Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחרי שנגנב לי הרכב, אני צריך להתחדש.

כרגע הרכב ישמש בעיקר אותי (בקורונה 40 ק"מ שבועי, ברגיל 300+) אך בעוד בערך שנתיים ארוסתי ואני מתכננים ילד אז אני מעדיף לקנות רכב שישמש אותנו כבר כמשפחה צעירה (זוג וילד עם עגלה) .

 

תקציב: 65k

נסועה: בעיקר בתוך העיר, עבודה ולימודים במרחק 40 ק"מ הלוך-חזור בפקקים ורמזורים (כביש 4 - זה מה יש)

סדר העדיפויות:

  1. תיבה אוטומטית
  2. אמינות
  3. איבזור בטיחותי (יש משהו כמו eyesight ופיצוי על שטחים מתים בטווח המחירים הזה?)
  4. איבזור מדיה, איכות חומרים פנימיים

אלה החשובות, השאר פחות.

 

לשנתיים הבאות ניתן להסתפק במיני, אך מעדיף לא לחפש רכב שוב, האם ההעדפה נכונה?

אם לא - האם יש מה להסתכל על סופר מיני כדי לחסוך בעלויות ואולי לעלות בשנתונים? המקום יספיק?

            אם כן - ראיתי C3 שעל פניו נראות מטופלות ושוות את הכסף, האם בחירה נכונה בהתחשב בזה שהן צרפתיות? יש גם את האיביזה שיש לה ביצועים טובים אבל הבנתי שהיא פחות מרווחת.

            אם לא - המוסכניק הציע לי I30 או .ceed

 

מקווה שהצלחתי להעביר את הבלבול, אשמח לעזרה.

 

פורסם

הסיטרואן אחד הרכבים הנוחים שיש, מאובזר וזריז, אותי עיצבנו הרעידות שמופיעות בכביש בין עירוני, כאשר מאיצים קלות ממהירות של 70-80 קמ״ש.

החיסרון של הרכב שמאחור המרווח בינוני.

וגם לא ממש חסכוני.

 

עוד אופציה, הונדה גאז, משמעותית מרווחת מאחור, חסכונית אך חלשה ופחות נוחה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי מחפש הונדה ג'אז ברמת אבזור קומפורט.
גם חסכונית כמו מיני, גם יכולה לשמש בתור רכב משפחתי בעתיד, אמינה, סחירה ועם בלימה אוטונומית ( עירונית ).
אין הרבה רכבים כאלה למכירה, צריך לחפש בסבלנות, זה יכול לקחת קצת זמן.
חסרון - הרכב לא מרגיש חזק.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מתיחת התקציב ל 70k  ויש לך רכב מיני חדש מאפס קילומטר. 

שברולט ספארק ומיצובישי אטראז' הן המרווחות שבקטגוריה, מספיק מרווחות לזוג +1.

ומגיעות עם אבזור בטיחותי מקורי. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ספארק היא לא בין המרווחת בקטגוריה, היא צפופה מאחור כמו רוב המיני.

ספייס סטאר ויונדאי i10 הם מהמרווחת בקבוצה.

בנוסף לספארק תא מטען קטן שיקשה על עגלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני שעה, vladclar כתב:

הייתי מחפש הונדה ג'אז ברמת אבזור קומפורט.
גם חסכונית כמו מיני, גם יכולה לשמש בתור רכב משפחתי בעתיד, אמינה, סחירה ועם בלימה אוטונומית ( עירונית ).
אין הרבה רכבים כאלה למכירה, צריך לחפש בסבלנות, זה יכול לקחת קצת זמן.
חסרון - הרכב לא מרגיש חזק.

תודה רבה על התגובה.

לא חשבתי עליה אבל נשמעת סבירה לצרכים שלי.

אני קצת מודאג מעניין הנוחות ש-yulian ציין.

בנוסף,רכב שלא מרגיש חזק קצת מעצבן בריבוי צמתים, כיכרות ורמזורים.

הבנתי שהיא מגיעה למומנט וכוח גבוהים רק בסל"ד גבוה יחסית מה שאומר זינוקים בעייתיים.

לפני שעתיים, yulianx כתב:

הסיטרואן אחד הרכבים הנוחים שיש, מאובזר וזריז, אותי עיצבנו הרעידות שמופיעות בכביש בין עירוני, כאשר מאיצים קלות ממהירות של 70-80 קמ״ש.

החיסרון של הרכב שמאחור המרווח בינוני.

וגם לא ממש חסכוני.

 

עוד אופציה, הונדה גאז, משמעותית מרווחת מאחור, חסכונית אך חלשה ופחות נוחה.

תודה על התגובה!

C3:

הרעידות - לא בעיה של כיוון פרונט או צמיגים?

מבחינת אמינות, מה אתה יודע עליו?

 

ג'אז:

במה מתבטאת אי הנוחות?

לפני שעה, markb205 כתב:

מתיחת התקציב ל 70k  ויש לך רכב מיני חדש מאפס קילומטר. 

שברולט ספארק ומיצובישי אטראז' הן המרווחות שבקטגוריה, מספיק מרווחות לזוג +1.

ומגיעות עם אבזור בטיחותי מקורי. 

 

תודה על העצה.

פחות מעדיף מיני כי זה אומר שאצטרך למכור אותו עוד שנה וחצי בערך.

מיצובישי אטרז' בדקתי עם אחי מודל 2017 לפני שנה ולא ראיתי איבזור שמכבד את הזמנים האלו, האם יש לה תחרות מול הג'אז שעלתה פה?

לפני שעה, yulianx כתב:

ספארק היא לא בין המרווחת בקטגוריה, היא צפופה מאחור כמו רוב המיני.

ספייס סטאר ויונדאי i10 הם מהמרווחת בקבוצה.

בנוסף לספארק תא מטען קטן שיקשה על עגלה.

יש לי רכב חלופי כרגע - יונדאי i10, די מרוצה ממנו כרגע, אבל בעוד שנה וחצי אצטרך למכור.

האם ההעדפה ל-"רק לא מיני" נכונה לדעתך?

 

לפני 47 דקות, Afikli כתב:

איביזה בדגמים החדשים (החל מסוף 2017) מרווחת מאוד ביחס לסופרמיני, בטח בהשוואה ל-C3. 

ואיך היא ביחס לג'אז?

סוף 2017 זה משהו מוזר. אתה מדבר על מודל 18 או שקרה משהו ב-17 וצריך לחפש ספציפית מועד עלייה לכביש אחרי אוקטובר?

עריכה אחרונה על ידי ChenBH
פורסם

אם אתה מרוצה מיונדאי I10, לא צפוי שתסבול מחוסר בנוחות או מחסור בכוח רציני בהונדה ג'אז.
היא חלשה בהשוואה לאיביזה ( או כל רכב עם מנוע טורבו או ללא טורבו עם נפח גדול יותר ).
נקודה חלשה באיביזה בנסיעות בעיר - המצמדים של הגיר הרובוטי נשחקים מהר.
לפי מה שרשמת, רוב הנסיעות שלך בפקקים, בעיר ורמזורים - לא הייתי קונה שום רכב עם גיר רובוטי ( איביזה, פאביה, קליאו , I20 / קיה ריו עם מנוע 1.0 ).
מה שנשאר מקבוצת סופר מיני זה ג'אז, יאריס, מאזדה 2, סיטרואן C3/ פיג'ו 208.
לטויוטה בגאז' קטן, מאזדה 2 יחסית צפוצה ולא הכי חסכונית אבל חזקה יותר ( מהונדה ).
לצמד צרפתיות יש כמה יתרונות ( מחיר נמוך יותר למשומש, מנוע טורבו ) אבל גם חסרונות כמו שמירת ערך וסימן שאלה לגבי רצועת טיימינג.
הונדה הכי קרובה לרכב משפחתי מבחינת מרחב הפנים וגודל הבגאז'.
המחשבה לרכוש כבר עכשיו רכב קצת יותר גדול נכונה בעיניי יותר מאשר להחליף בעוד שנה וחצי.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

החוסר הכוח בגאז יתבטא בעליות או האצות חזקות, פקקים, כיכרות לא תהיה שום בעיה, בהם אין צורך ברכב זריז.

לגבי הסיטרואן, לא הייתה בעיה ברכב, גםצפה בפורום יש דיווחים על הרעידות.

לדעתי אם אתם קונים רכב שישמש גם תינוק, אז סופר מיני תהיה עדיפה בהרבה על מיני.

ב2017 הגיע דור חדש של איביזה, מרווח, בטיחותי וזריז, אך הגיר יכולה להיות נקודת החולשה מבחינת בטיחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתם יכולים גם פשוט לקנות I30, שנה 2016 ומעלה. יש גרסאת האצ'בק לא גדולה מאוד או "בערך סטיישן" לא ארוכה מאוד. יש אחת כזו לאחותי, מאוד מרוצים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

I30 מודל 2016 ומעלה זה עם גיר רובוטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

לצמד צרפתיות יש כמה יתרונות ( מחיר נמוך יותר למשומש, מנוע טורבו ) אבל גם חסרונות כמו שמירת ערך וסימן שאלה לגבי רצועת טיימינג.

נראה שהרצועה החדשה פותרת את הבעיה.

מדובר ברצועה שרצה כבר בערך 4 שנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, MadCat_LE כתב:

אתם יכולים גם פשוט לקנות I30, שנה 2016 ומעלה. יש גרסאת האצ'בק לא גדולה מאוד או "בערך סטיישן" לא ארוכה מאוד. יש אחת כזו לאחותי, מאוד מרוצים.

בדיוק באתי לשאול לגבי ה-I30 וה-Ceed שנשכחו. האם הן מביאות איתן ערך מוסף?

 

לפני 8 שעות, yulianx כתב:

החוסר הכוח בגאז יתבטא בעליות או האצות חזקות, פקקים, כיכרות לא תהיה שום בעיה, בהם אין צורך ברכב זריז.

לגבי הסיטרואן, לא הייתה בעיה ברכב, גםצפה בפורום יש דיווחים על הרעידות.

לדעתי אם אתם קונים רכב שישמש גם תינוק, אז סופר מיני תהיה עדיפה בהרבה על מיני.

ב2017 הגיע דור חדש של איביזה, מרווח, בטיחותי וזריז, אך הגיר יכולה להיות נקודת החולשה מבחינת בטיחות.

כן, המיני ירדו מהפרק.

למה גיר מהווה נקודת חולשה מבחינת בטיחות? לא מתנתק בעצירת חירום?

 

האם עדיין יש טעם להימנע מצרפתיות כמו שהישראלים צועקים לא פעם?
 

 

פורסם
לפני 7 שעות, ChenBH כתב:

האם עדיין יש טעם להימנע מצרפתיות כמו שהישראלים צועקים לא פעם?

לא.

מוטב להסתכל על דגמים ספציפיים ולא להתביית על סטיגמות כמו "יפני חייב להיות אמין" או "צרפתי חייב להיות זבל".

ומוטב להקשיב לאנשים שיש להם ניסיון כלשהו עם צרפתיות מודרניות ולא עם צרפתיות מלפני 20 שנים. רצוי כאלו שיש להם ניסיון עם הדגם שמעניין אותך או לפחות עם דגם אחר של היצרן\קונצרן עם מנוע וגיר זהים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...