Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לצערי כנראה ששיפשפו אותי בחניה ולא השאירו פתק, והפלסטיק שמכסה את איתות צד שמאל נשבר. כמה אמור לעלות תיקון ואיפה אפשר לתקן? (גר בבאר שבע)

הרכב שבוע הבא צריך לעבור טסט ואני מניח שזה יכשיל את הטסט.

 

סיטרואן ברלינגו, שנת 2003

(צירפתי תמונה של הצד התקין והצד השבור) 

תודה רבה מראש 🙂

IMG_20210807_182551.jpg

IMG_20210807_182602.jpg

עריכה אחרונה על ידי Din Ezra
שכחתי לציין איזה רכב
פורסם
לפני 3 דקות, Buki כתב:

לא יעבור טסט ככה. אבל הדברים האלו לא יקרים. להערכתי 60-70 שקל מחיר לחדש. 

 

 

כן תיארתי לעצמי שזה לא עניין רציני, אני רוצה לטפל בזה כבר מחר.

איפה אני יכול לתקן משהו כזה? (גר בבאר שבע)

פורסם

מציע לבדוק פרוקיות באזור/חנויות לחלקי חילוף/מורשה/פחח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, yulianx כתב:

מציע לבדוק פרוקיות באזור/חנויות לחלקי חילוף/מורשה/פחח.

אעשה זאת.

 

תודה רבה לשניכם 🙂

פורסם

אם הפנס שאתה קונה מגיע ללא נורה, שים לב שצריך שם נורה בצבע כתום, לא נורה שקופה. 

 

הצבע של האיתות צריך להיות כתום ומכיוון שהפלסטיק עצמו הוא ללא צבע, הנורה צריכה להיות כתומה. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

אם הפנס שאתה קונה מגיע ללא נורה, שים לב שצריך שם נורה בצבע כתום, לא נורה שקופה. 

 

הצבע של האיתות צריך להיות כתום ומכיוון שהפלסטיק עצמו הוא ללא צבע, הנורה צריכה להיות כתומה. 

תודה רבה על החידוד! אשים לזה לב

×
×
  • תוכן חדש...