Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, קורן בן אשר כתב:

אולי פספסתי, אבל חסר כאן פרט מאוד חשוב, האם הרכב עדיין באחריות?

ההתעקשות שלהם היא כי זה מה שהמחשב מוציא אוטומטית ברגע שהם נכנסים לכרטיס לקוח שלך. אם הרכב עדיין באחריות, הייתי שוקל לבלוע את הצפרדע כדי לשמר אופציה לרצון טוב בהמשך במידת הצורך. סה"כ לא צפרדע שמנה במיוחד.
 

הרכב עדיין באחריות 

פורסם

לכן הם לוחצים על טיפול 90000. אבל עדיין זכותך לעשות כל דבר שאתה רוצה בתנאי שאתה מודע שאתה מאבד אחריות על מכלולים מסוימים.

לפני 3 שעות, Tomer Anidjar כתב:

מהמוסך המרכזי רוצים לבצע בכל מקרה טיפול 90000 ק"מ בגלל שהרכב שנת 2018

שתעמוד על הראש הם לא רוצים?

  • אהבתי 1
פורסם

קרא שוב את התשובה שכתבתי

זה טיפול 36 חודשים כלומר טיפול 45 או 90 אלף קילומטר.

המשמעות היא שזה צריך להיות או טיפול מספר 3 או טיפול מספר 6 של הרכב.

 

כמה טיפולים הרכב עבר עד היום, לא כולל זה שבהצעה?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 שעות, פריג'י כתב:

קרא שוב את התשובה שכתבתי

זה טיפול 36 חודשים כלומר טיפול 45 או 90 אלף קילומטר.

המשמעות היא שזה צריך להיות או טיפול מספר 3 או טיפול מספר 6 של הרכב.

 

כמה טיפולים הרכב עבר עד היום, לא כולל זה שבהצעה?

אכן קראתי ותודה רבה על הדברים, 

האוטו הינו לשעבר ליסינג, אני יודע שעשו לו טיפול 30000  לאחר מכן עשיתי טיפול 45000 כי הרכב הציג הודעה קדימה למסוך לטיפול
עכשיו בשעה טובה מגיע ל 60000 ואני מבין שהאוטו בן 3 אבל מה הסרט על ה 90000 ( אני מניח שבסוף יעשו את מה שאני מבקש) הם לא יכולים להכריח 

זה יהיה טיפול 4 לדעתי.


הבעיה כאשר יעלו את האוטו על הליפט יתחילו לזרוק צריך להחליף את זה ואת זה ואני רחוק מלהיות מכונאי בכדי לעמוד ולומר זה לא זה לא.. 
אני לא רוצה לפגוע באחריות של הרכב ולכן מרגיש קצת כבול בנושא.. 
זה מרגיש ניצול להוציא עוד כסף על דברים שלא בטוח שצריך להחליף כבר עכשיו... 
 

בגדול אני לוקח את האוטו שיבדקו את מצב הגיר של הרכב שמשמיע רעשים בהעברות הילוך שלדעתי לא אמורות להיות.. 
ועל הדרך אמרתי נבדוק את הנושא של טיפול דרכם לרכב על הדרך.. 
אני מבין שמוסך מרכזי יקר יותר ממוסך אחר, 1750 ש"ח להוציא על טיפול 60000 נשמע לי שחיטה... 
 

 

 

פורסם
לפני כשעה, mcaspi כתב:

קראתי ועדיין, מוסך צריך לעשות את מה שהלקוח רוצה ולידע אותו על ההשלכות, ולא את מה שהמוסך רוצה.

למוסך יש אחריות מקצועית אז הוא לא יכול לעשות מה שהלקוח רוצה ולידע אותו על ההשלכות, כי גם במקרה כזה הוא עלול להיות אחראי על כשל עתידי.

 

פות"ש לא מאמין למוסך? שיקח את הרכב למוסך מורשה יבואן אחר ויראה מה הם אומרים וכמה הם לוקחים עבור זה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מוסכניק לא יכול להיות אחראי על כשל עתידי אם הוא מזהיר את בעל הרכב על החשבונית. הרכב הוא של בעליו והוא זה שמחליט מה ייעשה בו. לא בעל המוסך. נושא בטיחותי זה כמובן מקרה אחר אבל זה לא המקרה כאן.

 

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, mcaspi כתב:

קראתי ועדיין, מוסך צריך לעשות את מה שהלקוח רוצה ולידע אותו על ההשלכות, ולא את מה שהמוסך רוצה.

זה לא מדויק בכלל.

 

מוסך צריך לתת ללקוח הצעת מחיר לפי מפרט היצרן.

 

במידה והלקוח מקבל החלטה לא לבצע, מוסך רציני מסביר בדיוק מה ההשלכות ומציין זאת על גבי החשבונית.

 

ויועץ שירות, כמו שכבר כתבתי, צריך להסביר בדיוק, ובנועם, מה נדרש ולמה.

עם התשובה של היועץ פות"ש יגיע לפורום ונגיד לו אם זה נכון/הגיוני או חשד לרמאות.

  • אהבתי 1
פורסם

דיברתי עם מוסך מוכר מאד בפורום שנמצא בתל אביב (לא יודע עם מותר לפרסם) לא מורשה אך מתמחה בצרפתיות
קיבלתי הצעת מחיר סופר נמוכה מהמורשה
אני אקבע מועד ואגיע אליהם ואסיים את הסיפור וההרפתקאות עם מוסכים מורשים של היבואן
הם אמרו לי שיבדקו האם יש עוד לפי היסטוריה של הטיפולים ברכב.. 
האם חברת הליסניג מחוייבת להוציא לי את היסטורית הטיפולים של האוטו ?
תודה רבה   

פורסם

אם הוא עדיין באחריות. כדי לשמור על האחריות אתה מחוייב לאותו מפרט של טיפול + חלקין שהיו עושים לך במוסך יבואן. שים לב לזה.

 

ועשית בשכל, שעברת למוסך רגיל.

העלות לדעתי תהיה כחצי ממחיר מוסך היבואן.

 

מזכיר לי שהתקשרתי לפני כמה שנים למוסך יבואן ושאלתי כמה יעלה לי טיפול קטן.

הלסת שלי נפלה מהמחיר (כמובן שלא טיפלתי)

לימים שעשיתי החלפת משאבת מים + טיימניג במוסך רגיל לא הגעתי למחיר של טיפול קטן במוסך יבואן. הזוי!!!

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 18 שעות, פריג'י כתב:

מוסך צריך לתת ללקוח הצעת מחיר לפי מפרט היצרן.

 

במידה והלקוח מקבל החלטה לא לבצע, מוסך רציני מסביר בדיוק מה ההשלכות ומציין זאת על גבי החשבונית.

 

ויועץ שירות, כמו שכבר כתבתי, צריך להסביר בדיוק, ובנועם, מה נדרש ולמה.

בדיוק מה שכתבתי רק ביותר מילים.

  • אהבתי 1
פורסם

טוב.. 

הרכב כבר לא באחריות.. 

טעות מפגרת שלי - חשבתי שזה עד סוף 21 האחריות..

בבדיקה במוסך המרכזי עשו כיול במחשב של  הגיר

הם אומרים שמצאו שיש צינור טורבו קרוע וצריך להחליפו... והם רוצים לבדוק מדוע חסר מים ברדיאטור

הרכב עם 59730 ק"מ זה הגיוני כמות התקלות הללו??

פורסם

מבין שהלכת בכל זאת למורשה?

כיול או עדכון תוכנה למחשב גיר זה בסדר. זאת לא תקלה. מעבר לזה קצת קשה לחוות דעה שתהיה שווה משהו, כי לא ראינו את הרכב בעיניים. על פניו, צינור טורבו, אם היה קרוע, הרכב לא היה נוסע תקין, הייתה נדלקת נורת תקלה. אז לא ברור ממש העניין. חוסר נוזל קירור - כמה חסר - 50 מ"ל או חצי ליטר? יש הבדל משמעותי. אם יש חוסר קטן, מספיק להוסיף נוזל קירור ולעקוב אחרי המפלס. חוסר גדול דורש בירור יותר רציני.

אתה בטח יודע שלגיר ברכב שלך יש מוניטין בעייתי. לטובת שימור רצון טוב לעתיד יכול להיות שהייתי ממשיך לטפל במוסך יבואן, אבל זה גם עד גבול מסויים, אם תוחבים לי אקסטרות לא נחוצות באלף וחמש מאות שקל כל טיפול אני לא חושב שהייתי ממשיך שם.

בכל הקשור לגיר אתה די כבול למוסכי רשת היבואן. מעבר לזה, אם אתה יכול, תוציא את הרכב ותיקח אותו לאותו "מוסך מוכר מאוד בפורום" 😉 לחוות דעת שניה בנושא צינור הטורבו ונוזל הקירור.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם

מישהו ניסה כאן את האתרים המרוכזים שנותנים הצעות לטיפולים מכמה מקומות ביחד? שווה משהו? 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...