Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים, שואל בשם בעל רכב שכזה.

החיישנים עצמם עובדים - יש חיווי במסך כאשר מתקרבים לעצמים. אין צפצוף.

האם זו תקלה או שהצפצוף בוטל דרך ההגדרות או משהו?

תודה.

פורסם

מצטרף לשאלה...

בסובארו אאוטבק החיישנים הפסיקו לצפצף אחרי החלפת מצבר (תצוגה עובדת).

לא שאני מתגעגע ככ לצפצופים האלה, אבל מעדיף שתהיה לי את זכות הבחירה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תמונה יפה, אבל מהפיקסו שלי (2017) אני לא מכיר מסך כזה בכלל (ובכלל, חיישני החניה ומצלמת הרוורס הם התקנה מקומית), ושלו מודל 2016.

 

מאיזה מודל ורמת גימור התמונה ?

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם (נערך)

אצלך זו מערכת smeg או NAC ?

 

ואם אתה לוחץ ברדיו כפתור פיזי שמאלי אמצעי (הקרוב ביותר לכפתור התנעה) אתה לא מקבל את המסך הבא ?

 

IMG_20220406_210655014.jpg

עריכה אחרונה על ידי save
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לגבי smeg/mac - אין לי מושג (איך מבדילים?).  וברדיו יש רק כפתור פיזי אחד - מימין.  עצמה.

פורסם
בתאריך 7.4.2022 בשעה 08:18, dani666 כתב:

תודה.  אותו מכיר רק לא זוכר את האופציה. 

 

אבדוק בהזדמנות.

אצלי גם כן אין חיווי קולי של החישנים. איך הסתדרתה בסוף?

פורסם

לא יודע מי זה גבע, אבל אם החיישנים תקינים והצג תקין - למה להחליף חיישנים? הרי שהבעיה ברמקול הקטן שעושה זאת.

 

הייתי מחפש מידע באינטרנט היכן הוא נמצא ומפרק לאט לאט עד שאני מגיע אליו ואז בודק אותו כמובן. 

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...