Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבדק אמינות


Liel Baruch
שימו לב! השרשור הזה בן 1141 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם,

נכון להיום אני בתהליכים של מיון לחברה מסויימת, כחלק מכל התהליך, החלק האחרון הוא מבדק אמינות (כבר נשלח אליי חוזה וחתמתי עליו, עברתי את כל הראיונות).

אתמול עשיתי את מבדק האמינות, בסופו עדכנתי את המגייסת כמו שהתבקשתי מראש, במבדק היה רשום שהמבדק מטעם חברה x ולא חברה y אליה אני מתמיין, וציינתי את זה למגייסת לאחר המבדק.

הבוקר התקשרה המגייסת ואמרה לי שאכן הייתה טעות ויישלחו לי מבדק חדש במהלך היום.

המוח הקוסנפירטור שלי ישר הלך לכיוון של ״עושים לי תרגיל״ ויכול להיות שרוצים להשוות את התשובות שלי בין המבדקים, מה דעתכם?

בנוסף - כבר הכל חתום וסגור, כמה לדעתכם יהווה מבדק האמינות משקל לכל נושא המיון? פשוט מוזר לי שכבר כל הראיונות והחוזה עברו בהצלחה וגם המנהל המיועד שלי התקשר לברך אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן אמינות יש שאלות שחוזרות על עצמן בניסוח מעט שונה - ואז הם בודקים שאתה עקבי בתשובות שלך.

כנראה הם באמת עשו טעות בטפסי המבחנים (למרות שאינני מבין איזה הבדל יכול להיות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן כזה עולה כסף למעסיק (עשרות שקלים ומעלה) ולכן מבצעים אותו ממש לפני סוף התהליך. לרוב לאחר שסוגרים ולפני שהם פיזית חותמים על החוזה.

 

אין עניין לעשות  מבדק כזה פעמים. בהנחה שעשית אותו ממוחשב יש הרבה פרמטרים התנהגותיים שבוחנים (למשל כמה זמן לוקח לענות לשאלה ספציפית, האם הזזת את העכבר ל"כן" ובסוף לחצת על "לא" וכו) ולכן סטטיסטית מספיק להם פעם אחת בלבד.

 

הימור שלי - החברה שמבצעת את המבחן שייכה אותך לחברה לא נכונה ולכן החברה שלך לא יכולה לראות את התשובות ולכן ביקשו שתעשה שוב. (מן הסתם אפשר מאחורי הקלעים לעשות שיוך שלך, אבל אז מישהו צריך להודות בפדיחה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי כזה פעם. המטרה היא לבדוק שאתה לא דלביוב. תענה בכנות ויהיה בסדר. אחר כך ריאיון עם מישהי מטעם החברה שמעסיקה אותך שתדון איתך על נק' מסוימות שענית ומעניינות אותה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...