Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו רעיונות מה יכול להיות הגורם לסימפטומים הבאים,  ודברים קלים לבדיקה כדי לפענח את הבעיה?

 

כבר חודשים שהמכונית נוטה לרעידות. בהתחלה זה היה קורה לפעמים ואז נעלם, עכשיו זה רוב הזמן, ברמה כלשהי.
שומעים את זה גם מהמפלט, שקצת משתעל.

הדלקת מזגן קצת מחזקת את הרעידות.
זה קורה בכל המצבים. ישר אחרי התנעה, בנסיעה בעיר ומחוץ לה, בעמידה ברמזורים. הרושם שלי הוא שזה יותר קיצוני ישר אחרי התנעה, ואז קצת פוחת.
לרעידות יש קורלציה לחוסר כח. ולפעמים במהלך נסיעה יש איזה שניה שהרעידות פוחתות ובמקביל בוסט כוח.
המכונית אף פעם לא כבתה בגלל הרעידות, אם כי לפעמים יש הרגשה שזה על הסף.

 

פורסם

איזה רכב?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה רועד?

אתה רואה שינוי בסל"ד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תושבות מנוע וגיר בדקת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנראה שזאת תקלת "החטאת בעירה" באחד הצילינדרים

שנובעת מסליל הצתה (קויל) ו/או מצת (פלאג) פגום.

לצערי הרב לא תוכל לקבל איבחון מדויק, לתקלה כזאת, דרך המסך והמקלדת.

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 2
פורסם

תודה.

 

לפחות יש כיוון כללי לפני ביקור במוסך.

 

לפני 21 שעות, SlowRide כתב:

תושבות מנוע וגיר בדקת?

 

אם אתה מתכוון לעמידה, ואז גז עם ברקס, לא נראה שהמנוע זז יותר מדי.

לא יודע איך בודקים תושבת גיר.

 

אבל זה לא היה מסביר פגיעה בכח, לא?

 

 

פורסם (נערך)

כפי שרפי כתב רוב הסיכויים- שהבעיה במע' ההצתה- יש לגשת למוסך ולבדוק מה צריך לתקן/לכוון/לתאם.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכון:

 

ביקרתי במוסך. החליפו את כל 4 המצתים. לדבריהם, מצת אחד לא פעל.

לא הבנתי איך המוסכניק הגיע למסקנה הזו תוך דקה. הדבר היחיד ששמתי לב שהוא עשה היה להסתכל על arcing.

 

אחרי זה המכונית פעלה חלק, אבל אחרי שבועיים או שלוש התחילה בהדרגה לגמגם בצורה דומה למה שהיה, אם כי עדיין לא גרוע כשהיה.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

כן, אולי.

אם כי זה לא ממש היה אנליזה ותיקון, אלא אני אמרתי לו שנראה לי שזה המצתים, ואם נראה לו הגיוני על רקע הסימפטומים.

יותר "תחליף מצתים" מאשר "פענח את הבעיה".

 

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בסוף זה היה בעיה כלשהי בחוטי המצתים. אולי לא הושמו טוב אחרי החלפת המצתים.

לא הייתי נוכח כשטיפלו, אז לא ראיתי מה עשו.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...