Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 37 דקות, kurko1992 כתב:

כן, זה מה שאמרו לי כאשר באתי להזמין, הזמנתי 2 סמסונג של 64 גיגה calss 10, אבל זה היה לפני כמה שנים. לא יודע מה קרה, היקר שהסתדר הבעיה בסופו של דבר.
אבל למה עדיף באמת סרטונים של 3/5 דקות ולא של 10?

בעיקרון יש 2 גישות לזה; לכרטיס זיכרון יש מספר מוגבל של פעמים שאפשר לכתוב ולמחוק ממנו מידע עד שימות\יידפק.
עדיף כמה שפחות להעמיס עליו - משמע פחות קריאה ומחיקה (ז"א  10 דק' לסרטון במקום כל 1/2/3/5 דק').

בפועל, עם הזמן יכול להיות שהכרטיס זיכרון יידפק ולא תדע על כך. רק כשתנסה לשלוף סרטון תגלה שהוא לא קיים כי משהו השתבש בכרטיס זיכרון.

לי אישית זה קרה פעם אחת ולכן החלטתי שהמצלמה תצלם סרטונים באורך 5 דק' ולא 10, להקטין את הסיכוי שמשהו ישתבש.
אבל זה נטו לשיקולך.

לפני כשעה, Liquidator כתב:

איך המצלמה VIOFO A139?

טובה מאוד אם אתה מחפש צילום 3 זוויות שונות בו זמנית.
בגדול יש את ה-Vantrue N4 שהיא יותר זולה, אותה איכות אבל אין לה WIFI.
 

  • מעניין 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 4 שעות, FiS כתב:

בעיקרון יש 2 גישות לזה; לכרטיס זיכרון יש מספר מוגבל של פעמים שאפשר לכתוב ולמחוק ממנו מידע עד שימות\יידפק.
עדיף כמה שפחות להעמיס עליו - משמע פחות קריאה ומחיקה (ז"א  10 דק' לסרטון במקום כל 1/2/3/5 דק').

בפועל, עם הזמן יכול להיות שהכרטיס זיכרון יידפק ולא תדע על כך. רק כשתנסה לשלוף סרטון תגלה שהוא לא קיים כי משהו השתבש בכרטיס זיכרון.

לי אישית זה קרה פעם אחת ולכן החלטתי שהמצלמה תצלם סרטונים באורך 5 דק' ולא 10, להקטין את הסיכוי שמשהו ישתבש.
אבל זה נטו לשיקולך.

טובה מאוד אם אתה מחפש צילום 3 זוויות שונות בו זמנית.
בגדול יש את ה-Vantrue N4 שהיא יותר זולה, אותה איכות אבל אין לה WIFI.
 

 VIOFO A139 היא בעלת wifi ? סים? 

פורסם

ערב טוב,

מה העדכון האחרון (המומלץ) למצלמה של YI?

כרגע יש לי v1.04.03a_us

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
לפני 18 שעות, FiS כתב:

איזה דגם?

אתה יכול לראות כאן גרסאות עדכניות

 

https://www2.yitechnology.com/firmware/index/class/dash

תודה,

 

שם יש רק V-1.02.02a

זה שנמוך גרסה.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן,

הזמנתי את הDDPAI MINI 3 והגיעה אחרי חודשיים בדואר, נאבקתי והצלחתי להעביר את הכבל מתח כמו שצריך ללוח הנתיכים..

 ואז גיליתי שהערכה לא מתאימה לי לרכב

fuse.thumb.jpg.17b099efec05a91c65298436ed6a9f4a.jpg

קיבלתי 3 גדלים של הערכה, M,S ו-MINI, מה שמוצג זה המיני(הכי קטן) והוא עדיין גדול יותר מהפיוזים אצלי...

יש לי יונדאי אלנטרה 2016.

אני לא מפספס משהו נכון? זה פשוט לא מתאים ללוח שיש לי וצריך ערכה אחרת....

מעצבן כי לא הייתה אפשרות לבחור גודל בהזמנה אז לא חשבתי על זה שאולי יש נתיכים בגודל שונה...

פורסם

שלום,

האם יש כאן מישהו עם שתי מצלמות ddpai באוטו? קדמית ואחורית? אני רוצה לדעת באילו פיוזים אפשר להשתמש.
כשפניתי לשרות לקוחות שלהם, נאמר לי (כך לפחות הבנתי) שלכל אחת מהמצלמות צריך שני פיוזים, האחד שמקבל מתח קבוע והשני כזה שנותן מתח רק עם הסוויץ'...
או שאפשר לחבר שתי מצלמות במקביל לשני פיוזים?

תודה.

Sent from my G8441 using Tapatalk

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

פורסם

אתה צריך מפצל פיוזים אחד וממנו תוכל להוציא מתח לשתי המצלמות בו זמנית

משתי ערכות לפיוז.

 

יש מדריכים טובים ביוטיוב להתקנה

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
אתה צריך מפצל פיוזים אחד וממנו תוכל להוציא מתח לשתי המצלמות בו זמנית
משתי ערכות לפיוז.
 
יש מדריכים טובים ביוטיוב להתקנה
הי,
תודה. אני אחפש.
הרי גם ככה התקנה של מצלמה דורשת סוג של מפצל לפיוז, כי גם צריך את הפיוז המקורי וגם לחבר את המצלמה.
אני שואל גם מהיבט צריכת הזרם. האם לא יהיה עומס זרם? האם פיוז של 15 אמפר יחזיק שתי מצלמות בנוסף על מה שהוא מעביר ברכב?
תודה.

Sent from my G8441 using Tapatalk

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

פורסם
לא תהיה עם זה בעיה, מצלמה היא לא צרכן כבד בכלל.
תודה

Sent from my G8441 using Tapatalk

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...