Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לי זה לא יקרה !! - קניתי G37 (שרשור מתעדכן)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמן גיר נשרף בדיוק כמו שמן מנוע. אין בכלל וויכוח על אםצלא נשבר לא צריך להחליף.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 5 שעות, ArikM כתב:

ניסן/אינפיניטי עשו משהו מאד מוזר. מתוך כוונה של אי החלפת שמן גיר, אין פתח מילוי שמן גיר ואין מדיד. 

יש בורג ריקון ויש בורג שניתן לדחוף מתוכו שמן גיר.

 

יש כאלו שדיווחו שההחלםה דפקה את הגיר, ויש כאלו שדיווחו שפעולת הגיר הפכה לחלקה יותר.

 

מי שלא מכיר את התהליך בהחלט יכול ליצור נזק. 

בפורומים בחול יש רכבים שכבר עם 200k km עם השמן המקורי וללא בעיות מיוחדות.

הנושא חלוק ואין קונצנזוס עליו.

 

עריכה*

לפי ספר הטיפולים,לא נדרש להחליף שמן גיר. ואני בספק אם במוסכים מכירים את התהליך.

גם אצלי (E350 מ 2008) בתה"ל 7 הילוכים יש את זה ואני מחליף שמן ופילטר גיר כל 60K ק"מ כמו שעון. בדקתי בזמנו את נושא החלפת נוזל התה"ל אצלי והתהליך הוא לא ממש טרוייאלי, צריך לרוקן ולמלא לערך מדויק (אאל"ט 50 מל"ל+-) שהתיבה בטמפרטורה ספציפית מדוייקת. כל הסיפור הזה לוקח לי כשעה במוסך.

כדאי לזכור כי התה"לים בעשרים שנה האחרונות מאוד השתפרו ולרובם יש נעילת מומנט מכנית כך שאם חלק גדול מהנסיעות הוא בין-עירוני ורגוע אז הבלאי של נוזל התה"ל קטן יותר. אצלי כרגע בכל מקרה התה"ל תקין ועובד כמו חדש, מחליף חלק אחרי 200K ק"מ וקצת קשה לי להאמין כי הוא היה שורד את זה ללא החלפת נוזל תה"ל ופילטר.

 

מה דעתך על החלפה חלקית של נוזל התה"ל?

פורסם

אחלה רכב, יש לשכן שלי 2013 נראית חדשה לגמרי.

 

בכלל המנועים החזקים של ניסאן\אינפינטי זה להיט... אתה לא בדיוק מבין עד שיש לך אחת. רק חבל שהמקסימה לא הנעה אחורית :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

נשמח למידע אינפורמטיבי על קניית רכב כזה כמשומשת.

באיזה שנים שווק?

מהן רמות הגימור?

מהם טווחי המחירים?

בעיות נפוצות?

דברים שחשוב לבדוק?

 

יכול להועיל מאוד לחולמים.

 

אז ככה, רוב המידע נמצא באינטרנט אבל אענה כמיטב יכולתי

 

1. ה G שווק עד 2013 עם מנוע 3.7, אחכ זה התחלף בסדרת q עם מנועים של 2 טורבו ו 3 טורבו.

2. יש ל g 2 גרסאות: קופה וסדאן ולכל אחת 2 רמות גימור. מבחינת מנוע זה זהה. מבחינת מכלולים לאחת דיפרנציאל פתוח ולשניה vlsd, בלמים גדולים יותר לגרסה הבכירה ועוד...

3. טווחי מחירים??? היום לא יודע להגיד לך, כמה שתהיה מוכן לשלם, אני מעריך שסדאן שמורה 2013 עם קמ נמוך אפשר לקנות ב 80 פלוס.

4. יש תקלה גלובלית של רכבי ניסאן של מודול נעילת הגה, הפתרון פשוט ברמה של ניתוק פיוז. אם זה תפס אותך לא מוכן, זו הוצאה לא קטנה. לא מכיר תקלות מנוע / גיר. המנוע הזה נחשב למאד אמין.

5. כמו כל רכב אחר שקונים. אין משהו מיוחד. אם הרכב עלה על מסלול צריך לוודא שבוצעה תחזוקה מתאימה, לא מעבר.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

יכול להועיל מאוד לחולמים.

 

משום מה נראה לי שיש לא מעט כאלו (ואני ביניהם...).

הרכב הזה תמיד גורר הרבה תגובות.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

מעבר למנוע גיבור אין לשלדה הזו הרבה להציע. ברקסים נוראים , גיר מאד איטי ,רכב גדול ומסורבל. רכב ממוצע אבל המנוע די מפצה על השאר. 

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אני יודע שיש z350 אחת בארץ.

בקבוצת הווצאפ אין חברים עם g35 וגם לא מכירים כאלו שיש להם.

לפני 10 שעות, 98civic כתב:

מעבר למנוע גיבור אין לשלדה הזו הרבה להציע. ברקסים נוראים , גיר מאד איטי ,רכב גדול ומסורבל. רכב ממוצע אבל המנוע די מפצה על השאר.

לגרסה הבכירה יש ברקסים מוגדלים של אקובונו, מניסיון, עושים את העבודה. בגרסה שלי אין אותם ואכן לא מומלץ לרדת איתה למסלול.

מסכים חלקית לגבי השלדה, יש הרבה שמחליפים לינקים,משולשים, קוילאוברים וכו...העלות לא קטנה.

צריך לזכור שה Gסדאן לא נועדה למסלול, אלא יותר טורינג ולכן, לשימושים שלי אני לא רואה בנ"ל חסרונות.

 

לגבי החלפה חלקית של שמן הגיר, זה או שלא נוגעים בכלל או שמחליפים הכל. לא מכיר מישהו שעשה החלפה חלקית

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

 

מכירים כשמרפי דופק בדלת?

לרכב הזה, כמו לרבים אחרים, יש מחלה של מחבר פלסטיק בצינור הרדיאטור המתחבר לקיר האש. אחרי בערך 10 שנים הוא פשוט נשבר באמצע.

בדיוק חשבתי לעצמי, צריך לבצע החלפה יזומה לפני שהדרעק הזה נפרץ ומוסיף לי אימון דריפטים על כביש ציבורי עמוס.

 

אז זהו, לא הספקתי. 

IMG-20220112-WA0000.thumb.jpeg.d43c50415887c510c868e26fdf898c3d.jpeg

 

הרכב נגרר למוסך, ולאחר שעה וחצי, 7 ליטר של נוזל רידטור (3 גלונים - 210 שח) וחתיכת פלסטיק שעלתה 50 שקל 

IMG-20220112-WA0025.thumb.jpeg.0b8be90249789cc67c23ae8c0b2bfcfe.jpeg

 

הרכב חזר לכביש כאילו כלום לא קרה. 

למוסך שולמו 100 שקלים על הזמן שלו.

 

הצילום של המחבר, קניתי אחד בחנות חלפים לפי העין, לא התאים. נדרש אחד עבה יותר, 19 ממ שנרכש במקום.

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • אהבתי 5

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון טיפול,

 

110,000 קמ 

הוחלף שמן מנוע - מוטול 5 ליטר  בעלות של 140 שח 

פילטר שמן - מקורי ניסן בעלות של 40 שח

שמן בלמים כולל ניקוז - מוטול 1 ליטר 80 שח

פיטלר אויר - 0 שח - ערכת ניקוי שרכשתי בעבר

 

עבודה 300 שקל

 

טיפול הבא אצטרך לרכוש סט רפידות קדימה ואחורה + דיסקים קדמיים

כנראה רפידות קדמיות של STOP TECH ואחוריות של HAWK - עלות של 1400 שח

צלחות של DBA - לא התחלתי לברר עלויות

  • אהבתי 4

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
בתאריך 20.1.2022 בשעה 11:29, ArikM כתב:

הצילום של המחבר, קניתי אחד בחנות חלפים לפי העין, לא התאים. נדרש אחד עבה יותר, 19 ממ שנרכש במקום.

אתה לא רוצה להחליף את החלק הזה בחלק שעשוי למשל מפליז? מתכת כלשהיא? 

 

כלשהו BRASS PIPE FITTING... 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט, זה ב TODO. 

בזמן התקלה לא רציתי להתחיל לחפש את הפתרון הזה. אז הלכתי על הפתרון הזמין. 

 

  • אהבתי 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)

אם אתה הולך לכיוון סטופטק אז תשקול דיסקים stoptech ורפידות hawk. שילוב מעולה. 

החלפת מערכת פליטה ? תוכנה לגיר?

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

 

יש קבוצה יחסית גדולה של חברים עם אינפיניטי / 370Z אז יש הרבה מידע לגבי שילוב דיסקים ורפידות. מהבחינה הזו אני פחות מודאג. יש מספר שילובים "על המדף".

אם יכולתי להשיג ENDLESS אז לא היתה בכלל התלבטות.

 

לגבי צנרת / תוכנה

הרכב משמש כדיילי, להכניס דרון לרכב זה קו אדום.

בנוסף, להתחיל משהו קסטום רק כדי לקבל צליל טיפה אחר, העלות לא מצדיקה את זה בעיני.

לגבי תוכנה לגיר, אני לא מכיר משהו יעודי. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם (נערך)

endless ניתן להזמין אצל טיג בחולון עד כמה שידוע לי. צנרת לא תכניס דרון אלא אם תוריד רזונטור וגם אז אפשר לשים פרפר . לגבי עלויות מן הסתם זה כיס שלך אבל ממש חבל לחנוק כזו מפלצת. תןכנה לגיר יש ל Uprev שמתמחה בתוכנה לאינפיניטי/ניסאן. 

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...