Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי יונדאי גטס 2008 מנוע 1400 ולאחרונה האוטו התחיל להרעיש הלכתי למוסך שיגידו לי מה, הם הרימו את הרכב והראו לי שהדוד האמצעי (כך ראיתי שזה נקרא) קיבל מכות ועם חתכים ולכן יוצא ממנו רעש,

אשמח לדעת איפה ניתן להזמין את החלק הזה, כמה הוא עולה בערך, והאם אני אסתדר לבד או שאני אצטרך מדריך ואם צריך אז איפה יש.

תודה רבה!

וסליחה אם חפרתי ביותר מדי שאלות פשוט רציתי שהכל יהיה לי ברור.

צירפתי תמונה של החלק שנפגם, רק כדי לוודא שזה אכן נקרא דוד אמצעי

צילום מסך 2020-11-10 202518.png

עריכה אחרונה על ידי אבי צפת
הוספת תמונה
פורסם

כל אגזוזן יוכל לבצע עבורך את העבודה. מחיר הדוד האמצעי משתנה מרכב לרכב אך כולל עבודה זה יהיה כמה מאות שקלים לפי דעתי.

תעשה סקר טלפוני אצל אגזוזנים בסמוך למקום מגורייך.

פורסם

טוב, קצת סדר, התמונה שהעלית זה מחבר גמיש ולא דוד אמצעי!

החלפת החלק דורשת לרוב חיתוך החלק הישן וריתוך החלק החדש.

במקומך לא הייתי מתעסק עם זה לבד.

תיגש לאגזוזן שיסדר לך את זה, אמור להיות סיפור של כמה מאות שקלים.

  • רעיון טוב! 1
  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום יפרח,

גם לי יש גטס  ויש לי רעשים מהדוד האמצעי (לא המחבר גמיש).

כמו כן יש לי קוד תקלה של ממיר קטליטי P0420.

רציתי לדעת האם סידרת את הבעיה?

וכמה עלה התיקון?

והאם השניים קשורים אחד לשני?

×
×
  • תוכן חדש...