Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש הגדול של CARSFORUM - כמה מילים:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד ללירן ( שהתבאס קצת כשג'רמי דיבר והוא היה צריך לשתוק....)

כל הכבוד לרוני .

כל הכבוד לקומבי .

כל הכבוד לתומר ( שקיבל הרבה הצעות לחתונה מחברי הפורום....אחלה חיתוך של סלטים... )

כל הכבוד לג'רמי .

כל הכבוד לדני שהעיף אותי אל אחרי החוטים/חבלים... כי אני משמש דוגמא רעה .

כל הכבוד לגיא ולאריאל שהסכימו להכניס אותי למפגש ולא סגרו עלי את השער..... :lol:

כל הכבוד לראלימן , ול AC COBRA על המאמץ למרות שאין להם רישיון ורק אתמול חגגו להם בר מצווה ( לראלימן , בת מצווה )

כל הכבוד לבחור שהביא מצלמה ( שכחתי ת'שם...עם האופל קורסה , אתה 10 ! )

כל הכבוד להרבה שבטח לא רשמתי ואני הולך לקבל מכות במפגש הבא !

 

אבל הכי....

 

לאדון שי !!!!

 

האחראי על הבשר שלא ראה סלאלום אחד בגלל שהיה רק על המנגל.... ( וגם הכין לי המבורגר שרוף שרוף :yum: )

 

הוא נקריב מזמנו למען כולם... אני פונה כאן בשם כולם... אנו חייבים לך את החיים שלנו !

 

ואיך שכחתי.... לרועי306 על ריסוק הרכב שלי ו80 קונוסים של המקום..... :nono:

( תכין עו"ד.... יש לי עדים ! )

 

הקיצר כולם היו סבבה !!!!!!!!!!!! ( חוץ מרועי306 )

אחלה אירוע , עם טעם של עוד... ( גנבתי ת'משפט לאחד הפלאפלים בחדרה , שששש...... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד על הארגון, על ההשקעה ועל הקפדנות על בטיחות.

פשוט כיף.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לאירוע איכותי כזה לא ציפיתי, כל הכבוד ליוזמים ולמבצעים :!:

אה כן, תודה גדולה לאריה (לזרוביץ) שבזכותו הצלחתי להבין את המסלול כמו שצריך (מי אמר קונספירציה של ג'רמי בתכנון המסלול כדי לקחת מקום ראשון :wink: ) ,

וסוף סוף יכולתי לעשות 2 מקצים כמו שצריך ואפילו תוצאה סבירה .

 

נ.ב : של מי היה הרעיון המדהים הזה להביא את הליצנים עם המכוניות הלבנות והרדיאטורים הבולטים ? נתנו הצגה חבל על הזמן :lol::lol:

 

הנה אחד מהם משעשע את הקהל :

download.php?id=2040

 

 

טל.

פורסם
לאירוע איכותי כזה לא ציפיתי, כל הכבוד ליוזמים ולמבצעים :!:

אה כן, תודה גדולה לאריה (לזרוביץ) שבזכותו הצלחתי להבין את המסלול כמו שצריך (מי אמר קונספירציה של ג'רמי בתכנון המסלול כדי לקחת מקום ראשון :wink: ) ,

וסוף סוף יכולתי לעשות 2 מקצים כמו שצריך ואפילו תוצאה סבירה .

 

נ.ב : של מי היה הרעיון המדהים הזה להביא את הליצנים עם המכוניות הלבנות והרדיאטורים הבולטים ? נתנו הצגה חבל על הזמן :lol::lol:

 

הנה אחד מהם משעשע את הקהל :

download.php?id=2040

 

טל.

 

טל , זה שוד לאור החושך... :twisted:

פורסם

אני שמח לראות רוני שהכל הסתדר בסוף !

באמת נראה שהיה פיצוץ.

 

מצטער לירן שבסוף לא יצאה לי לבוא.

רגע לפני שרציתי לצאת התברר שהאמריקאים עדיין צרים על בגדד ולכן לא יכלתי לבוא לארוחה.... SORRY. :?

 

אולי בפעם הבאה.........

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני מאחסן את התמונה הזאת אצלי !!!!!!!!!!

 

תודה על הראייה , אני אוטוטו לוקח את זה לעו"ד שלי , רועי הולך לקבל תביעה בסך 7,234,899 ו...40 א"ג .

 

חודש וחצי של עבודה עם פירוט לפרטי פרטים.... ובא איזה ילד והורס הכל בשנייה .

 

חחחחחחחח......

 

לחדי העין , מי זה תופס את הראש שם ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

לחדי העין , מי זה תופס את הראש שם ?

 

איזה תופס את הראש :?::!:

הבנאדם מורט את שערותיו :shock:

פשוט מעלה קרחות :lol:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

לחדי העין , מי זה תופס את הראש שם ?

 

ואתה עוד אמרת שהוא הבנאדם היחיד שרשאי לנהוג לך על האוטו... :wink: מי היה מאמין שזה יגיע למצב כזה :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

להגנתי אני רוצה להוסיף 3 דברים

 

1. כמעט 5 סיבובי הגה מצד לצד, זה סמי-טריילר, לא אוטו.

2. ".....תשים על מצב שמאלי, תשים, יאללה, כדאי לך...." כוסאמאק.

3. אין כוח לפני 4500 סל"ד (וגם אחרי זה אין יותר מדי :lol: )

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

היה מדהים .

 

נקודה.

 

RESPECT היסטרי לגיא,ללירן,לרוני,לאריאל,לשלומי,לאשפי המנגל,לראלימן,לקומפי,למארשאלים,לדני G,לאיתי מאלתרנתיבי ולפרות מהרפת....

 

חזרתי הביתה פצוע,מיובש (כולל הקאות) אך מרוצה להחריד.

 

היה מדהים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
היה מדהים .

 

נקודה.

 

RESPECT היסטרי לגיא,ללירן,לרוני,לאריאל,לשלומי,לאשפי המנגל,לראלימן,לקומפי,למארשאלים,לדני G,לאיתי מאלתרנתיבי ולפרות מהרפת....

 

חזרתי הביתה פצוע,מיובש (כולל הקאות) אך מרוצה להחריד.

 

היה מדהים.

 

תומר ? :shock:

פרות ? :shock::shock:

מילא Sheep shagger , אבל פרות ? :lol:

פורסם

באמת היה נורא כיף,אבל הכי כיף היה לזרוק את לירן למים,

כנראה שזאת הדרך הטובה ביותר להשתיק אותו :lol: .

 

 

 

אקסנוגמנט(והמבין יבין)

Rikshanoam-R

פורסם
להגנתי אני רוצה להוסיף 3 דברים

 

1. כמעט 5 סיבובי הגה מצד לצד, זה סמי-טריילר, לא אוטו.

2. ".....תשים על מצב שמאלי, תשים, יאללה, כדאי לך...." כוסאמאק.

3. אין כוח לפני 4500 סל"ד (וגם אחרי זה אין יותר מדי :lol: )

 

תגובות :

 

1. לא נכון ( רק 4.... :roll: )

2. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

3. החלק הראשון נכון... , ה"בסוגריים"... אהמממ..... ( 75 כ"ס בלי פילטר אוויר , ואני עדיין יותר חזק מה 1.4 שלך..... )

 

ולנועם .

 

אני עדיין אמשיך לקרוא לך אוקסיג'ן , אוקסי 10 וכו'.....

 

עד עכשיו אף אחד לא יודע שהשם שלך זה נועם ושיש לך AX GT.... ( מי חשב לעשות אחד ועוד אחד.... )

 

ולרוני.... קבל משהו מלומד לגבי מה שרשמת : "סוף מעשה במחשבה תחילה"...

 

גאון או לא ? ( רועי לימד אותי :lol: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

 

RESPECT היסטרי לפרות מהרפת....

 

היה מדהים.

 

 

תומר אתה רוצה לספר לנו משהו?

:shock:

 

עכשיו הבנתי לאן נעלמת אחרי שהכנת את הסלט....

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...