Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאסטר מול xv


MaxN
שימו לב! השרשור הזה בן 791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתלבט לגבי רכב שני במשפחה שישמש לנסיעה יום יומית לעבודה בתוך גוש דן ולטיולי שטח בסופי שבוע.

הנסיעה היום יומית שלי היא 30 קמ וטיולי שטח יהיו כנראה כפעמיים בחודש, אם לא פחות.

 

חושב על סובארו xv ועל דאצ'ה דאסטר בנזין.

 

ה xv מאובזר יותר, בטיחותי יותר וכנראה סחיר יותר בהמשך. ל xv תיבה רציפה שנוחה יותר בפקקים אבל בעבר היתה איתה איזה תקלה סדרתית שנגמרה בתביעה ייצוגית נגד היבואן.

 

הדאסטר חסכוני הרבה יותר בדלק, זול יותר ברכישה, זול יותר בטסט וכנראה גם בביטוח. בנוסף הדאסטר טוב משמעותית מה xv בשטח בגלל זוויות גישה ונטישה עדיפות ומנוע טורבו שנותן מומנט כבר בסלד נמוך.

 

הגיר הידני בדאסטר לא מפריע לי ולאשתי למעט בפקקים קיצוניים, אבל מפריע לי המוניטין של המותג ושל היבואן.

 

מה אתם הייתם רוכשים ולמה?

daciaduster2022_00.jpg

2021-Subaru-Crosstrek-Limited.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני עמדתי באותה דילמה לפני כשנתיים,

א. כבעלים לדאסטר דיזל 4X4 2017 הXV מזדנב מאחורי בשטח רך עד בינוני,

ב. הדאסטר מבחינת מכלולים הוא הרבה יותר פשוט מהXV, פשוט כי אין לו כמעט חישנים או כל מיני טכנולוגיות,

ג. הדאסטר רועש משמעותית מהXV (בידוד רעשים לא מוצלח),

ד. הדאסטר יותר חסכוני בדלק

ה. הדאסטר גבוה יותר מהXV במרוח גחון, וזוית נטישה,

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה ותתחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, WE988244 כתב:

גם אני עמדתי באותה דילמה לפני כשנתיים,

א. כבעלים לדאסטר דיזל 4X4 2017 הXV מזדנב מאחורי בשטח רך עד בינוני,

ב. הדאסטר מבחינת מכלולים הוא הרבה יותר פשוט מהXV, פשוט כי אין לו כמעט חישנים או כל מיני טכנולוגיות,

ג. הדאסטר רועש משמעותית מהXV (בידוד רעשים לא מוצלח),

ד. הדאסטר יותר חסכוני בדלק

ה. הדאסטר גבוה יותר מהXV במרוח גחון, וזוית נטישה,

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה ותתחדש.

 

תגיד, מהנסיון שלך, איך האמינות של דאסטר ואיך השירות של קרסו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר רומני, הוא אומר לא לגעת בדאצ׳יה, אלא אם כן זה הדאסטר :) ברומניה יצא לו שם של רכב ממש מוצלח! ואם הוא כ״כ לא סחיר אולי שווה להביא יד 2 ?

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחיל להשתכנע לכיוון הדאסטר...

מעבר לזה שהוא זול יותר ב 40 אלף שח, הוצאות האחזקה השנתיות שלו במקרה שלי זולות יותר ב 6000 שח כל שנה.

 

זה פערים שתוך כמה שנים, לא משנה כמה הרכב לא סחיר, אי אפשר להפסיד איתם.

 

אגב משהו מעניין ששמתי לב אליו:

אין כמעט דאסטרים 4x4 למכירה, יש מלא xv למכירה. אמרתי לעצמי "טוב בטח לא נמסרו הרבה דאסטרים לעומת ה xv, רכב נדיר יותר"

מנתוני משרד התחבורה משנתון 2018 עד היום עלו לכבישים 7000 דאסטרים ו 10000 xv. לא פער גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי דאסטר דיזל שלושה חודשים בערך 

סהכ מבסוט 

תמורה למחיר מצויינת

סחירות בשמיים!!

טכנולוגית ובטיחותית הוא לא איי איי איי 

אבל לי זה פחות מפריע 

עושה תעבודה שלו כמו שצריך 

בכביש ובשטח נסיעה נוחה ספיגת מהמורות בכביש טובה מאוד 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, MaxN כתב:

אגב משהו מעניין ששמתי לב אליו:

אין כמעט דאסטרים 4x4 למכירה, יש מלא xv למכירה. אמרתי לעצמי "טוב בטח לא נמסרו הרבה דאסטרים לעומת ה xv, רכב נדיר יותר"

מנתוני משרד התחבורה משנתון 2018 עד היום עלו לכבישים 7000 דאסטרים ו 10000 xv. לא פער גדול.

אנשים לא מוכרים אותה כנראה, או שאהבו ושומרים או שלא סחירה אז מעדיפים להשאיר עוד רכב בבית באחזקה נמוכה.
עוד נקודה, קהל היעד הוא שונה כנראה זה אנשים עם ראש על הכתפיים שרוצים לעשות קניה טובה ולא להחליף ג׳יפ כל שנתיים במיליון תשלומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלה שכתבו פה על עניין הסחירות 

כנסו למחירון לוי יצחק חפשו דגם ספציפי ותחפשו אותו ביד 2 אין דאסטר 4*4 שנמכר המחירון

וזה לא רק בגלל מצב השוק עוד לפני זה היה ככה 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נסעתי או נהגתי בדסטר
אני יכול להעיד על ה XV שהוא על הכביש ממש מומלץ.
יש לו מערכת בטיחות מצויינת, המנוע מרגיש חזק מספיק בגרסת ה 2 ליטר והגיר מרגיש ממש נסבל ביחס למותגים אחרים עם גיר רציף
החיסרון העיקרי הוא תצרוכת הדלק.
למי שלא מתיימר לבלות בטיולי שטח קשוחים, XV מציע חבילה מאוד מעניינת.
אם השטח הוא העיקר, אז סביר להניח שהחמור הרומני יעשה עבודה טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז התקדמתי קצת.

לאחר נסיעת מבחן על ה xv, הרכב מרגיש במילה אחת "מתאמץ".

כל הזמן יש רעש מנוע מוחשי מאוד בתא הנוסעים והיו הרבה פעמים שהייתי צריך להסתכל מספר פעמים על הספידומטר כדי לשכנע את עצמי שאני רק ב80 ולא ב 120, כפי שהמנוע נשמע.

 

על הדאסטר עשיתי נסיעת מבחן על גרסת הבנזין והוא הרגיש הרבה יותר טוב.

 

שאלה נוספת:

אם אני הולך על הדאסטר ונוסע 10000 קמ בשנה, יש טעם לחשוב על הדיזל?

הדיזל פחות מאובזר, עולה כמעט 20 אלף יותר ועם מחירי הדיזל לא באמת חסכוני יותר.

מה אני מפספס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, MaxN כתב:

אז התקדמתי קצת.

לאחר נסיעת מבחן על ה xv, הרכב מרגיש במילה אחת "מתאמץ".

 

 

אתה מדבר על גרסת 2.0?
כי מתאמץ זה לא הרושם שהיה לי - נסענו 5 מבוגרים לצפון, הלוך ושוב וכוח לא היה חסר, השיוט במהירות חוקית פלוס היה שקט ונינוח עם הקרוז האדפטיבי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, סולל הדרך כתב:

 

אתה מדבר על גרסת 2.0?
כי מתאמץ זה לא הרושם שהיה לי - נסענו 5 מבוגרים לצפון, הלוך ושוב וכוח לא היה חסר, השיוט במהירות חוקית פלוס היה שקט ונינוח עם הקרוז האדפטיבי

אולי זה כי התרגלתי למנועי טורבו, אני רגיל שלוחצים על הגז והרכב מאיץ חזק גם בלי לעבור את ה 3000 סלד. ב xv בכל לחיצה על הגז, הגיר הקפיץ את הסלד ל 4000 - 5000 והיה הרבה רעש ודרמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משווה למנועי טורבו
משווה למנוע זהה בנפח וגיר רציף שקיים באוטלנדר/ASX, ה XV היתה/הרגישה יותר זריזה/חזקה/נינוחה/שקטה מהמיצובישי.

אבל אם לא אהבת... לא אהבת... 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,

אני עם דאסטר דיזל המנוע שלו חזק וטוב,

אני כבר אוחז ב200אק"מ עם ממש שטיות של תיקונים (הוא אצלי מ140)

הדיזל מול הבנזין יותר חזק,

אני לא מטפל בקרסו אני מטפל באוטו סרויס באשדוד,

אל תשכח דבר אחד שהסחירות של הדאסטר דיזל תהיה הרבה יותר גבוהה מבנזין, לדיזל יש יותר ביקוש,

כשרציתי לקנות את האוטו עמדתי באותה דילמה בין XV לדאסטר,

ואחרי שיטוט בפורומים ואחרי הרבה שיחות עם אנשים עשיתי את הבחירה הנכונה לדעתי ואני עם דאסטר,

אז שיהיה לך בהצלחה במה שתבחר,

רק אל תשכח לשתף מה בחרת, וכמבון למה בכדי שהבא בתור שיתלבט יוכל לחפש בפורום ולהבין למה החלטת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, MaxN כתב:

אם אני הולך על הדאסטר ונוסע 10000 קמ בשנה, יש טעם לחשוב על הדיזל?

הדיזל פחות מאובזר, עולה כמעט 20 אלף יותר ועם מחירי הדיזל לא באמת חסכוני יותר.

כיום הפער במחיר בין ליטר בנזין לליטר סולר עומד על איזור ה 5-8% - תלוי בתחנה.
בפועל הדיזל יותר חסכוני ממנוע בנזין בנפח מקביל בכ-30-40%. למרות הפער במחיר לליטר, עדיין הדיזל יהיה חסכוני יותר.

בנוסף, ברכישה של משומשת צריך לשים לב: מנועי הבנזין המתורבתים הקטנים (1.2-1.3) לא שורדים בגבורה, וזה של רנו (1.33 עם 150 כ"ס) לא שונה בהרבה מהם, הוא גם מפתח צריכת שמן בשלב מסויים וגם נופח את נשמתו בקלות יתר ביחס לדיזל.


דאסטר דיזל מאוד מבוקשת, ל @redroze (רדזון :-P ) יש 2 כאלה, אולי הוא יוכל לשפוך קצת אור ומידע.

 

איציק

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 791 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...