Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

כל רכב שאני רוצה ומוצא ( גם בתקציב הדל שלי 😩) הוא סביב ה 210-230 ק"מ שנתונים 2010-2014

האם זה סביר לקנות במידה והרכב בבדיקה תקין ?

(רכבי דיזל)

 

 

 

 

פורסם

תלוי מה היה אופי השימוש בו, ואפ יש הסטורית טיפולים מסודרת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה סביר אם אתה מעניין בדיזל דווקא, אפילו על הצד הנמוך. דיזלים לרוב קונים בשביל לנסוע הרבה. 

 

כמו שאמר  zvit, הרבה מאוד תלוי בבעלים הקודים. 

זה בכל מקרה יהיה רכב עם בלאי, אבל יכול להיות בלאי מינורי ויכול להיות רכב חרוש לגמרי. 

 

אם אתה מתכוון שיצא תקין בבדיקה במכון בדיקות, שום רכב עם 200 אלף ק"מ לא יוצא תקין - גם ברכב יחסית שמור עם כזה קילומטרז' תקבל רשימה עם X ברוב הסעיפים והערות כמו בלאי פנימי במנוע, לבדוק תצרוכת שמן, מרווחי יתר, השהיה ונקישות בשילוב הילוכים אם זה אוטמטי וכו'. 

 

עדיף תקח לבדיקה במוסך שמכיר את הדגם. 

 

כמו כן תרשום באיזה דגמים אתה מתעניין, אולי תקבל דגשים רלוונטיים. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

דיזל נועד לנסוע

במיוחד ברכב מסחרי, אם לשם אתה מכוון?

יצא לי כבר לנהוג על כמה דגמי דיזל שונים עם 400 אלף...חצי מליון, על בסיס קבוע.

עם המנוע המקורי, גיר ידני

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 6 שעות, Buki כתב:

זה סביר אם אתה מעניין בדיזל דווקא, אפילו על הצד הנמוך. דיזלים לרוב קונים בשביל לנסוע הרבה. 

 

כמו שאמר  zvit, הרבה מאוד תלוי בבעלים הקודים. 

זה בכל מקרה יהיה רכב עם בלאי, אבל יכול להיות בלאי מינורי ויכול להיות רכב חרוש לגמרי. 

 

אם אתה מתכוון שיצא תקין בבדיקה במכון בדיקות, שום רכב עם 200 אלף ק"מ לא יוצא תקין - גם ברכב יחסית שמור עם כזה קילומטרז' תקבל רשימה עם X ברוב הסעיפים והערות כמו בלאי פנימי במנוע, לבדוק תצרוכת שמן, מרווחי יתר, השהיה ונקישות בשילוב הילוכים אם זה אוטמטי וכו'. 

 

עדיף תקח לבדיקה במוסך שמכיר את הדגם. 

 

כמו כן תרשום באיזה דגמים אתה מתעניין, אולי תקבל דגשים רלוונטיים. 

תודה .

אני מתכוון לשברולט אורלנדו וקפטיבה

 

 

פורסם

בשניהם בקלומטרג' הזה תבדוק טוב את מצב תיבת ההילוכים (א היא לא הוחלפה או שופצה כבר), ואת המזרקים, שניהם נותנים להתקלקל עם הזמן ועלות החלפתם גבוהה מאוד.

פורסם
לפני 3 שעות, llaavvii כתב:

בשניהם בקלומטרג' הזה תבדוק טוב את מצב תיבת ההילוכים (א היא לא הוחלפה או שופצה כבר), ואת המזרקים, שניהם נותנים להתקלקל עם הזמן ועלות החלפתם גבוהה מאוד.

תודה. בבדיקה לפני קניה לא בודקים את המזרקים ?

×
×
  • תוכן חדש...