Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה עכשיו מאזדה 3 האצ'בק. הצבעים שהיו במלאי הם שחור ולבן פנינה. בשניהם הריפוד הפנימי שחור. רכב שחור נראה יפה יותר, אבל פרקטית נראה לי לבן עדיף כי:

1) פחות מתחמם מהשמש בקיץ.

2) יותר בטיחותי - רואים אותו יותר טוב בחושך ובסטטיסטיקות תאונות צבע שחור הכי מסוכן(שאלה כמה מזה זה בגלל הנראות וכמה כי אנשים שנוסעים בצורה מסוכנת אוהבים רכבים שחורים)

3) הצבע מחזיק טוב יותר ולא מתקלף לאורך זמן כי הוא פחות מתחמם.

4) שומר יותר טוב על חום בחושך(כנראה הבדל די זניח).

 

הלכתי על לבן, אבל אני עוד יכול לבקש להחליף. מה אתם אומרים?

עכשיו לגבי הריפוד, היה רק בד שחור במלאי. האמת אני פחות אוהב איך שהוא נראה. ריפוד בהיר נראה הרבה יותר יפה וגם פחות מתחמם מהשמש. הבעיה שאין במלאי. בבד לבן גם יראו כתמים הרבה יותר בקלות. השאלה אם כדאי להישאר עם השחור או לברר מתי אפשר לקבל בהיר ואם שווה לחכות בשביל זה.

פורסם

סעיפים שציינת לא קריטים, בחושך אתה נוסע עם אורות.

מה שכן שריטות ולכלוך פחות בולטים על צבע לבן.

לגבי הריפוד הייתי נשאר עם שחור מהסיבה שציינת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי האישית עור בהיר עדיף, למרות הלכלוך הבולט יותר לעין. 

לנו יש 2 איוניק במשפחה, אחת עם ריפוד בהיר והשנייה שחור קודר. 

התחושה שלי: 

בריפוד השחור אני מרגיש כאילו ששמחת החיים שלי הלכה לישון ובטעות נכנסה לתרדמת במהלך כל הנסיעה. 

בעור הבהיר יש תחושה של רוגע ושל כיף בגלל גיוון הצבעים. 

 

הכי כדאי יהיה לשבת במכוניות שיש בהן את הריפודים ולחוש בעצמך את ההבדל, זה אולי לא נשמע קריטי בהתחלה אבל לטעמי זה כן. 

 

בנוגע ללכלוך וכדומה: היום ישנם מס' חומרי טיפוח שיעזרו לצמצם לכלוך ובנוסף ניקיון שוטף + פעם בחצי שנה/ שנה דיטיילינג ישמור על אוטו מטופח ונקי מבחוץ וגם בפנים.  

פורסם

לא מדובר בעור, מדובר בריפוד בד. אין ספק שבד בהיר נראה נהדר אבל התחזוקה קשה מאוד. השחור יותר עמיד ללכלוך ומזדקן יותר טוב, אני הייתי בוחר בריפוד הכהה.

פורסם

להגן מכתמים? איזה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Mike808 כתב:

לא מדובר בעור, מדובר בריפוד בד. אין ספק שבד בהיר נראה נהדר אבל התחזוקה קשה מאוד. השחור יותר עמיד ללכלוך ומזדקן יותר טוב, אני הייתי בוחר בריפוד הכהה.

אחרי כשנתיים וחצי עם ריפודי בד בהיר במאזדה יכול להעיד שהשד לא נורא כל כך, לכתמים ולכלוכים קטנים קונים ספריי של STP ולניקיון יותר מקיף לאחר כמה שנים אפשר לעשות ניקיון במכון שטיפה (שואב מיוחד שכולל מים)-כפי שעשיתי בעת הקנייה (מדובר ברכב שנקנה יד 2).

 

משמעותית יפה יותר וניתן לשמור אם לא אוכלים ברכב ובהנחה ואין ילדים קטנים (במקרה הזה אכן הייתי הולך על ריפודים כהים).

עריכה אחרונה על ידי adir10
×
×
  • תוכן חדש...