Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה, מצאתי רכב שלא מכאיב לי בברכיים, עם שנתון סביר, קילומטראז' סביר והעיקר - בתקציב המאוד מצומצם שלי. 

לקחתי אותו לבדיקה, אבל הבודק היה קצת חסר סבלנות, וההסבר שלו לא באמת הבהיר לי את משמעות הליקויים שנמצאו - וכאן אתם נכנסים לתמונה. 

אשמח לעזרה בפיענוח הממצאים (כולל משמעויות מבחינת בטיחות ועלויות - באופן מיידי ולטווח הרחוק), ובזיקוק המידע לכדי החלטה - האם לקנות את האוטו או לא. 

 

תודה,

ענבר. 

 

WhatsApp Image 2021-05-24 at 11.55.20.jpeg

פורסם

הכל נראה לא תקין!
לא הייתי לוקח את הרכב יש יותר מידיי בלאי יחסית לקילומטרז'.
מנוע, גיר , מתלים, בלמים, צמיגים, מערכת קירור, יישור קו יעלה כאן המון.
תחפשי עוד.

Sent from somewhere...



פורסם

בדיקה סבירה אבל יש הוצאות ישור קו:

תושבות מנוע + גיר, החלפת רביעיית צמיגים.

 

מה שדורש בדיקה מעמיקה יותר על מנת להבין מול מה אתה מתמודד:

מערכת קירור- צינורות פגומים, קורוזיה.

מתלה קדמי- מרווחי יתר.

 

תמיד ממליץ להוציא דוח סליקה לפני רכישה, כך תוכל לבדוק היסטוריה ביטוחית של הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...