Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לי זה לא יקרה !! - קניתי G37 (שרשור מתעדכן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שיש דגש על ה'מלא כח'. הרכב הזה מקשקש בזנב בליטוף של הדוושה עם בקרות מנותקות. צריך להיות זהיר וללמוד אותו. יצא לי לנהוג עליו קצת בחודשים האחרונים, ואני מת לדעת איך המנוע הזה מתנהג על הZ, נשמע כמו שילוב יוצא דופן ומפחיד בו זמנית.

פורסם

שמע, לעבור למשפחתית "אפורה" אחרי זו זה אתגר.

אמרתי לאשתי, יש סיכוי שאקנה משהו לנשמה לסופי שבוע.

לא קבלתי וטו, אז יש סיכוי שבעתיד הלא רחוק אקנה משהו קטן כדי "להוריד את הפאניקה".

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 14 דקות, ArikM כתב:

שמע, לעבור למשפחתית "אפורה" אחרי זו זה אתגר.

אמרתי לאשתי, יש סיכוי שאקנה משהו לנשמה לסופי שבוע.

לא קבלתי וטו, אז יש סיכוי שבעתיד הלא רחוק אקנה משהו קטן כדי "להוריד את הפאניקה".

 

אני חושב שהרכבים החזקים הם OVERATED והרכבים ה"אפורים" הם מאוד UNDERATED 

 

אני זוכר שבאחד מהביקורים שלי בסניף של העבודה בניו ג'רזי, דוד שלי ז"ל - נתן לי לנהוג את האינפיני X35 שהיתה לו (זו שקדמה לG37) במשך 8 שעות (הלוך חזור שנסענו לבקר את הבת דודה באיטקה) ובאמת אין מה לאמר - הרכב נוח, רגוע ושקט 99 אחוז מהזמן והאחוז אחד הזה שאתה נותן מכה לדוושה זה פשוט רוצח במסווה של פרופסור. 

 

אבל ה99 אחוז האלה - מרגישים כמעט אותו דבר לחלוטין בכל משפחתית "אפורה" וכשחזרתי לארץ לקורולה 2007 שלי - רק אז הבנתי עד כמה הרכב הזה באמת טוב כמו שהוא בפני עצמו. 

 

מאזדה 3 היום נותנת לך חוץ מבידוד רעשים - את כל תחושת הפרימיום שמגיעה ברכבים ברמה של האינפיניטי ורחמנא ליצלן הביצועים וההתנהגות שלה לא רעים בכלל בכלל! 

 

ותזכור תמיד שעדיף להתחרט על דברים שעשית מאשר להצטער על חלומות שלא הגשמת. 

 

הרכב הבא שלי יהיה עוד הגשמת חלום - אחרי זה אני פשוט רוצה לראות משהו "אפור" בחניה. 

 

ובאמת - כל הכבוד על זה שהעזת, זה ההבדל בין לאמר עשיתי לבין לאמר רציתי. 

 

אה ואם אתה מחפש ריגוש זול - אתה תמיד יכול למצוא את עצמך עם איזו אבארט' 500 ידנית בחניה (ריגוש זול והכי טוב שיש) - רק אומר

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שעה, lanosforce כתב:

אה ואם אתה מחפש ריגוש זול - אתה תמיד יכול למצוא את עצמך עם איזו אבארט' 500 ידנית בחניה (ריגוש זול והכי טוב שיש) - רק אומר

בול מה שחשבתי.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 10 שעות, lanosforce כתב:

הרכב הבא שלי יהיה עוד הגשמת חלום - אחרי זה אני פשוט רוצה לראות משהו "אפור" בחניה. 

 

 

משום מה אני חושד שגם ברכב הבא תגיד כך.

'רק עוד הגשמת חלום אחת ואז האפור... או אולי רק אחת אחר כך...'

 

לפני 10 שעות, lanosforce כתב:

אה ואם אתה מחפש ריגוש זול - אתה תמיד יכול למצוא את עצמך עם איזו אבארט' 500 ידנית בחניה (ריגוש זול והכי טוב שיש) - רק אומר

 

ריגוש בקטע של 'מעניין מה יתקלקל הפעם'? 🤪

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

א. הלוואי שזה יהיה נכון ואני כל החיים אומר לעצמי לאפרוריות תמיד יהיה לי זמן אבל לא בשביל זה אני כאן.

 

ב. ריגוש זול עלול להיות יקר, זו לא סטירה אנחנו פשוט אוהבים לשקר לעצמנו לפעמים.

 

וואי סו סיריוס?!?

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל החיים אנו אומרים את המשפט הזה של ״ לא עכשיו״. עכשיו זו משכנתא, מחר זה שיפוץ . שנה הבא זה לשדרג דירה ואז שוב שיפוץ. ולבן אדם ממוצע ״בחיים״ הרגע הזה לא יגיע. מתי כן יגיע? כשיהיה אומץ להבין שזה זריקה כסף לאויר והוצאה מיותרת לגמרי אבל המון המון כיף לנשמה. גם אם זה רק הנאה בבוקר וכיף של cold start. ורק אחוז בודד מהזמן שאשכרה נהנה ממנו ורוב הזמן זה להכניס את הילדים לבית ספר ואז עמידה בפקק בדרך לעבודה. קשה עד בלתי אפשרי לחזור לרכב ״ אפור״ אלא אם זה לתקופה קצרה בלבד.

  • אהבתי 2

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני מכיר גם מקרים הפוכים, ששם דווקא האנשים מצאו את אושרם ושפיותם.

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

לא יודע להגיד האם נכון היה למכור משהו שקניתי בשביל הנפש שלי. אוכל לשפוט רק בדיעבד.

מה כן, המעבר לרכב "אפור" רק מחזק את הגעגוע למה שהיה קודם. 

כשמכרתי, לא הייתי שלם ב 100 אחוז. הבחירה למכור היתה שכלית ולא רגשית.

לאחר הרכישה, נכון להיום, הרגש גובר על השכל.

אולי צריך לעבור את כל שלבי האבל כדי להשלים עם ההחלטה.

אגב, ה"אפור" זה לא רק המכאניקה של הרכב. היתה לי מערכת סאונד משודרגת.

בקיצור, הולך להכנס לתנוחה עוברית ולחפש את אמא.

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 57 דקות, ArikM כתב:

היתה לי מערכת סאונד משודרגת.

וולקום טו פורום אודיו מיי פרינד - בידוד אקוסטי לרכב אפרפר והתקנת מערכת שמע טובה עושים הבדל עצום ואם לרכב האפרפר הזה יש מספיק כוחות אז בכלל זה יעשה את העבודה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה לי בידוד אקוסטי בדלתות הקדמיות, רמקולים של הרץ, dsp של סוני, וסאב בבגאז. 

החיים היפים.

עכשיו ברכב ליסינג, בא לי למות.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

נותן לך גג שנה עד שתתפוץץ. היה לי רכב מעבר מיצובישי לנסר במשך 3 שנים.חיים היו יפים, לא איכפת איפה לחנות, לא איכפת משריטות ולא ממכות חניה ומערכת הייתה שווה אשכרה יותר מהאוטו עצמו וזה מה שהחזיק אותי שפוי. אבל כל בוקר זה דיכאון שתיכף דרש תרופות😊. עד שלא חזרתי ל 3 ליטר טורבו.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

היה לי גם לנסר 2010, 1.5

במקרה הזה הרכב באמת היה ממש לא נעים במיוחד בכבישים מהירים והספסל האחורי היה מתרסק על במפרים.

 

אבל תשווה איזו 508 או מאזדה 3 ובאמת שהפערים, לנהיגה מנהלתית. מצחיקים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

508 כבר לא ממש אפורה. אני מדבר על משפחת הקורולות/ אלנטרות

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...