Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רחפן DJI קטן וחמוד מאביק מיני 1300 שח


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקנה כמשומש, נמכר כמשומש ונראה משומש... נבדק במעבדת DJI בהרצליה בחנות הראשית.

נמכר לצורך שדרוג של אחד קצת יותר רציני לצרכיי, במצב משומש, טס נהדר, יש שריטות קלות

 של הכנפיים על הגוף מפלסטיק, בגללן רשמתי שהוא נראה משומש, כי בקיפול שלו הכנפיים 

פשוט נוגעות בגוף ושורטות אותו קלות.

הוא טס מצויין ונבדק במעבדה על תכנאי שלהם והוטס על ידו לבדיקה, יש שריטה על העדשה

ולא ראיתי בזמן הקנייה, היא מפריעה לצילום ולא לטיסה שלו כלל... ימכר ללא מטען, אני מטעין

ממטען ישן של אנדרואיד דור אחד אחורה... ואין כבלים לשלט ולטלפון... יש פרופים רזרבה 

ועוד כמה ברגים לפרופים, מגיעה עם כל מה שיש בתמונות . רחפן שלט 3 סוללות ומתקן טעינה.

ישנה עדיין אחריות ישראלית (אך לא הייתי בונה על זה... ישראל ואחריות זה משהו שקשה לקבל)

ימכר ללא כרטיס זיכרון וימכר ב1300 שח, המחיר נמוך לעסקה מהירה .

רשמתי שהוא טס מצוין ומעולה למתחילים וילדים שרוצים לצלם ולרחפן?

לא גמיש כלל וגר בהרצליה. 

20201114_105152.jpg

20201114_105132.jpg

20201114_095826.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

רשמתי בטעות שיש שריטה על העדשה והיא מפריעה לצילום... הכוונה היתה שהיא לא מפריעה לצילום ולא להטסה שלו

בשום מצב.

הופ, 1275 שח

עריכה אחרונה על ידי bigmik
×
×
  • תוכן חדש...