Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

לאחר טיפול במוסך מורשה, נאמר לי שהמתח שמספק מצבר הרכב הינו נמוך מידי ועלי לשקול החלפת מצבר, שהיה כבן 4 שנים. כמובן שהמחיר במוסך היה מוגזם, 1250 ש"ח, אז החלפתי מצבר במקום אחר. מצבר סטארט סטופ 70 של בוש. 

לאחר החלפת המצבר נורת start stop דולקת באופן קבוע, והמערכת לא עובדת. 

האם המצבר צריך להיטען שהמערכת תכנס לפעולה? או שמשהו עם התקנת המצבר נעשה בצורה לא טובה? 

מדובר על פיג'ו שנת 2016, צורה ישנה. מנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס. 

פורסם (נערך)

לא ברור אבל רק הרווחת מהמצב .

אתה צריך באמת את המערכת הזו עובדת ?

בכל מקרה. , צא לנסיעה ארוכה של שעה בכביש מהיר . עדיף בדיוק בחצות הליל כשיותר קר והירח מלא. בחזור כוון מזגן מתחת ל 3 פסים ועצור יזום . דווח אם המערכת עבדה. 

יש טענה שאחרי התקנה מצבר צריך לאפס משהו במחשב אבל בפועל ראיתי שזה עובד בלי שום איפוס.

המתקין בדק טעינה בסיום ההתקנה ?

מצבר 70 של בוש אמור לעלות כ ₪1000 . פלוס מינוס 10% https://www.amazon.co.uk/Bosch-0-092-S5-A-080-Rechargeable-Starter-Battery/dp/B00SJ97O6W

. יש לך את הדגם המדוייק של המצבר ? תמונה?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 6 דקות, yaniv3993 כתב:

לרכב עם מערכת start/stop צריך מצבר  efb או agm תלוי ברכב אני לא רואה על התמונה שציינת שהמצבר הזה הוא אחד מהם

המצבר בתמונה הוא efb. 

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 21 דקות, Igalz כתב:

המצבר בתמונה הוא efb. 

השאלה היא האם EFB מתאים או שהרכב הזה דורש AGM בלבד ?

לפי מה שכתב שירות טלרון AGM יכול להחליף EFB אבל ההיפך לא ולכן,צריך לדעת מה כתוב בספר הרכב לגבי סוג המצבר.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

המצבר לא מתאים. שיחליפו ל S5.

בטח גם עלה פחות ממה שרשמתי. לא תמיד שווה לחסוך.

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 10 שעות, save כתב:

המצבר לא מתאים. שיחליפו ל S5.

בטח גם עלה פחות ממה שרשמתי. לא תמיד שווה לחסוך.

 

חזר לעבוד כרגיל והסתדר כמו שצריך. 

תודה בכל מקרה. 

בדקתי גם עם המוסך והמצבר מתאים 

פורסם

^^^

סינדרלה זה לא.

אבל צריכים להבין שיש אנשים שהנושא חשוב להם או שחשובה השלמות בתפקוד המערכת (גם אם לא משתמשים בה).

 

רשם אחד שדואג לכבות אותה כל הזמן.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, חולגי כתב:

^^^

סינדרלה זה לא.

אבל צריכים להבין שיש אנשים שהנושא חשוב להם או שחשובה השלמות בתפקוד המערכת (גם אם לא משתמשים בה).

 

רשם אחד שדואג לכבות אותה כל הזמן.

מסכים בעיקר עם החלק השני של המשפט....

הרכב של הגברת, אני לא נוסע בו אז לא יכול להתלונן יותר מידי.

חזר לתפקד כרגיל בנסיעה אחרי ההנעה הראשונה של הבוקר.

×
×
  • תוכן חדש...