Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

הפוסט הזה מגיע ישירות בעקבות השרשור הארוך לגבי הסוזוקי שלי בפורום הטכני. הרכב עם תקלה מוזרה כבר שבוע במוסך וצפוי לצאת משם מתישהו במהלך השבוע הבא. התקלה תתוקן לבסוף אבל התחלתי לשקול לעבור לרכב אחר, מכמה סיבות: אני מעדיף גיר ידני, סופר מיני בהחלט מספיקה לי. סיבה נוספת היא שאיכות החומרים בסוזוקי נחותה מאוד לדעתי, הרכב מלא בקרקושים מהיום הראשון שהוא נקנה וקצת מרגיש כאילו הרכב יצא ישן מהמפעל.

 

מכיוון שקשה למצוא רכב ידני חדש בארץ, המועמדות שלי כרגע הם הניסאן מיקרה החדשה והרנו קליאו. אני יודע שמדובר במכוניות "אחיות" שחולקות מנוע ועוד חלקים (מרכב ושלדה?). רכב נוסף ששקלתי הוא הדצ'ה סנדרו סטיפווי אבל עקב ציוני הבטיחות הגרועים, אני כנראה אוותר על הרכב הזה.

 

ביקרתי בסוכנות של רנו וקיבלתי הצעת מחיר, ביקרתי בסוכנות של ניסאן ואני אמור לקבל הצעת מחיר (היה עומס ולכן אמרתי שאגיע בפעם אחרת לקבל הצעה רשמית), אבל המחיר הוא דיי באותה הרמה. גם מבחינת הרכבים, לא הצלחתי לקבוע את מי מהם אני מעדיף. אני יודע שהרנו מורכבת בטורקיה והניסאן בצרפת, האם זה אומר משהו מבחינת איכות ההרכבה או איכות הרכב? 

 

אשמח לשמוע את דעתכם. האם יש בכלל הבדל משמעותי כלשהו בין הרכבים שיכול לגרום לי להחליט לכאן או לכאן?

 

תודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
פורסם

הייתי בוחר בקליאו, היא בטיחותית יותר, נראית מודרנית יותר ומאובזרת יותר.

שניהם די נוחות, המושבים במיקרה היו לי נוחים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מבחינת המושבים, גם אני הרגשתי הבדל לטובת המיקרה, אבל זניח.

מה מבחינת התדמית שיש לצרפתיות? האם זה משהו ששייך לעבר?

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
פורסם

תדמית יש גם כיום, יש דגמים מוצלחים ויש פחות, הידנית אמורה להפגין אמינות טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בין מכוניות שהן "אחיות" אני אישית הייתי בוחר ברכב עם מושבים יותר נוחים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכיוון שהמכלולים זהים הייתי הולך על זאת שמאובזרת יותר, במקרה הזה זאת הקליאו שמגיעה עם הרבה יותר אבזור ותחושה כללית פחות זולה, למיקרה יש גלגלי ברזל עם טסות בעוד לקליאו חישוק 16 אינץ', חיישני גשם ותאורה ואפילו תאורת לד וכניסה והנעה בלי מפתח.

פורסם (נערך)

קליאו בחירה קלה ובגרסאות הידניות הקליאו עם ירידת ערך סבירה לגמרי, התדמית של הרכבים האלה בגרסה הזו טובה מאוד (למרות שאף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד כמה שנים, לטוב ולרע) 

 

מה שכן, דור קודם הקליאו הידנית הושקה ב 85 אלף ש"ח ולא מעט אנשים נפלו כי אחרי זה קרסו הורידו אותה למחיר קבוע של 70 אלף. לא יודע אם זה יקרה גם פה ומתי אבל זה משהו שכדאי לקחת בחשבון 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם
לפני 24 דקות, Doron_Z כתב:

קליאו בחירה קלה ובגרסאות הידניות הקליאו עם ירידת ערך סבירה לגמרי, התדמית של הרכבים האלה בגרסה הזו טובה מאוד (למרות שאף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד כמה שנים, לטוב ולרע) 

 

מה שכן, דור קודם הקליאו הידנית הושקה ב 85 אלף ש"ח ולא מעט אנשים נפלו כי אחרי זה קרסו הורידו אותה למחיר קבוע של 70 אלף. לא יודע אם זה יקרה גם פה ומתי אבל זה משהו שכדאי לקחת בחשבון 

 

אני יכול לחכות קצת ולראות אם זה אכן קורה. לא דחוף לי להחליף רכב באופן מיידי.

פורסם

אתה יודע איך חוקי מרפי יעבוד? תחכה קצת ואחרי קניה המחיר ירד.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, Max_igo כתב:

 

אני יכול לחכות קצת ולראות אם זה אכן קורה. לא דחוף לי להחליף רכב באופן מיידי.

 

אתה יכול לחכות קצת או הרבה מאוד, ברמה של שנים גם, באמת שאי אפשר לדעת מתי זה יקרה, פשוט פסיכולוגית רציתי להכין אותך לזה שלא תתבאס.  יש כאלו שדווקא יגידו לך שתקנה כמה שיותר מהר ואז כשהמחיר ירד עוד שנתיים נגיד אז תוכל להגיד לעצמך שבכל מקרה לא היית מחכה את כל הזמן הזה.

 

הכי מבאס כמו שיוליאן אמר זה לחכות ולחכות ולחכות ובסוף להשבר ולהזמין מתוך מחשבה שכנראה זה לא ירד ורק אז לקבל בומבה עם ירידת מחיר. אישית גם הייתי שואל את הנציג מכירות מה קורה במקרה שכזה שאתה קונה ורואה ירידת מחיר, אולי ירגיע אותך בתשובה שלו.

פורסם
לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

אני יכול לחכות קצת ולראות אם זה אכן קורה. לא דחוף לי להחליף רכב באופן מיידי.

אתה יכול גם לחכות למתיחת הפנים של האיביזיה והפולו וגם לדור החדש של הפאביה. 

×
×
  • תוכן חדש...