Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב

 

עתיד לעשות טיפול לקיה ספורטאז'.

שמתי לב שמחליפים את הבורג של אגן שמן. 

האם באמת קריטי להחליף את זה או סתם בזבוז כסף?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

יש יצרנים דוגמת vag שדורשים להחליף את כל הבורג. אבל לרוב מחליפים רק שייבה כמו שכתבו מעלי. בקיה לא מכיר דרישה להחליף בורג.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 3 שעות, Shab00 כתב:

בורג פלסטיק זול כמו בוואגיות כן

הפוך.. הבורג פלסטיק שהתחילו לשים בשנים האחרונות בהרבה רכבים (לא רק וואג) לרוב אין צורך להחליף, רק את האטם גומי o-ring שעליו. 

וואג דרשו החלפת בורג בשלמותו כשהם השתמשו בבורג מתכת עם שייבה ממתכת שלא ניתן להסיר מהבורג. 

למה הם עשו את זה כך?! לגרמנים הפתרונים.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 6 שעות, Igalz כתב:

הפוך.. הבורג פלסטיק שהתחילו לשים בשנים האחרונות בהרבה רכבים (לא רק וואג) לרוב אין צורך להחליף, רק את האטם גומי o-ring שעליו. 

וואג דרשו החלפת בורג בשלמותו כשהם השתמשו בבורג מתכת עם שייבה ממתכת שלא ניתן להסיר מהבורג. 

למה הם עשו את זה כך?! לגרמנים הפתרונים.

גרמנים מוזרים...

הם גם עשו את האגן שמן מפלסטיק והרבה חלקים בתוך המנוע מפלסטיק אז אני כבר באמת לא מתפלא על הגאונות שלהם.

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני מתעניין בנושא. כשקניתי חלקים לטיפול ברכב שלי, הזמנתי בורג חדש וגם שייבה. לא יודע אם באמת צריך להחליף.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

אם השייבה היא חלק נפרד מהבורג אז אין צורך להחליף את הבורג.
ברכבי קונצרן VAG השייבה מגיעה כחלק בלתי נפרד מהבורג כלומר לא ניתן להחליפה לבד ללא החלפת הבורג.

בתאריך 20.1.2022 בשעה 23:14, אמיל221 כתב:

לילה טוב

 

עתיד לעשות טיפול לקיה ספורטאז'.

שמתי לב שמחליפים את הבורג של אגן שמן. 

האם באמת קריטי להחליף את זה או סתם בזבוז כסף?

 

צריך להחליף רק את השייבה. אם השייבה עשוייה מנחושת אז רק שייבה מנחושת.

Untitled.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...