Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לי זה לא יקרה !! - קניתי G37 (שרשור מתעדכן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמנו בדקתי עלויות.

 תוכנה, ללא שיפור במערכת הפליטה והיניקה לא נותן כמעט כלום.

להתחיל לשפר את הנ''ל, יקר מאד. כולל תוכנה זה סיפור של 15k וצפונה, תלוי ביצרנים.

אחרי שיפורים הללו אפשר להביא את המנוע ל 400 כס. 

כמובן לא עובר טסט.

 

בשבילי, מבחינת עלות תועלת, זה לא כדאי. לא יורד עם הרכב למסלול ומחפש לעשות זמנים.

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

התכוונתי לתוכנה של גיר בלבד. לשפר מנוע מעבר לסופרצארגר לא שווה. אבל תגובות גיר אתה תעריך מאד. 

אומנם לי יש גיר מחברה אחרת משלך אך הוא גם פלאנטרי ואחרי תוכנה לגיר רכב הרבה יותר כייפי לנהיגה. בין אם זה במיידיות תגובה במצב s או העברות יותר מהירות. d יותר מגיב מהעצלות של המקור.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

טוב,

אז עברנו עוד 10K (כרגע 121K) ואיתו עדכון נוסף:

  1. מצבר הוחלף מתישהו במהלך השנה - הוחלף מצבר בוש - בערך 650 שח. 
  2. הוחלפו סט צמיגים במהלך השנה - אחוריים סופרספורט וקדמיים פרימיום קונטק 6 (רציתי אסימטריק 6 אבל לא היה במלאי) - 3500 שח
  3. בטיפול הוחלפו דיסקים אחוריים וקדמיים + רפידות - נקנו דיסקים אחוריים (מחורצים) סטופ טק קדמיים מחורצים ומחוררים (הבעלים הקודמים השאיר לי) + רפידות קדמיות סטופ טק ואחוריות HAWK - סה"כ 3350 שח
  4. הוחלפו פלגים מקורים של דנסו - 150 דולר (הוזמן מ Z1)
  5. טיפול רגיל שמן מוטול + פילטר מקורי - 200 שח
  6. פיטר אויר K&N - בוצע ניקוי עם ערכה שנרכשה בעבר - חינם
  7. כדי להחליף פלאגים נדרש לפרק מצערות, אז על הדרך ניקיתי את המצערות - חינם
  8. אחרי החזרה של המצערות נדרש לבצע לימוד מחדש למצערות - חובר מחשב רכב ובוצע בשניה - חינם
  9. עלות זמן מוסך 700 שח.
עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • אהבתי 3

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אז ככה, 

התשובה מורכבת, מי שלא מחפש רכב למסלול מאד יהנה ממנו.

התחושה שלי ממנו לא משתנה לרעה, מצד אחד הוא יודע לספק המון FUN, הוא לא משעמם.

אם רוצים ליסוע מהר, אין בעיה פשוט לוחצים על דוושת הגז והדבר הזה טס. 

מצד שני, כשרוצים נסיעה מנהלתית רגועה אפשר לשייט איתו על 120 בכיף.

 

הדבר שמשתנה עם הזמן זה ה"הכירות" שלי עם הרכב, אני יודע מתי אני מגיע עם הרכב לסף החלקה, במיוחד בחורף. זה נותן תחושת ביטחון מאד גדולה לנהג, פחות לנוסע לידו.

אשתי עדיין לא התרגלה לזריקות תחת הקטנות בכיכרות. 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני שעתיים, ArikM כתב:

מי שלא מחפש רכב למסלול מאד יהנה ממנו.

 

מה חסר שם?

וכמה מורכב להוסיף/לשפר/להשלים?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

2 קולרים, אחד לגיר ואחד למנוע. בלי זה הרכב יתחמם במסלול.

אנטירולים וכו'. 

ברקסים מוגדלים (סדאן בלבד) - שלא תבין לא נכון, הרכב עוצר גם עם הדיסקים סטוק, אבל על מסלול הדעיכה תהיה מהירה יותר.

שיפורי יניקה פליטה (לא חייב) 

דיפרנציאל מוגבל החלקה (סדאן מגיע עם דיפרנציאל פתוח) - הקופה מגיע עם vlsd אבל גם אותו מחליפים באחד אפטר מקרט.

 

כל הנ''ל לא מסובך להשלים, יש מלא חלקים אפטרמרקט והם יחסית לא יקרים. 

עדיין, להערכתי, כל הנ''ל יעלה מעל 25k רק לחלקים לא כולל עבודה.

 

המינימום הנדרש זה קולרים, בלי זה אתה מסתכן בנזק למנוע ולגיר, וברקסים מוגדלים של אקובונו (מגיעים עם הרכב בגרסת הקופה  ובגרסת ה s בסדרן אם אני לא טועה).

זה יעלה בסביבות 10k 

כל השאר זה nice to have.

  • מעניין 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)

אתה שוקל לשפר, או לא בכיוון?

עריכה אחרונה על ידי Froyne

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

לא בכיוון. 

הרכב הזה דיילי, מספק לי מספיק פאן.

הרכב שלי סטוק לגמרי.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, iluxxxa כתב:

כמה יקר/מורכב להוסיף לרכב הזה דיף מוגבל החלקה? 

7k כולל עבודה להערכתי, לא מורכב בכלל. פותחים את ה"ביצה" ומחליפים קומפלט.

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • מעניין 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

אוי אולוהים איך התקפלתי מלקרוא את המשפט האחרון שרשמת

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון אחרון, 

לצערי / שמחתי, בעקבות קידום בעבודה וקבלת רכב, מכרתי את הרכב (מה שנקרא "צרות של עשירים"). 

 

איך מסכמים את הרכב הזה, 

1. הרכב הכי כיפי שהיה לי

2. מלא כח + הנעה אחורית - סיפק כמה רגעי חרדה (במיוחד בהתחלה ובחורף) אבל מרגע שמתרגלים קשה לחזור להנעה קדמית.

3. רכב אמין מאד - פרט לבלאי לא היתה, בתקופה אצלי, שום הוצאה נוספת פרט לטיפולים שוטפים.

4. הרכב הכי כיפי שהיה לי.

 

מקווה שהשרשור הזה יעזור למתלבטים בעתיד. 

  • אהבתי 7

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

×
×
  • תוכן חדש...