Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

@ChenBH

גיר נקודת החולשה מבחינת אמינות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 שעות, ChenBH כתב:

בדיוק באתי לשאול לגבי ה-I30 וה-Ceed שנשכחו. האם הן מביאות איתן ערך מוסף?

 

 

מרווח פנימי ותא מטען של משפחתית ולא סופרמיני. זה משהו שקשה להעריך עד שצריך. 

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

קיה סיד ויונדאי i30 מאוד אמינות, הן מרווחות ממכוניות סופר מיני עם בגאז גדול יותר ולכן פרקטיות יותר למשפחה צעירה.

לקיה סיד יש גיר רובוטי שנחשב אמין אבל פחות מומלץ למי שנוסע בעיקר בעיר ובפקקים בגלל בלאי מצמדים מוגבר. החל מ2016 גם ליונדאי הוצמד גיר כזה.

אופציה נוספת היא יונדאי אלנטרה שנשארה עם גיר פלנטרי 6 הילוכים וחולקת מכלולים מאוד אמינים יחד עם הi30.

יש מכוניות סופר מיני שיהיו פחות נוחות לכם, לאשתי יש יונדאי i20 ואחרי החידה גילינו שלא נכנסת עגלה עם אמבטיה לבגאז ולכן היינו מפרידים בין הבסיס של העגלה עם הגלגלים ששמנו בבגאז והאמבטיה היתה במושב האחורי, זה פחות נוח אבל מדובר רק לכמה חודשים עד שהילד מתיישב אז לא הייתי שולל לחלוטין סופר מיני בשביל זה.

 

פורסם

I30/סיד בתקציב הזה יהיו עם גיר רובוטי, עליו אני לא ממליץ בנסיעות עירוניות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מסכם:

הונדה ג'אז ולהושיב את הילד מהר ככל הניתן (תודה @Roycohen1979😉)

או

I30 או Ceed אבל בעיית אמינות כתוצאה מהגיר הרובוטי.

או

אלנטרה

 

האלנטרה מרגישה לי עליית מדרגה, מצד שני המחירים שלה דומים לג'אז ואז למה לקנות את הג'אז?

מה הקאצ'? אולי הגורם לזה הוא השוק הקטן לג'אז כמו שצוין כאן?

 

 

 

פורסם

ג'ז שומרת ערך? עוד יתרון.

אני מגיע מהטויוטה אוריס 2011 שגנבו לי והערך שם נשמר בצורה משוגעת.

ירידה של 3-4 אלף שקל ב-3 שנים לפי מחירון יד 2. תענוג לראות את זה.

מה שהפריע לי בטויוטה היו רעשי כביש בנסיעות בבין עירוני  שהבנתי שיחזרו בג'ז, כמה זה נורא?

×
×
  • תוכן חדש...