Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש הגדול של CARSFORUM - כמה מילים:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה פשוט נהדר

רוני ולירן קבלו ח"ח אדיר מגיע לכם!!!

דרך אגב הסרט מוכן אני רק צריך עזרה קטנה:

מישהו יודע איך אני מכווץ את הסרט?

ולאיפה אני יכול לעלות אותו?

דרך אגב אני מנסב להעלות קטע מהסרט וזה לא מאפשר לי מדוע?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יאללה אני חסר סבלנות לראות את התוצאות ...

 

איפה התוצאות ...

 

 

בררררהההה... אני רוצה תוצאות ... :twisted::twisted::twisted:

 

תוצאות :

אני זוכר שחן רוזן היה ראשון

שני ניר

שלישי ג'רמי

 

תודה לכל אלה שהיו 8)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

ממש כל הכבוד לכולכם! למרות שלא נשארתי עד הסוף, היה טוב מאוד!

החום המעיק, והאובך אכן היוו קושי מסויים, בנוסף לעיכוב שהיה על המשטח וארגון המכוניות.

האוכל היה מעווולה, כל הכבוד במיוחד לשי שנאלץ להתעסק עם למעלה מ-100 כנפיים בשישי בערב רק כדי שיהיה לנו טעים. גם לרוני ולירן שדאגו שהכל יהיה בדיוק בזמן. חבל שגיא (שגב) לא עשה איזה סדר בתור למזגן באוקטביה, תמורת סכום סמלי :D וגם תודה לצלמים, למזניקים ולמודדים. בקיצור תודה לכווולם שטרחו כל כך.

 

מצטער שלא יכולתי לעזור,

ולקראת סיום קבלו את המנגליסט הכי טוב בשכווונה...

 

 

3e8f0a5a1919780e.jpg

 

 

:wink:

172

פורסם

חבר'ה שיחקתם אותה בגדול :lol:

 

למען האמת הופתעתי לטובה מאוד גם מהארגון וגם מהמשתתפים למרות שלא היו אימפרזות

 

וכו.. שאנחנו מכירים מהמפגשים הרגילים .

 

הדבר היפה ביותר שהירשים היה שלא היו מכוניות " על " אבל מצב הרוח והאוירה הכללית

 

היה סופר על .

 

בקצב הזה נגיע רחוק :)

פורסם
החליטו לעשות לי מרחץ ותפסו אותי כ 10מאשכי הפורום

והשליכו אותי לתוך אמבטית הקרח :D

 

יש לך 10 אשכים???

ומה במה בדיוק אתה מאכיל את האשכים שלך שהם יכולים לתפוס אותך ולהכניס אותך לבריכת קרח???

אמרו לך כבר פעם שלהיכנס לקישון זה לא ממש חכם?? נראה לי שהאשכים שלך לא קיבלו טוב את החומרים שיש שם.

 

בכל מקרה באמת היה מצויין, רק חבל שלא נתנו לנסוע על הסקיד קאר בסוף, סתם ישבנו באוטו וחיכינו שעתיים אבל חפיף. (וכן, אנחנו אלה שישבו בתוך הפוקוס שהייתה מכוסה בשמיכות ובגדים)

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
החליטו לעשות לי מרחץ ותפסו אותי כ 10מאשכי הפורום

והשליכו אותי לתוך אמבטית הקרח :D

 

יש לך 10 אשכים???

ומה במה בדיוק אתה מאכיל את האשכים שלך שהם יכולים לתפוס אותך ולהכניס אותך לבריכת קרח???

אמרו לך כבר פעם שלהיכנס לקישון זה לא ממש חכם?? נראה לי שהאשכים שלך לא קיבלו טוב את החומרים שיש שם.

 

בכל מקרה באמת היה מצויין, רק חבל שלא נתנו לנסוע על הסקיד קאר בסוף, סתם ישבנו באוטו וחיכינו שעתיים אבל חפיף. (וכן, אנחנו אלה שישבו בתוך הפוקוס שהייתה מכוסה בשמיכות ובגדים)

 

לא נתנו?!

:shock:

 

אני בעצמי ישבתי במושב האחורי בזמן שכמה חבר'ה מהפורום נהגו עליה...!

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

ברצוני להיצטרף לקודמיי ולהודות לאנשים כמו רוני, לירן ושאר המנהלים על היוזמה להקמת האירוע, כמו כן ברצוני לציין שמחלקת המטבח עמדה במשימתה מעל למצופה (בכל הקשור לאוכל [תומר, עמית] והתארגנות). :p

 

בנוסף יש לציין כי הרבה חברים הפגינו כישוריי נהיגה שתרם ראיתי כמותם (ג'רמי), ולבסוף אני אציין כי טוב לקיים מפגשים כאלה, נגיד "לפריקת מתחים" ובעיקר להישתפרות שלנו עצמנו. :wink:

 

לבסוף אני אוסיף כי נהנתי המון. :)

 

שיהיה לנו שבוע טוב ושקט (וכמה שפחות חם 8) )

 

הרמן.

 

 

נ.ב

הפקת לקחים ממקצה בוקר למקצה צהריים עברה בהצלחה (3 רכבים בסבב של 5 חזרות).

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

היה ממש כיף!

תודה לכל מי שעזר להצלחת האירוע!

והנה תמונה חשובה באמת ... :lol:

74.jpg

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

יופי של תמונות :lol:

5-4.JPG

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
היה אירוע מצויין. כל הכבוד למארגנים ולעוזרים באירוע.

העלתי את כל רוב התמונות צילמתי לאינטרנט:

http://www.pbase.com/ford_prefect/inbox

 

בהחלט אחלה תמונות ...

סבבה של צילום .

 

באמת יופי של תמונות, עם איזו מצלמה צולמו?

 

מישהו יודע מתי תפורסמנה התוצאות?

172


×
×
  • תוכן חדש...