Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני ב40-50K יד2


גל2
שימו לב! השרשור הזה בן 1150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחפש רכב סופר מיני באזור ה40-50 אלף (יד2) אוטומט בין השנתונים 2013-2016
נפטר מקיה פיקאנטו ששירתה אותי שנה, אהבתי את הקומפקטיות של הרכב אבל ההידרדרות בכביש המהיר לא שווה את זה
לפי מה שאני מבין זה לא ראלי רכב מיני שגם מספק מבחינת ביצועים אז החלטתי ללכת על סופר מיני (לא מצפה למשהו מטורף, אבל זה בטוח יהיה עדיף על הקיה[אני מקווה])
כרגע ההתבלטות שלי בין סקודה פאביה, יונדאי I20, סיאט איביזה ומאזדה 2
יש לי הרבה אופציות כי מודה שאין לי גדול מושג ברכבים, מחפש את ההכי טוב מבניהם overall בין שנתונים 2013-2016 אוטומט
בדגש קל על חיסכון וביצועים בכביש המהיר (לא מחפש רייסים כי אחרת לא הייתי קונה סופר מיני, אבל כמה שאפשר בקטגוריה הזאת)

עריכה אחרונה על ידי גל2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב לגבי מיני זריזה, ניסית את שברולט ספארק? מנוע 1.4 עם 100 כ״ב מספקים ביצועים לא רעים.

בנוסף צריכת דלק טובה ואבזור טוב החל מרמת אבזור lt+.

 

אך אם בכול זאת סופר מיני, הייתי שוקל את פיגו 208,נוחה, זריזה, כדי לחפש את רמת אבזור אקטיב הבכירה.

כמו כן, לרכב יש ריקול בניגע לרצועת טיימינג שיכולה להתפורר, לכן צריך לוודא שהיא אכן הוחלפה.

יונדאי i20 לא זריזה במיוחד ולדעתי אתה תתאכזב.

 

איביזה ופאביה בעלות מנוע טורבו, כמו הפיגו הביצועים טובים ואף יותר בזכות תיבה זריזה יותר.

אך הגיר נחשב לנקודת החולשה מבחינת אמינות.

לי אישית המושבים באיביזה היו נוחים ותומכים יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהאופציות שהצעת האיביזה תהיה לדעתי האופציה העדיפה. היא נוסעת טוב ויציב בכבישים בין עירוניים הגיר אכן נקודת תורפה אבל בכביש מהיר הוא עובד פחות ורוב הזמן נמצא על אותו הילוך לכן הייתי פחות מודאג מנושא האמינות שלו גם אם פעם תצתרך לתקן משהו בגיר זה לא כזה נורא מצד שני אתה מרוויח בחסכון בדלק.

208 כמו שיוליאן ציין גם אופציה טובה בזכות בידוד רעשי רוח עדיף יש לה היתרון קטן על האיביזה אבל אם כבר לשקול משהו אחר הייתי מציע לך לעשות נסיעת מבחן על ה308.

ה308 היא קטגוריה מעל לאיביזה ול208 אבל עולה אותו דבר וצריכת הדלק והגודל שלה מאוד דומים. 

אבל בנסיעה בין עירונית היא עולם אחר מבחינת הנוחות והשקט. אם באיביזה רעשי רוח מוחשיים מתחילים מעל ל90 קמ"ש וב208 מעל ל110 קמ"ש ה308 שקטה למופת עד לאזור ה140 קמ"ש. היא גם חזקה יותר ונוחה יותר בנסיעה מחוץ לעיר.

 

בקיצור ממליץ לעשות סיבוב על שתיהן ולהחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רוב הנסיעות מחוץ לעיר הפאביה או האיביזה יכולות להתאים בהחלט ולא צריך להיות חשש מהגיר.

הייתי מחפש איביזה מהדור הנוכחי, אם תצליח במסגרת התקציב.

לגביי פאביה - אפשרי בתקציב הזה, העדף רמת גימור גבוהה. אפשר למצוא לדעתי אחת מ-2016-2017 במסגרת התקציב עם נתונים טובים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yulianx כתב:

אגב לגבי מיני זריזה, ניסית את שברולט ספארק? מנוע 1.4 עם 100 כ״ב מספקים ביצועים לא רעים.

בנוסף צריכת דלק טובה ואבזור טוב החל מרמת אבזור lt+.

 

אך אם בכול זאת סופר מיני, הייתי שוקל את פיגו 208,נוחה, זריזה, כדי לחפש את רמת אבזור אקטיב הבכירה.

כמו כן, לרכב יש ריקול בניגע לרצועת טיימינג שיכולה להתפורר, לכן צריך לוודא שהיא אכן הוחלפה.

יונדאי i20 לא זריזה במיוחד ולדעתי אתה תתאכזב.

 

איביזה ופאביה בעלות מנוע טורבו, כמו הפיגו הביצועים טובים ואף יותר בזכות תיבה זריזה יותר.

אך הגיר נחשב לנקודת החולשה מבחינת אמינות.

לי אישית המושבים באיביזה היו נוחים ותומכים יותר.

 

לפני כשעה, Gavrik כתב:

מהאופציות שהצעת האיביזה תהיה לדעתי האופציה העדיפה. היא נוסעת טוב ויציב בכבישים בין עירוניים הגיר אכן נקודת תורפה אבל בכביש מהיר הוא עובד פחות ורוב הזמן נמצא על אותו הילוך לכן הייתי פחות מודאג מנושא האמינות שלו גם אם פעם תצתרך לתקן משהו בגיר זה לא כזה נורא מצד שני אתה מרוויח בחסכון בדלק.

208 כמו שיוליאן ציין גם אופציה טובה בזכות בידוד רעשי רוח עדיף יש לה היתרון קטן על האיביזה אבל אם כבר לשקול משהו אחר הייתי מציע לך לעשות נסיעת מבחן על ה308.

ה308 היא קטגוריה מעל לאיביזה ול208 אבל עולה אותו דבר וצריכת הדלק והגודל שלה מאוד דומים. 

אבל בנסיעה בין עירונית היא עולם אחר מבחינת הנוחות והשקט. אם באיביזה רעשי רוח מוחשיים מתחילים מעל ל90 קמ"ש וב208 מעל ל110 קמ"ש ה308 שקטה למופת עד לאזור ה140 קמ"ש. היא גם חזקה יותר ונוחה יותר בנסיעה מחוץ לעיר.

 

בקיצור ממליץ לעשות סיבוב על שתיהן ולהחליט.

 

לפני 22 דקות, dorsht כתב:

אם רוב הנסיעות מחוץ לעיר הפאביה או האיביזה יכולות להתאים בהחלט ולא צריך להיות חשש מהגיר.

הייתי מחפש איביזה מהדור הנוכחי, אם תצליח במסגרת התקציב.

לגביי פאביה - אפשרי בתקציב הזה, העדף רמת גימור גבוהה. אפשר למצוא לדעתי אחת מ-2016-2017 במסגרת התקציב עם נתונים טובים.

קודם כל תודה רבה על התגובות, עשיתם לי קצת סדר בראש

האיביזה והפאביה לפי מה שאני מבין מכם נחמדות אבל בתנאי שטיפלו בהם כמו שצריך לפני ויש כאן גם סיכון מסויים (בכל בכל רכב) 

לגבי הפאגו 208 האמת שניראת ממש אחלה, אני אעשה קצת שיעורי בית האלה כי האמת שהיא לא עלתה לי לראש (הפיגו 308 ממה שראיתי עם "תחת" ענק) 

מה אתם אומרים לגבי המאזדה 2? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 פחות נוחה, פחות שקטה ופחות חסכונית מהאופציות האחרות לכן אני לא רואה סיבה לשקול אותה מעבר לאמינות במיוחד כאשר לאופציות האחרות אין אמינות בעייתית. יש מחלות שיכולות לדרוש טיפול (מצמדים וגיר בסיאט ובסקודה ורצועת טיימינג בפיג'ו) אבל זה משהו שלדעתי תפגוש לכל היותר פעם אחת והתיקונים הללו לא יקרים במיוחד (רצועת טיימינג בפיגו +-1500 שקל קלאטצים בסיאט או בסקודה +-3000 שקל מכאטרוניקס בסקודה ובסיאט זה 5000 שקל וצפונה אבל מדובר בתקלה דיי נדירה)

 

לגבי ה308 אתה בטח מסתכל על 308sw שזאת הסטיישן עם "התחת הענק" יש את ה308 הרגילה שהיא לא סטיישן תת דגם אקטיב 1.2

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=1342&subModel=27337

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את הריו 2016 זה רכב שנותן תחושה של רכב גדול יותר וזה רכב נוח וכבר הוכיח את עצמו כאמין ובטיחותי, מגיע עם אבזור מלא ולא פחות חשוב לדעתי שעלויות התחזוקה נמוכות ביחס למתחרים בקטגוריה הזו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת הרכבים בעלי מנועי הטורבו שהוצעו כאן, לקיה ריו מנוע מיושן ותיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים ישנה, מה שיגרור צריכת דלק גבוהה לעומת המתחרות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, יניב78 כתב:

תבדוק את הריו 2016 זה רכב שנותן תחושה של רכב גדול יותר וזה רכב נוח וכבר הוכיח את עצמו כאמין ובטיחותי, מגיע עם אבזור מלא ולא פחות חשוב לדעתי שעלויות התחזוקה נמוכות ביחס למתחרים בקטגוריה הזו

איזו בטיחות בדיוק יש בריו 2016 שאין בפאביה\איביזה\2\208 מאותה תקופה?

עלויות התחזוקה לא כאלו זולות בקיה, לפחות לא במוסך המורשה.

 

רכב גדול ונוח, בוא לא נגזים. זו סופר מיני והיא לא נחשבת מהנוחות בקטגוריה.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Gavrik כתב:

מאזדה 2 פחות נוחה, פחות שקטה ופחות חסכונית מהאופציות האחרות לכן אני לא רואה סיבה לשקול אותה מעבר לאמינות במיוחד כאשר לאופציות האחרות אין אמינות בעייתית. יש מחלות שיכולות לדרוש טיפול (מצמדים וגיר בסיאט ובסקודה ורצועת טיימינג בפיג'ו) אבל זה משהו שלדעתי תפגוש לכל היותר פעם אחת והתיקונים הללו לא יקרים במיוחד (רצועת טיימינג בפיגו +-1500 שקל קלאטצים בסיאט או בסקודה +-3000 שקל מכאטרוניקס בסקודה ובסיאט זה 5000 שקל וצפונה אבל מדובר בתקלה דיי נדירה)

 

לגבי ה308 אתה בטח מסתכל על 308sw שזאת הסטיישן עם "התחת הענק" יש את ה308 הרגילה שהיא לא סטיישן תת דגם אקטיב 1.2

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=33&model=1342&subModel=27337

 

אם הבנתי אותך נכון אז אתה בעצם אומר שמאזדה 2 יותר אמינה מהאופציות האחרות אבל פחות חסכונית ושקטה

בגדול כשזה עומד על הכף אני חושב שאני מעדיף אמינות על חיסכון (אלא אם מדובר באמת בהבדל משמעותי בצריכת הדלק), עד כמה היא לא חסכונית בהשוואה לאחרות?

לפני 41 דקות, dorsht כתב:

איזו בטיחות בדיוק יש בריו 2016 שאין בפאביה\איביזה\2\208 מאותה תקופה?

עלויות התחזוקה לא כאלו זולות בקיה, לפחות לא במוסך המורשה.

 

רכב גדול ונוח, בוא לא נגזים. זו סופר מיני והיא לא נחשבת מהנוחות בקטגוריה.

כשאתם רושמים נוחה אתם מתכוונים לחוויית נסיעה ואבזור? 

 

סליחה על החפירה ושוב תודה לכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות אפשר לתאר כרכב נינוח כלומר נסיעה רגועה יותר.

 

לרוב בנוחות מתכוונים לבידוד מפגעי הכביש לנוסעים כלומר שירגישו את הכביש כמה שפחות ברכב.

בנוסף לנוחות אפשר לייחס את נושא המושב ברכב (מושב כמה שיותר תומך וכזה שגורם לפחות לחץ וכאבים בנסיעה ממושכת) ואת בידוד הרעשים כלומר שישמעו כמה שפחות רעשים ברכב בין אם זה רעשי מנוע, רוח או רעשים מהצמיגים בזמן נסיעה.

 

המאזדה 2 אוכלת קצת יותר מ208 ואיביזה. באיביזה אתה יכול לקבל ערך 17 קילומטר לליטר ב208 16.3 במאזדה 2 אני חושב שזה יהיה בכיוון ה14.5 קילומטר לליטר.

 

כמה קילומטרים אתה נוסע בחודש? אפשר לעשות את החישוב כמה כסך זה יצא לך שורה תחתונה כול חודש.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Gavrik כתב:

נוחות אפשר לתאר כרכב נינוח כלומר נסיעה רגועה יותר.

 

לרוב בנוחות מתכוונים לבידוד מפגעי הכביש לנוסעים כלומר שירגישו את הכביש כמה שפחות ברכב.

בנוסף לנוחות אפשר לייחס את נושא המושב ברכב (מושב כמה שיותר תומך וכזה שגורם לפחות לחץ וכאבים בנסיעה ממושכת) ואת בידוד הרעשים כלומר שישמעו כמה שפחות רעשים ברכב בין אם זה רעשי מנוע, רוח או רעשים מהצמיגים בזמן נסיעה.

 

המאזדה 2 אוכלת קצת יותר מ208 ואיביזה. באיביזה אתה יכול לקבל ערך 17 קילומטר לליטר ב208 16.3 במאזדה 2 אני חושב שזה יהיה בכיוון ה14.5 קילומטר לליטר.

 

כמה קילומטרים אתה נוסע בחודש? אפשר לעשות את החישוב כמה כסך זה יצא לך שורה תחתונה כול חודש.

 

 

באזור ה700~900קמ בחודש

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Gavrik כתב:

זה ממש לא הרבה הבדל של לכל היותר 50 ש"ח בחודש על הוצאות דלק בין המאזדה לאירופאיות.

 

 

אם מדובר בהפרש כזה פלוס האמינות, נראה לי שאלך עליה 

מה גם שאני חייב להודות שהמראה הפנימי שלה יותר קורץ לי מהשאר 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...