Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mg zs ev - למה לא בעצם? לפני נסיעת מבחן


gabizon79
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני לא רואה פה שום דבר מזלזל או מבטל, אם אתה סומך על האחריות של היבואן או על האיכות של היצרן אז שיהיה לך בהצלחה, אני חושב קצת אחרת ממך בקשר לאטרקטיביות שלו כמשומש, במיוחד ככל שהסוללה תתיישן,  בכל מקרה שיהיה חג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי MG כחודשיים ועוד אחד במשפחה הקרובה, בקצרה :

הרכב מדהים מכל בחינה ויחד עם זאת אני לא מציע לקנות אותו.

נכון לעכשיו מדובר בעסקה הכי טובה ואליו פור מאני ווייז (הדגם הבסיסי), עם זאת עקב אכילס גדול הוא הטווח (בפועל 200-220 ק"מ) שגורם לך לעסוק בזה הרבה יותר ממה שצריך, ולכן אני מציע לחכות עוד כחצי שנה עד שנה לאלטרנטיבות חשמליות אחרות שעולות על ה-MG. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על כזה, רכב חמוד ביותר.

 

אבל לא הייתי קונה, משתי סיבות:

א) טווח עלוב. בסופו של דבר זה דגם בנזין שהוסב לחשמל, לכן אין לו frunk, אין מקום ייעודי לסוללה, הסוללה קטנה מדי, והטווח עלוב.

 

ב) נגזרת של א' - ביחס לטסלה/איוניק ושות' מדובר כבר ברכב מיושן, ואתה צריך לשאול את עצמך - מה הדבר הבא שייצא? כי במהירות שזה מתפתח, אותה הMG לא תהיה רלוונטית, ותספוג ירידת ערך של בננות. חשוב פעם, זה אפילו לא רכב חשמלי פרופר, אלא רכב שתוכנן כרכב בנזין ועבר הסבה לחשמל ע"י היצרן.

 

ורכב חשמלי צריך להיות מתוכנן ככזה מלכתחילה, כי הדרישות שונות מדי. בגדול - רכב בנזין נבנה סביב מערכת הנעה, רכב חשמלי נבנה סביב סוללה. אם תבנה רכב בנזין ותסב אותו לחשמל, תקבל רכב שתוכנן לא טוב, עם ניצול לא יעיל של מקום, וסוללה קטנה מדי (כי אין מקום ייעודי בשבילה). גם אם אתה בונה פלטפורמה משותפת לבנזין וחשמלי, עדיין תיתקל באותה בעיה. מבנה הרכב פשוט שונה מדי.

 

אמ;לק - רכב מיושן, לא מומלץ, אל תקנה

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy - Tom Waits

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אכן לא גדול (אבל קטן? יצאנו לקמפינג של 3 ימים עם 3 ילדים והכל נכנס),
בכל מקרה לפעמים שאתה צריך תא מטען הרבה יותר גדול צ'ימיגג יהיה פתרון מצויין (או תא חפצים ננעל ) שניהם ביחד יתנו לך תא מטען פשוט ענק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש רכב חסכוני שמתאים למשפחה אתה פשוט יכול לחפש יונדאי איוניק/קיה נירו.

שנייהם יעשו בקלות 1-20, שניהם מראים אמינות טובה ואת שניהם אתה יכול למצוא בכמויות כיד שניה מה שיצרוך הוצאה כספית נמוכה יותר.

לי אישית הייתה במשך שלוש שנים את היונדאי איוניק וסך הכל אחלה רכב משפחתי עם צריכת דלק מעולה, אישית זה נראה לי פחות הרפתקאה בשבילך.

עריכה אחרונה על ידי motizkn

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל אחד מכם, הפורום הזה מפרה את המוח כל פעם מחדש.

לאן שאני לא לוקח את זה אני תמיד חוזר לקורולה היברידית סטיישן מבחינת חבילה שלמה.

אבדוק את נוחות המושבים שלפי מה שאני קורא בעייתית לחלק לא קטן מהנהגים.

תודה רבה חברים! סוכות שמח לכולנו

ידני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...