Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, 

אשמח להמלצה על רכב משפחתי גדול.

תקציב: 160k

חדש מהסוכנות בלבד.

חשוב:

1. 5 דלתות שאפשר להוריד את המדף האחורי.

2. מנוע לא עייף, שיהיה כוח זמין.

3. חסכוני - 1:15 ומעלה בנסיעה סטנדרטית משולבת.

4. תא מטען גדול.

5. איבזור מכובד, שלא יראה מיושן מבפנים.

 

כרגע עולה לי רק אוקטביה 1.5 דגם סטייל.

אשמח להמלצות נוספות.

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי railay
פורסם

סונטה היברידית מאפס קמ ב-166 (כן, ידוע שזה לא מהסוכנות, זה עדיין חדש). יש גם קאמרי היברידית ב-170 (גם מאפס קמ)

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 16 דקות, pooh-bear כתב:

סונטה היברידית מאפס קמ ב-166 (כן, ידוע שזה לא מהסוכנות, זה עדיין חדש). יש גם קאמרי היברידית ב-170 (גם מאפס קמ)

שכחתי לרשום את הדבר הכי חשוב, חייב 5 דלתות ושאפשר להוריד את המדף האחורי.

פורסם
לפני 25 דקות, mottis כתב:

גולף 1.5 LIFE PLUS עונה בול לדרישותיך

ממש מתלבט בין השניים.

מצד אחד הגולף מאובזרת יותר עם גג פנורמי, מושבים חשמליים, זכרון ומסאג' ומצד שני האוקטביה טיפה פחות מאובזרת, אבל עם תא מטען ענק שמקל מאוד למשפחה עם 2 ילדים וכלב גדול.

פורסם
לפני 42 דקות, wildlands2019 כתב:

אני גם רציתי גולף, אך אין מלאים ויש הרשמה, המלאי יגיע רק עוד חודשיים שלושה בערך.

לא מפריע לי להמתין חודשיים-שלושה, לאוקטביה צריך לחכות 5 חודשים ובגלל זה מחפש חלופה.

×
×
  • תוכן חדש...