משאיר את המכונית להתייבשות, מסתכל עליה, ושוב מסתכל, הברק פשוט.... (אין לי מילים), מוריד את האוטו לחנייה של השר, מתפעל מהיופי והניקיון וחוזר לעבודה.

 

מסתכל עליה במשך שעתיים ומרגיש מאוהב.

 

לא משנה מה יש לכם, וקניתם אותו במיטב כספכם הוא שווה השקעה ואהבה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
יום שלישי 24:00 בלילה.

 

החלטתי שאני שוטף את המכונית בלילה (הכי טוב! אין שמש מעיקה), מוציא את המכונית המחנייה של השר אולמרט, מעלה אותה למדרכה, מחנה אותה מול הכניסה לבניין.

 

קר ויש משב רוח, מתחיל עם תא הנוסעים, מרסס תחליב ניקוי של STP (משאיר ריח מרומז של שקדים ומשאיר ברק) גומר עם תא הנוסעים.

 

מוציא נוזל שטיפה של סימוניז (נוזל ירוק), מביא דליים של מים מתחיל לשפוך (כל האבק פשוט הגעיל אותי), אנשים עוברים, מסתכלים, לא מבינים מה אני עושה באמצע הלילה :shock::D , גומר עם השטיפה, משאיר את המכונית להתייבשות, מסתכל עליה, ושוב מסתכל, הברק פשוט.... (אין לי מילים), מוריד את האוטו לחנייה של השר, מתפעל מהיופי והניקיון וחוזר לעבודה.

 

מסתכל עליה במשך שעתיים ומרגיש מאוהב.

 

לא משנה מה יש לכם, וקניתם אותו במיטב כספכם הוא שווה השקעה ואהבה.

 

שמוליק

 

מה שמוביל אותך לכאן.

פורסם

עזוב,ככה זה.

 

גם לי יש קטעים מטורפים עם האוטו.

 

זה קורה לכל אחד כאן.אם זה לא קורה לך-סימן שאתה לא בדיוק שייך לכאן.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
עזוב,ככה זה.

 

גם לי יש קטעים מטורפים עם האוטו.

 

זה קורה לכל אחד כאן.אם זה לא קורה לך-סימן שאתה לא בדיוק שייך לכאן.

 

לי גם היה קטע מטורף.

 

התקשרתי ב-3:40 לפנות בוקר לחב' הליסינג וביקשתי להחליף את האוטו כי שלי מגמגמם בסל"ד סרק. :twisted:

 

זה גם נחשב לי :?: אני יכול להצטרף לכאן :?::twisted::lol:

פורסם
עזוב,ככה זה.

 

גם לי יש קטעים מטורפים עם האוטו.

 

זה קורה לכל אחד כאן.אם זה לא קורה לך-סימן שאתה לא בדיוק שייך לכאן.

 

לי גם היה קטע מטורף.

 

התקשרתי ב-3:40 לפנות בוקר לחב' הליסינג וביקשתי להחליף את האוטו כי שלי מגמגמם בסל"ד סרק. :twisted:

 

זה גם נחשב לי :?: אני יכול להצטרף לכאן :?::twisted::lol:

 

WE LOVE YOU SHEMER

 

ברוך הבא לקבוצת התמיכה

מוטוריסטים אנונימיים... :p

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עזוב,ככה זה.

 

גם לי יש קטעים מטורפים עם האוטו.

 

זה קורה לכל אחד כאן.אם זה לא קורה לך-סימן שאתה לא בדיוק שייך לכאן.

 

לי גם היה קטע מטורף.

 

התקשרתי ב-3:40 לפנות בוקר לחב' הליסינג וביקשתי להחליף את האוטו כי שלי מגמגמם בסל"ד סרק. :twisted:

 

זה גם נחשב לי :?: אני יכול להצטרף לכאן :?::twisted::lol:

 

WE LOVE YOU SHEMER

 

ברוך הבא לקבוצת התמיכה

מוטוריסטים אנונימיים... :p

 

וואו , תודה :oops:

 

אז אם אני כבר כאן , חייב וידוי.

 

יום אחד , עם הלאנטיס , בכביש נס הרים -אשתאול , הנבלה הדהימה אותי כשלקחה את הסיבוב האחרון לפני אשתאול (זה עם הגדר שתמיד קרובה אליך מדי :shock: ) במהירות תלת ספרתית (טוב לא הייתה ברירה , זה אחרי שגיליתי שהבלמים בחופשה).

אחרי הסיבוב עצרתי ,וטפחתי למכונית בחיבה על עכוזה , מעשה י.כ. :roll:

 

זהו , הוצאתי את זה. תודה חברים :D

פורסם
יום שלישי 24:00 בלילה.

 

החלטתי שאני שוטף את המכונית בלילה (הכי טוב! אין שמש מעיקה), מוציא את המכונית המחנייה של השר אולמרט, מעלה אותה למדרכה, מחנה אותה מול הכניסה לבניין.

 

קר ויש משב רוח, מתחיל עם תא הנוסעים, מרסס תחליב ניקוי של STP (משאיר ריח מרומז של שקדים ומשאיר ברק) גומר עם תא הנוסעים.

 

מוציא נוזל שטיפה של סימוניז (נוזל ירוק), מביא דליים של מים מתחיל לשפוך (כל האבק פשוט הגעיל אותי), אנשים עוברים, מסתכלים, לא מבינים מה אני עושה באמצע הלילה :shock::D , גומר עם השטיפה, משאיר את המכונית להתייבשות, מסתכל עליה, ושוב מסתכל, הברק פשוט.... (אין לי מילים), מוריד את האוטו לחנייה של השר, מתפעל מהיופי והניקיון וחוזר לעבודה.

 

מסתכל עליה במשך שעתיים ומרגיש מאוהב.

 

לא משנה מה יש לכם, וקניתם אותו במיטב כספכם הוא שווה השקעה ואהבה.

 

שמוליק

 

אני ואח שלי שוטפים את האוטו בכל יום שישי בצהריים, ואם לא יצא אז בשבת בצהריים

אפילו אם אני עייף או משהו כזה, זה תענוג לשטוף אוטו כזה

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

שמר, אני חושב שהוידוי שלך צריך להיות "אני נוהג בלנטיס, ומבקר איתה באשתאול מדי פעם."

 

:lol:

 

ולסטריטרייסר - אתה באמת רוצה תשובה על השאלה שבכותרת? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב גם לי לא חסר סטיות בקשר לאוטו...

בלי שום קשר אני שוטף אותה קבוע ביום חמישי בצהריים

וכל התהליך נמשך כ 4 שעות פלוס מינוס ( בעיקר פלוס...)

לאחר השטיפה ווקס..

הסטיה הגדולה שלי היא לדבר לראלי ולהגיד לה תודה אחרי נסיעה לילית

בדרך כלל שאני חוזר בשעות הקטנות של הלילה...

ואני מתכוון דיבור ממשי... שכן שלי כבר קורא לי "חולה נפש"

:wink:

פורסם
טוב גם לי לא חסר סטיות בקשר לאוטו...

בלי שום קשר אני שוטף אותה קבוע ביום חמישי בצהריים

וכל התהליך נמשך כ 4 שעות פלוס מינוס ( בעיקר פלוס...)

לאחר השטיפה ווקס..

הסטיה הגדולה שלי היא לדבר לראלי ולהגיד לה תודה אחרי נסיעה לילית

בדרך כלל שאני חוזר בשעות הקטנות של הלילה...

ואני מתכוון דיבור ממשי... שכן שלי כבר קורא לי "חולה נפש"

:wink:

 

חולה נפש :lol:

×
×
  • תוכן חדש...