Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@DesertFox

זו המצלמה שרכשתי, הותקנה ביום חמישי האחרון. 

מהניסיון הקצר שלי היא מעולה. זוויות צילום רחבות, איכות צילום טובה (גם בלילה רואים ממש טוב) ובאופן כללי מרגישה כמו מצלמה איכותית. 

במקרה שלי הכבל חובר לפיוז שלא מספק מתח בחניה, אז עוד לא בחנתי לעומק את ה Parking Mode אבל מהביקורות ברשת אומרים שהיא טובה. 

החיסרון היחידי הוא שבשביל GPS צריך אבזור נוסף כלשהו בתוספת תשלום (אני ויתרתי על זה), ולקחת בחשבון שאין אפליקציה ייעודית כלשהי.

כדי לצפות בסרטוני הווידאו צריך להוציא את כרטיס הזיכרון ולחבר למכשיר כלשהו (מחשב נייד, סמארטפון), או פשוט לצפות דרך הצג של המצלמה. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 דקות, doesnotmatter כתב:

@DesertFox

זו המצלמה שרכשתי, הותקנה ביום חמישי האחרון. 

מהניסיון הקצר שלי היא מעולה. זוויות צילום רחבות, איכות צילום טובה (גם בלילה רואים ממש טוב) ובאופן כללי מרגישה כמו מצלמה איכותית. 

במקרה שלי הכבל חובר לפיוז שלא מספק מתח בחניה, אז עוד לא בחנתי לעומק את ה Parking Mode אבל מהביקורות ברשת אומרים שהיא טובה. 

החיסרון היחידי הוא שבשביל GPS צריך אבזור נוסף כלשהו בתוספת תשלום (אני ויתרתי על זה), ולקחת בחשבון שאין אפליקציה ייעודית כלשהי.

כדי לצפות בסרטוני הווידאו צריך להוציא את כרטיס הזיכרון ולחבר למכשיר כלשהו (מחשב נייד, סמארטפון), או פשוט לצפות דרך הצג של המצלמה. 

 

וואלה לא שמתי לב שאין לה Wi-fi... הזוי שאין לה את הפיצ'ר הזה במחיר הזה.

פורסם
לפני 50 דקות, DesertFox כתב:

נראה לי שזה הכי רציני שמצאתי באמזון, מצלם כמעט 360 לכל הצדדים ברכב, מה אומרים?

 

https://www.amazon.com/Vantrue-N4-Infrared-Capacitor-Detection/dp/B083V6K8RH?ref_=ast_sto_dp

מצלמה טובה, באליאקספרס הרבה יותר זול.
אבל אם wifi זה קריטי לך אז כמו שרשם doesnotmatter אין.

בדר"כ במצלמות דו כיווניות שמחוברות יחדיו איכות המצלמה האחורית ירודה יותר מאשר הקדמית.
יש לך אפשרות לרכוש 2 מצלמות נפרדות פשוט.
לקדמית אתה יכול DDPai MINI 5 ולאחורית DDpai MINI 3 שהיא גם מצלמה פגז ובמחיר מעולה.
מבוססת קבל חשמלי, רזולציית צילום 2688x1944p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה של 32GB, יש GPS ו-WIFI עם אפליקציה.
אם אתה מחפש איכות צילום יוצאת מן הכלל וגם חברה עם מוניטין, השילוב של MINI5 בתור קדמית ו-MINI 3 בתור אחורית זאת בחירה טובה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 9 דקות, FiS כתב:

מצלמה טובה, באליאקספרס הרבה יותר זול.
אבל אם wifi זה קריטי לך אז כמו שרשם doesnotmatter אין.

בדר"כ במצלמות דו כיווניות שמחוברות יחדיו איכות המצלמה האחורית ירודה יותר מאשר הקדמית.
יש לך אפשרות לרכוש 2 מצלמות נפרדות פשוט.
לקדמית אתה יכול DDPai MINI 5 ולאחורית DDpai MINI 3 שהיא גם מצלמה פגז ובמחיר מעולה.
מבוססת קבל חשמלי, רזולציית צילום 2688x1944p, זווית צילום 140°, זיכרון מובנה של 32GB, יש GPS ו-WIFI עם אפליקציה.
אם אתה מחפש איכות צילום יוצאת מן הכלל וגם חברה עם מוניטין, השילוב של MINI5 בתור קדמית ו-MINI 3 בתור אחורית זאת בחירה טובה.

 

דווקא יש, מצאתי אחת עם אופציה לWIFI + חיבור עם סים סלולרי , מה אומר? 

 

https://www.amazon.com/BlackVue-DR750X-2CH-microSD-Dashcam-Optional/dp/B08D627HBZ/ref=sr_1_4?dchild=1&keywords=Blackvue&qid=1619880024&sr=8-4&th=1

פורסם

לא מכיר את המצלמה, אבל שים לב שבהשוואה ל-N4 זו מצלמה ב-2 ערוצים (ולא 3). 

בנוסף צילום ברזולוציה נמוכה יותר, וללא צג. 

גם טווח צילום פחות רחב.

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם
לפני 14 דקות, doesnotmatter כתב:

לא מכיר את המצלמה, אבל שים לב שבהשוואה ל-N4 זו מצלמה ב-2 ערוצים (ולא 3). 

בנוסף צילום ברזולוציה נמוכה יותר, וללא צג. 

גם טווח צילום פחות רחב.

 

צודק, כנראה אלך על הVanTrue N4. 

 

מאיפה קנית וכמה עלה? והאם בערכה כלול כבר הכבל שמתחבר למצבר הרכב. תודה. 

פורסם
לפני 25 דקות, DesertFox כתב:

 

צודק, כנראה אלך על הVanTrue N4. 

 

מאיפה קנית וכמה עלה? והאם בערכה כלול כבר הכבל שמתחבר למצבר הרכב. תודה. 

 

אלי אקספרס, עלה בסביבות ה 760 שקל ללא ה GPS. הערכה כללה כבל שמתחבר למתח (יש כמה אופציות, צריך לבחור ב 6MRCC-BL). 

תבקש מהמוכר שיציין שערך החבילה קטן מ-75$.

 

רק קח בחשבון שלחבילה לקח חודש להגיע.

 

https://a.aliexpress.com/_msxCAy5

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

בוקר טוב

חברים תגידו במידה והקלטתי על 2FPS אני רואה את הסרטון במהירות

יש דרך לנגן אותו במהירות מקורית ?.. משתמש בנגן VLC

פורסם

FPS זה פריים פר שנייה, ז"א המצלמה מצלמת 2 תמונות בשנייה.
בוידיאו רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה. 

מן הסתם שתראה תמונות בודדות ולא סרטון רציף.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 8 שעות, FiS כתב:

FPS זה פריים פר שנייה, ז"א המצלמה מצלמת 2 תמונות בשנייה.
בוידיאו רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה. 

מן הסתם שתראה תמונות בודדות ולא סרטון רציף.

ונניח ראיתי ונדליזם ואני רוצה לשלוח את הסרטון המהיר לאותו שכן הוא מבצע הונדליזם איך אני יכול להמיר את זה לסרטון רגיל? הילוך איטי כי אני רואה את זה בנגן במהירות

פורסם

זה מובא אליך כסרטון או כתמונות בודדות?
בסרטון הדרך היחידה היא להעביר לאיזשהו עורך ווידיאו ולהאט את מהירות הנגינה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 1.5.2021 בשעה 06:15, FiS כתב:

יכול להיות שהמתקין חיבר לפיוז שלא מספק מתח כשהרכב כבוי. 
נסה לחבר את הכבל שמתחבר למצלמה למכשיר אחר ותראה אם הוא מספק מתח.

 

 

 

חזרתי אליו, הוא חיבר לפיוז אחר, עכשיו הוא כן מקבל מתח כשהמנוע דומם.

אבל משום מה, המצלמה מתנהגת קצת מוזר.
כיביתי את המנוע, נעלתי את הרכב, אבל המצלמה ממשיכה לצלם כאילו אני בנהיגה... היא לא נכנסת לפארקינג מוד.
במצב כזה, המצלמה ממשיכה לצלם ולמלא את הזיכרון עד אין מקום. לא?

הרי בפארקינג מוד המצלמה אמורה לצלם רק כאשר היא מבחינה בתנועת אדם או כשיש פגיעה ברכב. 

 

מצרף סרטון. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

* עדכון: ירדתי עכשיו לרכב, המצלמה כן נכנסה בסופו של דבר לפארקינג מוד. כנראה לוקח כמה דק' אחרי דימום מנוע.
עברתי מול המצלמה, יש לד כחול שהתחיל להבהב (כלומר זיהה אותי ושמר את הצילום), וגם ניסיתי לטלטל את הרכב והלד שוב הבהב.
אני מניח שהכל בסדר, מחר אחבר את ה sd card למחשב כדי לוודא שהתיעוד אכן נשמר. 

 

* (לא מצליח לערוך את ההודעה הקודמת)

  • אהבתי 1

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

שלום,

 

ראיתי את ההמלצות בפוסטים האחרונים.

אשמח לדעת האם יש מצלמה שיודעת גם לשמור את מהירות הרכב (אני מניח שזו צריכה להיות מצלמה עם GPS) כך שאם במקרה קיבלתי דוח על מהירות אוכל לטעון אחרת?

 

במידה ולא אז לשם מה רכיב ה GPS והאם שווה להשקיע בשבילו עוד כ- 50$? (בהנחה ואני הולך על ה DDPAI MINI 3 לעומת ה MINI 5 או VIOFO?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

המצלמות שהזכרת מקליטות את מהירות הנסיעה עם מודל GPS. 
לMINI3/MINI5 יש GPS מובנה. ל-VIOFO צריך לקנות בנפרד.

בכל מקרה לדעתי זה לא אמצעי קביל בבית למדידת מהירות, בספק אם תוכל להשתמש בזה כראיה מכיוון שזה גם לא אמצעי מדוייק לגמרי.
תוכל לשאול בפורום המשפטי.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...