Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

 

מרגע המעבר לדירה החדשה בשנה שעברה וההתעסקות נטו בדירה, דיי הזנחתי את המיאטה (שנתון 95) והיא עומדת שנה ללא טסט (לא, אני לא מתכוון למכור למי שמעלה בדעתו לשלוח לי ה"פ). 

הרכב בסטטוס "רכב מיושן" ודיי ברור לי ששנתיים ללא טסט יחייב אותי להעביר את האוטו בבדיקה מקיפה יותר. הוא גם זקוק לטיפול מקיף (טיימינג, נוזלים, אולי גם טיפול במכלולי מתלים והיגוי).

 

עד שהמצב הכללי ישתפר ועד שאסיים עם ההתעסקות בדירה החדשה, לא יהיה לי את הפנאי בתקופה הקרובה להתעסק עם המיאטה ובנוסף אנחנו נאלצים לרכוש רכב נוסף למשפחה לנסיעות עירוניות. אני מעדיף לזרוק את הכסף היכן שצריך ולא על המיאטה שתעמוד זמן רב בחניה.

 

כרגע הרישיון של המיאטה הופקד במשרד הרישוי וזאת על מנת שלא לשלם אגרות רישוי מיותרות. נניח והייתי רוצה למשוך עם המצב הנוכחי עד שהמכונית תגיע לסטטוס אספנות, האם כשארצה להחזיר את המכונית לכביש אצטרך לבצע בדיקת מעבדה מקיפה או שאצטרך לבצע בדיקת רישוי רגילה תחת הגדרת סטטוס אספנות?

 

** מנקודת מבטי האישית, דיי נמאס לי משני טסטים בשנה, מרגיש לי שמדובר כאן על הפסד כספי, איבוד זמן יקר, עצבים וכל מה שנלווה לזה.

 

תודה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני עונה לך בודאות של 99 אחוז- אם הפקדת את רשיון הרכב, ב1.1.25 (הרכב רשום כמודל 95?) אתה מפשיר את הרישיון, משנה לאספנות, משלם אגרה אחת וחוזר הביתה בכיף. אתה תהיה פטור מבדיקת מעבדה (נכון להיום. לך תדע מה יקרה עד אז). 

הייתי מפנה אותך לפורום האספנות, אבל הוא כבר כמעט ולא רלבנטי. במקום זה שאל גם בפייסבוק בקבוצת "פורום אספנות". 

 

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני השמשתי פיג'ו 505 מודל 88 שעמדה כמה שנים טובות

 

מעבר לסטטוס אספנות, תשלום אגרה, ישור קו - ולטסט

לא נדרשה שום בדיקת מעבדה

 

אבל כפי שכתבו, אי אפשר לדעת מה יהיו התקנות העתידיות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

זהו, החוסר וודאות הזה יכול לגרום לי בכל זאת לנסות להעביר אותה טסט רק כדי לצבור לי עוד שנתיים.

 

אשמח לקבל עוד דיעות לכאן או לכאן.

 

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

את יכול גם לנהוג כמו amitgo בעל המזדה 323 neo, הוא "משבית" את הרכב בחודשי החורף ובעצם מדלג על טסט אחד בשנה. 

זו אולי קצת טירחה כי כשתבוא לטסט הבא, תצטרך לדאוג לרישוי זמני כדי לנסוע לטסט, אבל אולי זה שווה את זה. 

ככה תחזיק את הרכב על אש קטנה עד ל2025. 

שווה להתייעץ איתו. הוא הציף לאחרונה את השירשור שלו על המזדה, חפש שם ואולי תדבר איתו.

בהצלחה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יש לי כמה רכבים בסטטוס של המיאטה שלך.

עושה להם טסט פעם בשנתיים פחות קצת.

נוסע בהם שבוע - שבועיים ומקפיא חזרה.

כמעט ולא עולה כלום.

נמנע מהחשש משינוי התקנות בעתיד.

יש לך בערך 4 שנים למשוך, כנראה טסט עכשיו ועוד אחד בעוד שנתיים והגעת לאספנות.

עם טיםה פחות מזל תזדקק לעוד טסט באמצע.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הכל יכול תיאורטית להשתנות.

אם הפקדת את הרישיון אין כל עניין לבצע טסט ולהפשיר וכו'. ב 1.1.25 תהפוך לאספנות וטסט.

בתאריך 2.3.2021 בשעה 08:40, שביט כתב:

הייתי מפנה אותך לפורום האספנות, אבל הוא כבר כמעט ולא רלבנטי.

טעות

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 7 שעות, shais01 כתב:

יש לי כמה רכבים בסטטוס של המיאטה שלך.

עושה להם טסט פעם בשנתיים פחות קצת.

נוסע בהם שבוע - שבועיים ומקפיא חזרה.

כמעט ולא עולה כלום.

נמנע מהחשש משינוי התקנות בעתיד.

יש לך בערך 4 שנים למשוך, כנראה טסט עכשיו ועוד אחד בעוד שנתיים והגעת לאספנות.

עם טיםה פחות מזל תזדקק לעוד טסט באמצע.

אתה לא חושש מדוחות עירייה וגרירת הרכבים?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

איפה הוא אמר שהוא מעמיד אותם ברחוב?
שומרים במקום מסודר, שלא מפריע לאף אחד, רצוי מקורה או לפחות מכוסה.

 

גם אני הייתי עושה טסט לפחות אחת לשנה וחצי וחוזר להקפיא. ככה אתה פחות תלוי בגחמות של משרד הרישוי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 4.3.2021 בשעה 03:53, much כתב:

אתה לא חושש מדוחות עירייה וגרירת הרכבים?

גר במושב, חצר גדולה, סככה מקורה.

למי שגר בעיר זו באמת סאגה יותר מורכבת.

לא רק פקחים, גם וונדליסטים שנמשכים לרכבים ישנים שנראים ללא שימוש.

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...