Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם 

 

האם זה הגיוני שהרכב שלי שביצע 60000 ק"מ 
ומהמוסך המרכזי רוצים לבצע בכל מקרה טיפול 90000 ק"מ בגלל שהרכב שנת 2018  - כי לפי הגדרות יצרן רכב בן שלוש שנים צריך לבצע טיפול גדול יותר... 

 

לא ניתקלתי בדבר כזה 
כמובן שהמחיר של הטיפול מרקיע שחקים בעקבות זה 
ולא מוכנים לתאם לי טיפול של 60000 ק"מ 

 

הזוי.. 


 


 

 

פורסם
Just now, Segway7 כתב:

נשמע קצת מוזר, אבל צריך לבדוק.

מה כתוב בשגרת הטיפולים בספר רכב? 

אין לי מושג מה רשום בספר רכב.. אני אבדוק

פורסם (נערך)

אם שגרת הטיפולים ברכב היא כל 30 ק"מ או שנה אז הגיוני, אבל צריל לראות מה הוראות היצרן

איזה רכב?

עריכה אחרונה על ידי Segway7
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, Segway7 כתב:

אם שגרת הטיפולים ברכב היא כל 30 ק"מ או שנה אז הגיוני, אבל צריל לראות מה הוראות היצרן

איזה רכב?

רנו קליאו 1.2 

פורסם (נערך)

מדהים אותי כל פעם מחדש, שאדם יעיד על עצמו שאין לו מושג, אבל הוא בטוח שהמוסך צריך לתאם לו טיפול קטן ולא גדול.

 

לעניין,

מכיוון שלא ציינת יצרן ולא נתת מידע, אתן משהו כללי שמקובל בטויוטה למשל.

 

שגרת טיפולים היא כל 15 אלף או כל שנה.

האוטו עבר 30 אלף בשנה, יעשה 2 טיפולים באותה שנה. אחד קטן, אחד גדול.

האוטו עבר 15 אלף בשנתיים, יעשה 2 טיפולים. אחד בכל שנה. קטן וגדול.

עד כאן ברור?

 

מעבר לכך יש שגרת טיפולים שהם אחת ל...

למשל, החלפת מצתים, כל 60 אלף או 4 שנים.

זה לפי אותה לוגיקה.

האוטו בדוגמה 1 יחליף מצתים בטיפול השני של השנה השנייה, והאוטו בדוגמה 2 יחליף אותם בטיפול הרביעי, בשנה הרביעית, למרות שעבר רק 30 אלף.

 

תוספת - כי הספקת לציין את הדגם, אז רק אומר שלגבי רנו אני לא יודע בדיוק מה נכנס בטיפול הזה, אבל במוסך קיים יועץ שירות, שתפקידו לבדוק במחשב המוסך מה בוצע בטיפולים האחרונים, ולפי זה ליצור את מפרט הטיפול המתאים, שלוקח בחשבון שלפעמים יש שנה שהאוטו נוסע הרבה, ולפעמים מעט, וצריך לבדוק שלא התפספס שום דבר.

 

להגיד שכולם מקצוענים? לא. אבל כל יועץ כזה צריך להיות מסוגל להסביר לך ממה מורכב הטיפול, ולמה, בצורה נעימה וברורה. זה תפקידו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, פריג'י כתב:

מדהים אותי כל פעם מחדש, שאדם יעיד על עצמו שאין לו מושג, אבל הוא בטוח שהמוסך צריך לתאם לו טיפול קטן ולא גדול.

 


אם הייתי בטוח לא הייתי שואל  :) 

רוב הרכבים שהיו בבעלותי היו שנתונים שלא חשבתי לנכון להכניס למוסך מרכזי של היבואן,
 ולכן הלכתי למוסכים רגילים שעשו טיפול שגרתי לפי הק"מ  ולא לפי יצרן.. 
החלפת שמן מסננים למיניהם - מצתים וכו'.. 
 
לכן זה היה נשמע לי מוזר.. שהמוסך קבע שהטיפול הוא 90000 ולא על 60000 
היועץ שלח לי את את המפרט הזה 

 

image.thumb.png.004bbc2efad562514ea4659b02f6cc30.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tomer Anidjar
פורסם

תגדיר בבקשה "רכב".

תגדיר בבקשה "מוסך מרכזי".

תגדיר בבקשה "מחיר של הטיפול".

 

לא מבין איך ניתן לבקש עזרה על נושא כל כך כללי מבלי לציין במינימום באיזה רכב מדובר. זה סוד? 

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם

הוא רשם רנו קליאו
מה שנראה לי מוזר זה שצריך להחליף מצתי אירידיום אחרי 3 שנים ו 60000 קילומטר וגם לגבי אום לציר אחורי אני לא מכיר דרישה כזאת בטיפולים שוטפים,
מעבר לזה כל השאר תקין ואלה מחירי מוסך מרכזי

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם

אף אחד לא מחייב אותך לטפל אצלם.

מין הסתם מעבר לכביש יש מוסך שיסכים להחליף רק מה שתבקש.

סיכוי סביר שיהיה גם זול יותר.

 

רק צריך לבדוק למה הם רוצים להחליף?

הנחיה של היצרן? או "ראש בקיר" צריך להחליף.

 

לא צריך לקחת כל מה שאומרים במוסך יבואן כעובדה מוגמרת.

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 22 דקות, Fraysa כתב:

תגדיר בבקשה "רכב".

תגדיר בבקשה "מוסך מרכזי".

תגדיר בבקשה "מחיר של הטיפול".

 

לא מבין איך ניתן לבקש עזרה על נושא כל כך כללי מבלי לציין במינימום באיזה רכב מדובר. זה סוד? 

מן הסתם התחלתי את הפנייה ככללית - מהגיון שלי - כי לא חשבתי שזה משנה - אך בהמשך ציינתי 
 

 

לפני 9 דקות, om2 כתב:

אף אחד לא מחייב אותך לטפל אצלם.

מין הסתם מעבר לכביש יש מוסך שיסכים להחליף רק מה שתבקש.

סיכוי סביר שיהיה גם זול יותר.

 

רק צריך לבדוק למה הם רוצים להחליף?

הנחיה של היצרן? או "ראש בקיר" צריך להחליף.

 

לא צריך לקחת כל מה שאומרים במוסך יבואן כעובדה מוגמרת.

ברור שלא - אטפל איפה שנח לי ולפי הצעת המחיר שהינה קצת נפוחה..
אך זה מרכזי אז זה גם ברור למה הסכומים כאלה
פשוט כל העניין נשמע לי תמוהה על ההתעקשות שלהם על טיפול 90000 
ולכן התייעצתי כאן האם זה נשמע הגיוני ואם כן פשוט לזרום איתם.. 

פורסם

מוסך מרכזי הרבה פעמים לוקח מקדמי ביטחון גבוהים כדי שהלקוח לא יחווה כשל.

 

לדוגמה, במוסך רגיל ההמלצה להחלפת ברקסים תהיה שיש 30% (או פחות) בשר ברפידה.

במוסך מרכזי כבר ב50% ישאל אותך אם אתה רוצה להחליף, עם המלצה חמה שכן.

האם זה טוב? 

כן ולא 

כן כי הלקוח לא יחווה כשל (מסוכן)

לא, כי הלקוח יחליף פי 2 יותר רפידות ממה שהוא צריך (וישלם על זה גם מחיר עבודה)

 

כך בכמעט כל דבר 

  • אהבתי 1

.

פורסם

אולי פספסתי, אבל חסר כאן פרט מאוד חשוב, האם הרכב עדיין באחריות?

ההתעקשות שלהם היא כי זה מה שהמחשב מוציא אוטומטית ברגע שהם נכנסים לכרטיס לקוח שלך. אם הרכב עדיין באחריות, הייתי שוקל לבלוע את הצפרדע כדי לשמר אופציה לרצון טוב בהמשך במידת הצורך. סה"כ לא צפרדע שמנה במיוחד.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...