Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהרהר לגבי המחליפה: ה308 GT או 508 FASTBACK בתור הרכב הבא


aviaviavi
שימו לב! השרשור הזה בן 1001 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם יש איזשהו מוניטין לפה או לשם לגבי אמינות המנוע הזה(1.6 טורבו 225 כ"ס) שלא נפוץ כל כך?

בנוסף האם יש מחלות אחרות?

בתור בוגר פיג'ו לפני הרכב הנוכחי למדתי לחיות עם השטויות הקטנות והגדולות בתמורה להנאה מנהיגה ונוחות נסיעה.

בשנים האחרונות אני עם לאון ומאוד מרוצה, גם מהנוחות למרות שהיא קצת פחות מהצרפתיות, ההגה קצת יותר פרווה, אבל אמינות ברמה גבוהה, הכל מהודק ולא מקרקש. 

בגלל שאאלץ כנראה לוותר על ידני ברכב הבא אז מעדיף לעבור לתיבה אוטומטית מאשר ל-DSG

אנחנו זוג עם שלושה ילדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש הרבה תלונות לגבי איכות ההרכבה בלאון ובאטקה,הרבה קרקושים ורשרושים.

בכל מקרה ,המנוע המדובר מנוע THP,מנוע אמין מאד,אין שום בעיה איתו ובכלל הרכבים האלה של הדור האחרון של פיגו מאד אמינים,לגבי איכות הנהיגה/נסיעה/הנאה מנהיגה ,בכמה דרגות מעל הסיאט. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו בבית גם 308 GT וגם 508 GT (שתיהן עם 1.6 225) ועד עכשיו טפו טפו טפו

במשפחה יש לנו עוד אריות (308 1.2, 2008 1.2, 5008 דיזל) ובאמת, הסטיגמה של פיגו והצרפתיות צריכה להעלם. הרכבים אמינים, המנועים טובים (וה 225 פשוט פנינה) , גירים יפני.

ממליץ בחום ועם הרבה נסיון.

אם אתה מעוניין בעוד פרטים, אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי.

אל תפספס את ההזדמנות לקנות 308GT - התמורה למחיר פשוט פנטסטית. לא חושב שיש כזה VFM בשוק

האוטו חזק, מתנהג, קשיח (ספורטיבי) אבל לא בטון, מאובזר יפה וכולל את כל אביזירי הבטיחות

עריכה אחרונה על ידי bodovg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה508 עם 225 כ"ס לא הרגיש לי מספיק חזק, ההרגשה הייתה  של נתונים על הנייר שלא מורגשים בפועל

 

בכלל הרכב די מאכזב ביחס לצפיות לרכב במחיר כזה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, bodovg כתב:

יש לנו בבית גם 308 GT וגם 508 GT (שתיהן עם 1.6 225) ועד עכשיו טפו טפו טפו

במשפחה יש לנו עוד אריות (308 1.2, 2008 1.2, 5008 דיזל) ובאמת, הסטיגמה של פיגו והצרפתיות צריכה להעלם. הרכבים אמינים, המנועים טובים (וה 225 פשוט פנינה) , גירים יפני.

ממליץ בחום ועם הרבה נסיון.

אם אתה מעוניין בעוד פרטים, אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי.

אל תפספס את ההזדמנות לקנות 308GT - התמורה למחיר פשוט פנטסטית. לא חושב שיש כזה VFM בשוק

האוטו חזק, מתנהג, קשיח (ספורטיבי) אבל לא בטון, מאובזר יפה וכולל את כל אביזירי הבטיחות

תודה

לפני 6 שעות, מיכאל רדמיני כתב:

ה508 עם 225 כ"ס לא הרגיש לי מספיק חזק, ההרגשה הייתה  של נתונים על הנייר שלא מורגשים בפועל

 

בכלל הרכב די מאכזב ביחס לצפיות לרכב במחיר כזה. 

 

 

מאיזו בחינה חוץ מהכוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, מיכאל רדמיני כתב:

ה508 עם 225 כ"ס לא הרגיש לי מספיק חזק, ההרגשה הייתה  של נתונים על הנייר שלא מורגשים בפועל

 

בכלל הרכב די מאכזב ביחס לצפיות לרכב במחיר כזה. 

 

 

איזה רכב יש לך?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ronrcz כתב:

איזה רכב יש לך?.

 

 

פחות רלוונטי, אני נוהג על הרבה רכבים בדרך כלל

אני יכול להגיד לך. שכמה ימים  אחרי ה 508 נסעתי בסקאלה ספורט והיא הרגישה הרבה יותר נמרצת... 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקאלה יותר זריזה מה 508?.

 

אני נהגתי גם על שני הרכבים,אני מנסה לכתוב מבלי לפגוע בך אבל זה באמת לא נכון,לפיגו עוד 75 כ"ס ,זה הפרש עצום.

 

בכל מקרה הסקאלה רכב פשוט מאד וה508 בכלל מתחרה בסופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לנסות....😆 אתה לא באמת מכיר אותי, את הניסיון שלי בעולם רכב ואת הידע שלי. 

 

 

עכשיו ברצינות 

אני מקווה שאתה מדבר על הסקאלה ספורט. 

זה שיש לה פחות כוחות סוס, לא רלוונטי. (למשאית לצורך העניין יש יותר כוח סוס...) 

 

ולא השוואתי לרגע בין שניהם, ברור שאם יש צורך, אז הסופרב היא הראויה להשוואה. 

 

ולא כתבתי שהיא יותר זריזה, אין לי את הנתונים תחת ידי אבל די ברור לי שבמאוץ ל100 ה508 תנצח

 

כתבתי שהסקאלה ( בגרסת הספורט) מרגישה הרבה יותר זריזה, וב508 אין תחושת כח גם במצב ספורט

 

וזה בסדר אם הרגשת הפוך, זו התחושה שאני קיבלתי 

 

 

ברור גם שהמחיר המופרז של ה508 כחדשה משפיע.. 

 

במחיר כזה אתה מצפה להרבה יותר

 

ובאמת יכול להיות שבתור יד שניה 

זו אחלה רכישה,  בטח בצבע האדום של ה  gt

זה הרכב היפה ביותר בקטגוריה!. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לציין שהספורט זה רק רמת גימור/אבזור.

 

המחיר של ה508 גובל בזה של הסופרב  שזה הגיוני כשני רכבים מתחרים באותו הסגמנט.

 

גם כרכב חדש יש ל 508 לא מעט יתרונות על הסופרב.

 

לא ברור לי עדיין עניין הציפיות שלך אבל בסדר,ככה אתה רואה את הדברים,זה חוקי.🙄

 

שבת שלום.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, ronrcz כתב:

רק לציין שהספורט זה רק רמת גימור/אבזור.

 

 

 

לא בדיוק

הסקאלה הרגילה  יש לה מנוע 1.0.ולספורט יש מנוע 1.5...

 

 

 

 

 

אגב ציפיות בהתאם למחיר חוקי לגמרי... 

 

אתן דוגמא

נהגתי על  XT6  לא מזמן , בקרת הסטיה מנתיב שלו מזגזת על הכביש כמו שיכור, ולרכב אין אוטו הולד, שלא נדבר על מסך מולטימדיה קטן ובסיסי... 

 

מצד שני כמה ימים קודם נהגתי על סורנטו בסיסית שהייתה מהנה פי אלף מהקאדילק. 

בבטיחות, במסך המולטימדיה ובאיבזור לא רע בכלל 

אז נכון מדובר במנוע דיזל ובקאדילק יש v6

וזה רכב עממי וזה יוקרתי כאילו 

 

וכן יש פער של 150 אלף בין הרכבים? 

ודווקא בגלל זה...הציפייה גדולה יותר. 

לרכב שכזה שלא יפול בדברים כאלו קטנים. 

 

אז כן, לנהוג ב 208 ולקבל עיברית מלאה ואחכ לעלות ל508 ולראות שלא טרחו לשים גירסא בעברית זה מאד מאכזב. 

 

זה רכב יקר, רכב הדגל של פיזו, ולא אמור להיות לו נפילה כזו. 

 

וזו רק דוגמא לסיבה שממש לא התלהבתי מה508. 

 

היו עוד, אבל אני כבר לא זוכר, עברו כמעט שנתיים

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, מה שתלך עליו מצמד הפז'ו שציינת - בחירה טובה וטעם טוב.

 

רכבים מיוחדים ומצויינים.

 

אם כבר 508, אז את ה-GT.

 

508 רגילה או 308GT , הייתי הולך על ה-308.

 

 

לזה שציין שהסקאלה מרגישה נמרצת יותר מה-508, הדבר קשור לישירות והמיידיות של העברת הכוח בגיר הרובוטי כפול המצמדים אל מול התיבה הפלנטרית 8eat, שמרגישה רכה יותר בהעברת הכוח ומכוילת לחיסכון.

המנוע עצמו של ה-308/508, עדיף.

 

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 508 זה לא רכב ספורט והתחושות שהוא נותן הם בהתאם. 

זה רכב עם יכולות שיוט מאוד גבוהות (GT), מספיק חזק כדי לעקוף את רוב התנועה בליטוף של הדוושה, ride מאוד איכותי, הרבה איבזור ופינוק. וזה בלי לקחת בחשבון שזה הרכב מנהלים היפה בקטגוריה (עניין של טעם כמובן).  אגב, המערכת שמע של פוקל טובה מאוד (ב GT) ובכלל, עדיף להתאמץ ולקנות את גירסת האבזור הזו. 

 

תסתכל ב youtube בערוץ km77 על רכבי פיגו. הצרפתים מבינים דבר או שניים בכיול שלדות. 

הציון של ה 308 הוא אחד הגבוהים, אפילו עד היום ובטח בהשוואה לרכבים מהסיגמנט, וגם ה 508 מצטינת דינמית שם. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.8.2021 בשעה 08:33, aviaviavi כתב:

האם יש איזשהו מוניטין לפה או לשם לגבי אמינות המנוע הזה(1.6 טורבו 225 כ"ס) שלא נפוץ כל כך?

בנוסף האם יש מחלות אחרות?

בתור בוגר פיג'ו לפני הרכב הנוכחי למדתי לחיות עם השטויות הקטנות והגדולות בתמורה להנאה מנהיגה ונוחות נסיעה.

בשנים האחרונות אני עם לאון ומאוד מרוצה, גם מהנוחות למרות שהיא קצת פחות מהצרפתיות, ההגה קצת יותר פרווה, אבל אמינות ברמה גבוהה, הכל מהודק ולא מקרקש. 

בגלל שאאלץ כנראה לוותר על ידני ברכב הבא אז מעדיף לעבור לתיבה אוטומטית מאשר ל-DSG

אנחנו זוג עם שלושה ילדים


התקלות הן אותן התקלות שמאפיינות את ה THP המוכר:
מכסה שסתומים, פולי משאבת מים, חיישן חמצן, ממיר קטליטי, שסתום פריקה לטורבו.
זה לא יפקוד אותך באותו השבוע אבל בטווחי הממוצע שבין 80K ל 100K ק"מ זה מגיע - על פי ניסיון של חברי פורום שהחזיקו מנועים כאלה בטווחים האלו (חלקם שיתפו את המידע כאן, חלקם לא).

התחזוקה (ל 308 GTI שאמורה להיות דומה ל 308GT) היא רצחנית:
פלאגים כל טיפול, שמן גיר (בידנית, ב GTI) כל טיפול שני ודברים יותר נקודתיים יקרים בטירוף (ברקסים).
את עניין הנוחות נסיעה כדאי שתבדוק טרם הקניה, זה נתון למחלוקת (הכל עניין של פרספקטיבה).

לא ציינת אם אתה קונה חדש מהניילון או משומש.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1001 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...