Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לי זה לא יקרה !! - קניתי G37 (שרשור מתעדכן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחלה רכב ואחלה תמורה למחיר.

גם אני רכשתי לפני חצי שנה, אחרי שנים של חיפושים אחר אקזמפלר יחודי.

הדבר הבסיסי שחסר להנאה והנעה מקסימילת זה דיפ' מוגבל החלקה, ממש מתסכל לנהוג ברכב הזה ללא, במיוחד אם עוברים ממיאטה. אבל זה משהו שאפשר לפתור בזול יחסית ע"י דיפ' מZ370 או G37S. מקווה להתקין בקרוב...

 

פורסם

הנעה אחורית חזקה בלי דיפ' זה באסה באמת.
לעניין הגיר ,מאד מומלץ לרענן שמן גיר. מנוע גיבור מייצר לא מעט עומס כל הגיר , מומלץ כל 60-80 להחליף שמן וזה תקף לכל רכב.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 23 שעות, ArikM כתב:

5. נשאר משהו אחד, פה אני מתלבט. היצרן מצהיר שלא נדרש לטפל בשמן גיר (פלנטרי 7 הילוכים). אין לי בעיה בגיר בכלל, אך יש דעות לכאן ולכאן. 

בקיצור, מתלבט אם לבצע החלפה יזומה

 

 

בשום אופן לא לגעת בשמן גיר ב-G37 אם הוא עובד חלק ללא תקלות.

ב-180K ק"מ יש כאלה שמבצעים החלפה יזומה למרות שלא צריך.

חלק מאלו שהחליפו התחילו להתקל בבעיות ולחלק מהם אחרי תקופה קצרה גם הלך הגיר.

תמשיך להנות מהרכב, עשית בחירה מנצחת.

 

  • מעניין 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

למשבר גיל ה-40 צריך לבוא מוכן, לכן התחלתי ב-38 😆

 

פות"ש תהנה ותעדכן, אחלה אוטו!

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

חוזר לעדכן, 

 

הגענו ל 100K ואיתו טיפול (לא עברה שנה מהטיפול האחרון), 

החלפת שמן מנוע  + פילטר - 200 שקל באוטוסטור

החלפת 2 בולמים אחוריים (נזלו) - 100 דולר לבולם + 100 דולר משלוח עם DHL, שלמתי פרוטקשן של 650 שח ל DHL.

החלפת 2 בושינג של מוט מייצב אחורי (20 שקל באמאזון)

פילטר אויר דורש רק תחזוקה (ניקוי ושימון) - 0 שקל (קניתי לטיפול הקודם ערכה של K&N).

 

למוסך שולמו 350 שקלים.

לגבי שמן גיר, כרגע לא נוגע. 

 

אוטו, אמין, טיפולים יחסית זולים, חלקים זמינים לרוב בחו"ל. 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • אהבתי 3

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אני לא יודע אם זה נחשב, אבל בגיל 39 עשיתי וואחד קפיצה מסקודה יטי ל-508 פרימיום.

 

עכשיו אני רוצה לקנות משהו אחר, החלום הוא 508 אבל יקר.

ורואה את המשבר של האחרים...

מצד אחד חושב  ואייי...אינפיניטי נשמע חביב ומסתכל על הדגם הנבחר, אבל לא בת עיני.

 

אם היה כסף הייתי שמח לסדרה 5, אבל אלה מחיר נורמלי זה רק מ-2005.

 

סחטייו על הרכישה.

תהנה  תבלה תעשה חיים.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

רכב 100k קילומטר , למה לא להחליף שמן גיר? באמת קשה להבין את זה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני כשעה, 98civic כתב:

רכב 100k קילומטר , למה לא להחליף שמן גיר? באמת קשה להבין את זה. 

כי אם לא מחליפים כמו שצריך אפשר להרוס את הגיר, אז אפשר להבין למה יש שלא נוגעים. 

האתר שלי: long.co.il

פורסם (נערך)

ניסן/אינפיניטי עשו משהו מאד מוזר. מתוך כוונה של אי החלפת שמן גיר, אין פתח מילוי שמן גיר ואין מדיד. 

יש בורג ריקון ויש בורג שניתן לדחוף מתוכו שמן גיר.

 

יש כאלו שדיווחו שההחלםה דפקה את הגיר, ויש כאלו שדיווחו שפעולת הגיר הפכה לחלקה יותר.

 

מי שלא מכיר את התהליך בהחלט יכול ליצור נזק. 

בפורומים בחול יש רכבים שכבר עם 200k km עם השמן המקורי וללא בעיות מיוחדות.

הנושא חלוק ואין קונצנזוס עליו.

 

עריכה*

לפי ספר הטיפולים,לא נדרש להחליף שמן גיר. ואני בספק אם במוסכים מכירים את התהליך.

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אז תשים את הרכב אצל מישהו שמבין בזה, למשל גירים סגולה, שיודעים להחליף ולהתעסק עם הגירים האלו

פורסם

בעקבות ההשרשור הזה שאלתי 2 חברים שהיה להם G37 בעבר. שניהם החליפו ודיווחו על שיפור. המליצו על TIG שהחליפו ללא מעט G37 שמן גיר במרוצת השנים.

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

נשמח למידע אינפורמטיבי על קניית רכב כזה כמשומשת.

באיזה שנים שווק?

מהן רמות הגימור?

מהם טווחי המחירים?

בעיות נפוצות?

דברים שחשוב לבדוק?

 

יכול להועיל מאוד לחולמים.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...